|

فرش های جدید / فرشای امسال اگه آدم بودن خواستگارا براشون صف میکشیدن بس که خوشگلن

در این مقاله نمونه ای از فرش های جدید رو بهتون نشون دادیم که میتونید از بین اون ها انتخاب مناسبی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شداشتن یه دکور خوب و زیبا این روزا شاید بیشتر از این که به پول خرج کردن نیاز داشته باشه به یه سلیقه ی خوب نیازمند باشه چون مثلا در صورتی که شما خونتون رو با یه عالمه وسیله ی گرون و آنتیک پر کنید ولی هیچ سلیقه ای  فکری پشت اون نباشه اصلا زیبایی هم در بر نخواهد داشت ولی در صورتی که حتی در دکورتون انقدر عمیق بشید که نمادسازی هم کنید با هربار نگاه کردن به اون احساس خوبی بهتون دست خواهد داد و غرق لذت میشید که در این بین یکی از وسیله هایی که میتونید با انتخاب درست اون این حس رو تجربه کنید فرش هست که انواع مختلفی داره از فرش گبه برای آشپزخانه تا فرش گرد، گلیم و....

فرش از قدیم الایام در فرهنگ ما ایرانی ها ریشه داشته و برای خیلی ها با کیفیت بودن و زیبایی این کالا بسیار مهمه حتی با وجود این که شاید این روزا خیلی ها در حال کم کردن فرشاشون باشن ولی هستن افراد زیاد دیگه ای که حتی فرش برای راه پله هم میندازن خصوصا در صورتی که ساختمونشون خونوادگی باشه و خب در این حالت دیگه پله ها کثیف نمیشه ولی باید زحمت جارو کشیدن اون ها رو به جون بخرن. پس فرش ها هم در انواع مختلف و هم در اشکال مختلف و هم برای فضاهای مختلف تولید و عرضه میشن و این شما هستید که باید بهترین اون ها رو انتخاب کنید. حالا در این مقاله میخواهیم چند تا از فرش های جدید رو بهتون نشون بدیم و نکاتی رو که موقع خرید اون ها باید بهشون توجه کنید رو براتون شرح بدیم، پس با ما همراه باشید.

فرش های جدید

برای خرید فرش به یکنواختی رنگ اون توجه کنید

موقعی که دارید فرش رو انتخاب میکنید توی نور طبیعی به اون نگاه کنید و از این این رنگ های اون یک دست هستن مطمئن بشید و برای این منظور از زوایای مختلف اون رو بررسی کنید. این نکته رو هم در نظر بگیرید که رنگ فرش معمولا در جهت خابش تیره تر خواهد بود به همین علت خطوط طرح های فرش در جهت مخالف خواب رو مدنظر قرار بدید.

همچنین در راستای یکدست بودن رنگ باید به این تکته هم توجه کنید که رنگ اون باید در همه جا کاملا پررنگ و یکنواخت باشه و اختلالات رنگ و تکراری بودن رنگ در هیچ کجای اون مشاهده نشه. دقت کنید که انتهای پرزها هم با رنگ سطح فرش اونقدرا که باید و شاید تفاوت آنچنانی نداشته باشن.

فرش های جدید

فرش های جدید

برای خرید فرش به کاربری اون توجه کنید

موقع انتخاب و خرید فرش باید فضایی که میخواهید فرش رو در اون استفاده کنید رو هم مورد بررسی قرار بدید. یعنی در اصل مهمه که شما از فرش در فضایی که دارید چه استفاده ای خواهید کرد به طور مثال در صورتی که قرار باشه توی پذیرایی که محلی برای رفت و آمد و دور هم جمع شدن هست فرش رو پهن کنید بهترین گزینه و انتخاب برای شما فرش های مخملی هست و یا در صورتی که میخواهید برای محل کارتون فرش تهیه کنید که با صندلی ها همخونی داشته باشه بهتره سراغ یه فرش کم پرز برید و این نکته رو هم یادتون باشه که رنگ و نوع بافتی که برای فرش خودتون انتخاب میکنید میتونید تاثیر بسزایی توی دکوراسیون شما داشته باشه.

فرش های جدید

موقع خرید فرش به قیمت اون توجه کنید

یکی از مهم ترین پاراکترهایی که نوقع خرید فرش باید به اون توجه کنید خصوصا با این همه گرونی ها قیمت هست که خب به طور معمول کیفیت فرش ماشینی با قیمت اون رابطه ی مستقیمی داره اما شاید بعضی وقتا هم اینطور نباشه! به طور مثال یه سری از فرش های هستن که خیلی شیک و پیک اند و به همین خاطر قیمت بسیار بالایی دارن ولی خب از الیاف با کیفیت پایین تولید شدن و یه جورایی نون خوشگلیشونو میخورن! بنابراین چاره ی کار چیه؟ شما باید برای جلوگیری از رخ دادن یه همچنین چیزهایی فرشتون رو از یه فروشگاه که سال هاست فعالیت داره و معتبره تهیه کنید تا جنستون قابل پیگیری باشه و قیمت منصفانه ای بالای جنسی که تهیه میکنید پرداخت کنید.

فرش های جدید

فرش های جدید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی