|

حرف اتو زدن که میشه غم عالم میریزه رو سرت میخوای زار بزنی / ترفندهای اتو خشکشویی اینه

در این مطلب برای حرفه ای اتو زدن یه سری راه حل ها بهتون دادیم تا در حد یه اتوکار حرفه ای وارد عمل بشید و خط اتوی لباستون هندونه رو قاچ کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تسریع و تسهیل ساختن کارها این روزا با توجه به این که زمان بسیار زودگذر شده و وقت کم میاد بسیار نکته ی مهمی هست و خب خیلی ها در پی این هستن که برای صرفه جویی در زمان به سراغ ترفندهایی برن که کارها رو راحت تر میکنه و در برخی از مواقع این ترفندها حتی باعث میشه که ایمنی شما بیشتر حفظ بشه مثلا شما با یادگیری ترفندهایی برای جلوگیری از پاشیدن روغن میتونید علاوه بر این که از کثیف شدن محیط آشپزخونه ی خودتون جلوگیری کنید از احتمال سوختگی دست و حتی صورتتون هم پیشگیری کنید که خب یادگیری اون ها برای هر خانوم کدبانویی واجب و لازمه.

حالا ما هم در این مقاله قصد داریم که در خصوص ترفندهایی برای حرفه ای اتو زدن براتون صحبت کنیم چرا که شاید پروسه ی اتو زدن برای برخی از خانوم ها سخت و طاقت فرسا باشه خصوصا که اتو زدن لباس همه ی اعضای خونواده هم دست خانوم خونه رو میبوسه و اینطوری شما باید زمان زیادی رو برای این موضوع صرف کنید پس نظرتون چیه که با دونستن ترفندهایی در این زمینه از یه طرف وقت خودتون رو محترم بشمارید و از طرف دیگه مثل اتوکارهای حرفه ای و خشکشویی ها اتو بزنید طوری که خط اتوی لباساتون هندونه رو قاچ کنه پس در ادامه برای دونستن نکاتی برای بهتر اتو زدن با ما همراه باشید.

حرفه ای اتو زدن

اسپری آب موقع اتو زدن یار شما باشه

خیلی از افراد هستن که وقتی که لباس خودشون رو اتو میزنن برمیدارن یه تیکه از لباس رو خیس میکنن تا بلکه لباسشون صاف و صوف بشه ولی این موضوع باعث میشه که وقتی لباستون خیس میشه برای خشک شدن و اتو در معرض دمای بالایی قرار بگیریه که این موضوع در نهایت باعث میشه که رنگ و حتی بافت لباس شما دچار تغییر بشه که برای جلوگیری از این موضوع باید علاوه بر این که از اسپری خود اتوتون استفاده کنید از یه اسپری آب هم در کنار اون استفاده کنید.

حرفه ای اتو زدن

هرگز لباسی رو که خیلی خشک و یا خیلی خیس هست رو اتو نکنید

دقت کنید که در صورتی که لباستون خیس باشه و اون رو در معرض دمای بالا و مستقیم اتو قرار بدید تا بلکه صاف و خشک بشه در صورتی که یه درصد بد تا بخوره لباستون حالا باز کردن چروک اون کاره میتاباچان خواهد بود و بس و از یه طرف دیگه هم در صورتی که لباستون کاملا خشک باشه احتمال داره که توی دمای بالای اتو آسیب ببینن و حتی دچار سوختگی بشه پس با این حساب بهترین زمانی که شما میتونید برای اتو زدن لباس های خودتون اقدامی کنید زمانیه که لباستون یه مقدار جزئی نم داشته باشه و حد وسط باشه.

حرفه ای اتو زدن

لباستون شسته و تمیز باشه

دقت کنید که لباستون حتما باید قبل از اتو کردن شسته شده باشه یعنی به هیچ وجه لباسی رو که عرق کردید و یا کثیف هست رو اتو نکنید چون در این صورت کثیفی روی لباس بیشتر به چشم میاد و حتی میره تو بافت لباس و حتی بوی تعریق از اون بیشتر از حالت عادی به مشام خواهد خورد.

حرفه ای اتو زدن

جهت اتو کشیدن لباستون رو مدنظر قرار بدید

احتمالا تا به حال براتون پیش اومده باشه که لباستون در عین اتو زدن یهو نخ هاش از هم جدا میشه که ان موضوع به علت تنظیم نبودن زاویه اتوی شما خواهد بود بنابراین باید لباستون رو بدون زاویه و و به شکل مستقیم اتو نزنید خصوصا در صورتی که لباستون نخی و نازک هست. پس بهتره که اتور و به شکل دورانی و چرخشی روی لباستون بکشید نه به شکل رفت و برگشت.

حرفه ای اتو زدن

به رنگ لباستون دقت کنید

در صورتی که لباستون رنگ هست بهتره برای اتو کردن اون رو پشت و رو کنید و بعد اتوش بزنید چرا که ممکن هست که رنگ لباستون تغییر کنه و همچنین در صورتی که میخواهید لباس مشکی ور اتو بزنید بهتره که روی اون یه پارچه ی تمیز و نخی بذارید تا لباستون روشن نشده و به قولی برق نیفته.

حرفه ای اتو زدن

از اتو محافظت کنید و اون رو تمیز کنید

خب واضحه که اگه اتو نباشه اتو زدنی هم در کار نیست و خب باید از این وسیله به خوبی محافظت کنید چرا که این وسیله گرون و حساسه و ممکن هست با یه اشتباه کوچیک آسیب ببینه پس با این حساب بعد از هر بار که که لباس ها رو اتو میکنید مخزن اون رو خالی کنید چرا که ممکنه آب اون رسوب کنه و به مخزن اتوتون آسیب بزنه و در انتها لباستون رو موقع اتو کثیف کنه. هر چند وقت یه بار هم مخزن اون رو با سرکه بشورید و تمیزشون کنید.

حرفه ای اتو زدن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی