|

بهترین طرح و رنگ ها واسه لاک ناخن کوتاه / تویی که دلت میره واسه ناخن کوتاه خوشگلش کن

اگر شما هم دوست دارین یا مجبورین که ناخن کوتاه داشته باشین اما نمیدونی چه طرح و رنگی خوشگلتره پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه مثل قدیم ندیما نیست که خانوما فقط واسه یک سری از مهمونی ها و مراسمات لاک ناخن بزنن و یا اینکه فقط اون دست از خانومای لاکچری و پولدار برن سراغ کاشت و طراحی ناخن! بلکه بانوان دیگه تو هر سن و سالی که باشن، با هر ظاهر و تیپی، برای هرکجا و هر مناسبت، لاک ناخن رو دارند و خیلیا هم که کاشت و ژلیش انجام میدن. اما اونچه که واضحه اینه که لاک زدن تو هر شرایط چجوری میتونه شدنی باشه؟ اینجوری که شما میتونید با انتخاب ناخن کوتاه و همچنین رنگ بندی هایی که خنثی و ملایم باشند، بدون هیچ ترس و ناراحتی همیشه و همیشه لاک ناخن تون رو داشته باشید.

لاک ها انواع و اقسام رنگ بندی دارند. اونقدری تنوع تو رنگاشون زیاده که با خیال راحت میتونید برید به سمت و سوی اونها و نه از کوتاهی ناخنتون بترسید که یه وقت زشت نشه، و نه از انتخاب رنگ هراسی داشته باشید که ای وای لاک ها همه جیغ هستند! نه این چنین نیست. میگید نه؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با طرح های مختلف لاک ناخن برای ناخن های کوتاه آشنا بشیم. 

لاک ناخن کوتاه

ناخن کوتاه از دست سایزهایی تو ناخن محسوب میشه شاید خیلی از خانوا و دختر خانوما به دلیل شرایط کاریشون شاید هو سلیقه شخصیشون و اصلا به دلیل داشتن نوزاد و غیره دوستش داشته باشند، اما اغلب به دلیل اینکه فکر میکنن لاک رو ناخن کوتاه خوب نمیشه بیخیالش میشن! که خب باید در این حالت بهتون بگیم دوست من آخه این چه کاریه!

دیگه این روزا اونقدری رنگ خوشگل و طرح جذاب وجود داره که میتونی مثل آب خوردن ناخنات رو خوشگلاسیون کنی و لذتش رو ببری! 

لاک ناخن کوتاه

مثلا ناخنای کوتاهت رو مات کن

لاک های حال مات اینجورین که یه سبک لاکچری و پررنگ به ناخن شما میدن اما با این فرق که هیچ برقی نداره و کامل به شکل مات و ساده هستند. این موضوع هیچ چیز از جذابیت این سبک لاک ها کم نمی کنه و اونچه که مشخصه اینه که لاک مات شما یه خاص بودنه منحصر به فرد نسبت به دیگر ناخن ها داره. بدونید که لاک مات تو هر رنگی که باشه واسه ناخن کوتاه خیلی خیلی عالیه.

لاک ناخن کوتاه

لاک سفید انگار واسه ناخن کوتاه ساخته شده

یکی زیباترین و خوش بر و رو ترین رنگ لاک ها برای ناخن های کوتاه اون دست از لاک هایی هستند که رنگ صدفی یا سفید دارند. بدوندی که انی دو رنگ اونقدری به ناخن کوتاه میان که به ناخن بلند نمیان و میتونن لوکس بودن دستان شما رو تضمین کنند.

لاک ناخن کوتاه

لاک قرمز و زرشکی تاج سر هرچی لاکه!

حالا چرا لاک قرمز و زرشکی رو اینچنین خطاب کردیم؟ چون بی شک این دو رنگ به هر سایز و ابعاد ناخنی میاد. با هرررر لباسی و هر سبک استایلی زیبایش تموم عیاره و سن و سال هم میشناسه. تازه شما و دستان شما رو هم جَوون تر نشون میده و البته سفید تر از اونچه که هست. پس بی شک برای ناخن های کوتاه خود لاک قرمز و زرشکی رو هم تو لیست خوشگلاسیون ها قرار بدید.

لاک ناخن کوتاه

لاک ناخن کوتاه

لاک های اکلیلی و شاین دار

لاک های شاین و اکلیلی نیز از دست لاک هایی هستند که چه برای ناخن کوتاه و چه ناخن بلند میتونن زیباترین باشند. در حالی که تازه اگه از لاک شاین استفاده کنید دیگه نیازی به طراحی ناخن هم نیست و خیلی شیک و زیبا میتونید با توجه سلیقه ای که دارید رنگ مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

لاک ناخن کوتاه

رنگای صورتی از کمرنگ تا غلیظ و چرک

صورتی رو هم میشه با خیال راحت در دسته لاک ناخن هایی قرار داد که برای ناخن های قد کوتاه مناسب هستند. صورتی ها طیف مختلفی دارند که از صورتی کمرنگ گرفته تا چرک و غلیظ، برای ناخن های کوتاه چه به سبک مربع و چه دایره و بادومی میتونه زیبایی خاصی داشته باشه.

لاک ناخن کوتاه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها