|

بهترین طرح های لاک ناخن واسه تویی که ناخنت بادومیه / به هر رنگ پوست چه رنگ لاکی میاد؟

اگر شما هم بانویی هستی که دلت میخواد تا ناخن هایی بادومی داشته باشی اما نمیدونی چه رنگ لاکی بهتون میاد، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه کاشت همه چیز اومده رو بورس. از کاشت قرنیه چشم بگیر که رنگ چشمای شما رو تغییر میده و هر رنگی که دلتون بخواد رو میزنه، تا کاشت ناخن و کاشت مژه و غیره. البته که در این بین کاشت ناخن یه هزار سالی هست که وجود داره! حالا هزار رو که اغراق کردیم اما از دهه هشتاد بود که این حرکت خیلی بولد شد. اما اون موقع ها یادمه هر خانومی این کار رو نمیکرد و اون دست از بانوانی که کاشت ناخن میزدن، خیلی دیگه باکلاس و خفن خطاب میشن! 

اما می بینیم که این ترند هم میونم خانوما حسابی باب شد و حالا خیلیا، خیلیاااا کاشت ناخن دارند و دیگه تو خیابون کمتر خانومی رو می بینیم که ناخن های بی لاک و یا کاشت نشده داشته باشه. البته این گفته ها انتقاد نیست و هرکسی هرجور که دلش بخواد میتونه زندگی کنه و لاک ناخن زدن هم که حسابی با خانوما روحیه میده، پس چرا که نه؟ 

لاک ناخن بادومی

لاک زدن اینجوریه که خود من با زدنش خیلی حس خوبی میگیرم و از اونجایی که رنگ لاک و مدل ناخن خیلی به هم ربط دارن، خب باید یکسری موارد رو رعایت کنیم و بحسب اونها رنگ لاکمون رو انتخاب کنیم.

لاک ناخن بادومی

مثلا اینکه به رنگ دست گندمی چه رنگ لاکی میاد؟

از دید زیبایی شناسی و البته به عقیده خیلی از ناخن‌ کاران حرفه‌ ای تو دنیا، بهترین رنگ لاک برای پوست های گندمی، تیره و به شکل کلی افرادی که پوست گرمی دارند، لاک‌ هاییست پررنگ و درخشان، که میتونن کنتراست سه بعدی زیبایی بر روی پوستشون ایجاد کنند. از طرف دیگه هم لاک‌ های کمرنگ میتونن دستای شما بانوی زیبا رو بیش از حد رنگ پریده و یا تیره تر از اونچه که هست نشون بدن. پس مراقب باشید.

اگر هم دلتون میخواد دستانی روشن تر داشته باشید بی شک رنگ لاک قرمز میتونه برای شما کمک کننده باشه و دستان شما رو از اونچه که هست روشن تر نشون بده.

از دیگر رنگ هایی که به دستای گندمی میاد میتوان به آبی کلبات، لاک سبز شکاری، نارنجی روشن، بنفش تیره، لاک شرابی و آبی پاستلی و صورتی خنثی اشاره نمود.

لاک ناخن بادومی

لاک ناخن بادومی

لاک قرمز برای پوست های روشن

لاک قرمز برای هر خانومی با هر سن و سالی و با هر سبک ناخن و دستانی میتونه جذاب باشه. قرمز ها طیف بسیار گسترده ای دارند که شما طبق سلیقه و لباسی که دارید و فضای که قراره درش حضور داشت باشید میتونید انتخاب کنید. 

لاک قرمز برای دستانی که پوست سفیدی دارند میتونه خیلی جذاب و فوق العاده باشه اما به شرط اینکه به سمت و سوی نارنجی و رنگ پریدگی نره. 

لاک ناخن بادومی

لاک آبی کلاسیک برای تویی که پوست روشن داری؛ خوش رنگ ترینه

در واقع آبی کلاسیک رنگیه که تو سال 2020 به عنوان رنگ سال معرفی شد و در ادامش هم رنگ هایی با این تناژ توسط تولید کنندگان به بازار اومد. این رنگ لاک هم از دست رنگ هایی محسوب میشه که خیلی به دستای رنگ روشن میاد و هم خونی بی نظیری داره و میشه گفت جزو خوش رنگ ترین رنگ لاک ها برای پوست سفید به حساب میاد که با خیال راحت میتونید ازش استفتده کنید.

Untitled

چه رنگ لاک هایی به پوست نیمه روشن من میاد؟

اما یک سری از خانوما هم هستند که رنگ پوستی میانه دارند. یعنی نه سفیدن و نه گندمی که خب در این حالت میمونن بالاخره من کدوم رنگ لاک رو بزنم که خوشگل بشم! 

در اینجاست که باید بگیم بانوی محترمه شما با خیال راحت میتونید از رنگ هایی مثل جیگری، صورتی، سرخابی، آبی فیلی، بنفش، یاسی، خاکستری، مشکی، نارنجی، سبز تیره، کروم و البته گلبهی استفاده نمایید. 

لاک ناخن بادومی

لاک ناخن بادومی

لاک ناخن بادومی

لاک ناخن بادومی

لاک ناخن بادومی

لاک ناخن بادومی

لاک ناخن بادومی

لاک ناخن بادومی

لاک ناخن بادومی

لاک ناخن بادومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی