|

امسال چه رنگ فرشی مده؟/ دکور مدرن میخوای آستین بزن بالا که این رنگ برات میسازتش بی شک

در این مقاله در خصوص این که امسال چه رنگ فرشی مده براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به دونستن رنگ سال انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه دکور زیبا و متناسب برای هر کسی میتونه یکی از آرزوهای بزرگ اون فرد باشه چون شما با داشتن دکور خوب نه تنها حال خوب رو مهمون دل خودتون میکنید بلکه هر چی تعریف و تمجید که هست رو هم متوجه دکورتون میکنید که خب این خودش یه حس بی نهایت خوب داره چون مسلما کسی وجود نداره که از تعریف و تمجید بدش بیاد ولی خب در این بین هم داشتن یه دکور خوب برای خودش زحماتی داره یعنی شما نمیتونید تنها با با یه جا نشستن برای خودتون یه دکور خوب بهم بزنید بلکه باید به خاطرش در تکاپو باشید مثلا در صورتی که میخواهید فرش بخرید باید جدیدترین فرش های بازار رو دیده باشید و بدونید که در حال حاضر سلیقه ی عمومی بازار به چه سمتی هست.

البته که شاید با خودتون بگید که شما از اون دسته از افرادی نیستید که با مد و سلیقه ی دیگران پیش برید ولی خب یه نکته ای رو باید در نظر بگیرید که بازار مجموعه ای از سلیقه ها رو پوشش میده ولی وقتی که یه چیزی مد میشه به اون سمت یه جهش و حرکت بزرگ داره مثلا وقتی فرش گبه برای آشپزخانه مد میشه احتمالا شما در فرش فروشی ها به این نوع فرش زیاد بربخورید و روز به روز هم شاهد تتنوع بالای اون باشید چون اینجوری سلیقه و نبض بازار کنترل میشه. حالا در این مقاله میخواهیم به این موضوع که امسال چه رنگ فرشی مده بپردازیم که با توجه به  جریانات و مدهای موجود در بازار نتیجه گیری شده و شما قراره رنگ و یا رنگ های مد شده رو برای سال های متمادی به وفور ببینید و در دکورتون استفاده کنید پس در ادامه با ما همراه باشید.

امسال چه رنگ فرشی مده

فرش کرم یا روشن، همخونی با اکثر دکورها

زمینه ی کرم رنگ توی فرش میتونه باعث ایجاد یه ظاهر شیک و آروم بشه در اصل این رنگ به عنوان یه رنگ نرم و طبیعی باعث میشه که حس آرامش توی فضا حکمفرما باشه. در اغلب موارد هم اون دسته از فرش هایی که دارای زمینه ی کرم هستن با اکثر دکوراسیون ها ب خوبی مچ میشن و میتونن هماهنگی داشته باشن در اصل این رنگ موجب میشه که فرش به عنوان یه آیتم متعادل کنننده توی فضا عمل کرده و با دیگر رنگ ها به خوبی هماهنگ بشه.

در صورتی که فرش شما دارای زمینه ی کرم باشه متوجه این خواهید شد که الگو و طرح های موجود روی فرش به خوبی به چشم میان و دیده میشن و به علت وجود این رنگ طرح ها به یه حالتی برجسته هم دیده میشن. از خوبی های دیگه ای که فرش هایی با زمینه ی کرم دارن میشه به بزرگتر نشون دادن فضا اشاره کردچرا که این رنگ روشن هست و خواه ناخواه از نظر بصری باعث دلبازتر دیده شدن محیط میشه، پس در صورتی که متراژ خونه ی شما کوچک هست توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ فرش هایی به رنگ روشن مثل فرش به رنگ کرم هست.

امسال چه رنگ فرشی مده

امسال چه رنگ فرشی مده

فرش های به رنگ طوسی از پرطرفدارترین رنگ ها

طوسی رو میشه یکی از اون رنگ هایی بشمار آوورد که توی این سال های اخیر تونسته جاودان بودن خودش رو ثابت کنه و جایگاه بسیار مهمی در دکور دیزاین خونه های مدرن پیدا کنه. استفاده از این رنگ الهام گرفته از تاریخ و سنت هست و شما میتونید اون رو بسیار محبوب بدونیدش. در اصل فرش هایی به رنگ طوسی با الگوهای کلاسیک و ظاهر جذابی که دارن تونستن در طول زمان مدل های برجسته ای داشته باشن که نظر هر بیننده ای رو به خودش جلب میکنه. تو این سال های اخیر هم با توجه به این سبک دکوراسیون مدرن بسیار در بین مردم پر طرفدار شده خیلی ها به سمت استفاده از رنگ طوسی در گوشه به گوشه ی دکور خودشون رفتن که فرش به رنگ طوسی هم یکی از اون هاست.

شما میتونید فرش به رنگ طوسی رو خیلی راحت با هر دکوری مچ کنید و همچنین همراه با اون ها از دکوراتیوهای استیل هم استفاده کرده و فضا رو هر چه بیشتر مدرن جلوه بدید. 

امسال چه رنگ فرشی مده

امسال چه رنگ فرشی مده

فرش سرمه ای خونه ی شما رو به یه مکان سرشار از آرامش تبدیل میکنه

رنگ سرمه ای برای بیشتر افراد یه رنگ آرامش بخش بشمار میاد و همچنین دانشمندها هم اعتقاد دارن که این رنگ باعث تجدید نیرو توی شما هم خواهد شد بنابراین در صورتی که احساس کسالت داشتید توصیه میشه که به سراغ استفاده از این رنگ در اطراف خودتون برید تا بلکه روحیه تون عوض بشه. شما با انتخاب رنگ سرمکه ای در دکورتون اون رو به سمت داشتن یه حال  هوای مدرن پیش میبرید و از اون جایی که این رنگ توی دسته ی رنگ های سرد قرار داره احساس صمیمیت و صلح بیشتری در خونه جریان خواهد داشت.

البته که در خصوص استفاده از این رنگ باید بهتون بگیم که فرش هایی به رنگ سرمه ای برای فضای کوچک اصلا مناسب نیستن چون محیط رو حتی کوچک تر هم نشون میدن چون بالاخره9 سرمه ای تیره هست و همچنین حتی ممکن هست که ارتفاع اتاق رو هم کمتر نشون بده این رنگ پس قبل از انتخاب اون به این موضوع دقت کنید.

امسال چه رنگ فرشی مده

امسال چه رنگ فرشی مده

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی