|

جذاب ترین طراحی های لاک ناخن آبنباتی / واسه تویی که دوست داری یونیک باشی و دلبر 2024

اگر شما هم از لاک ناخن های تکراری خسته شدین و نمیدونین چی بزنین، ما بهتون طرح لاک پاستلی رو پیشنهاد میدیم که یه جذابه رنگی ازتون میسازه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خانوما ذاتا از آقایون ظریف ترند. نسبت به اونها سلیقه ای نازک نارنجی تر دارند و از طرفی هم میخوان تا ظریف اما زیبا و آراسته دیده بشن. خب ذاته دیگه، خدا به این شکل آفریده. مثلا خوشگلی تو خانوما به شکل بایدیه. جالبه که یه جا خونده بودم اگه به دخترا ده بار بگی خوشگل، باور نمیکنن اما امان از اون روزی که یکبار تنها یکبار بهشون بگی زشت! همون رو باور میکنن و حسابی هم رو دلشون سنگینی میکنه. 

ظاهر زیبا برای بانوان اهمیت زیادی داره در حالی که ظاهری جذاب برای آقایون اولویته. یکی از آیتمایی که باعث میشه تا یک بانو نما و استایلی خوشگل پیدا کنه، قطعا لاک ناخن هستش. از طرفی هم این روزا دیگه طراحی و کاشت ناخن و داشتن لاک ناخن دلبرانه تبدیل شده به پرطرفدار ترین کاری که یک بانو بیا زیباییش انجام میده.

در اینستاگرام و مطالب خوندنی، طرح ها و رنگای مختلفی برای طراحی لاک ناخن می بینیم، اما در اینجا قراره کمی متفاوت تر پیش بریم و با دیدن نمونه طراحی های آبنباتی یه ظاهر شاد و رنگی بگیریم. 

لاک ناخن آبنباتی

لاک ناخن آبنباتی

مشکی تو آبنباتی جایی نداره

طرح آبنباتی در واقع از دست طرح هایی محسوب میشه که رنگ های شاد و پاستلی و ناز طور داره. قطعا رنگ مشکی نمیتونه تو این ترکیبات جایی داشته باشه چرا که نمادی از تیرگی هستش و آبنباتی ها نمیدونن تیرگی اصلا یعنی چی!

لاک ناخن آبنباتی

طرح های آبنباتی به کدوم رنگ پوست میاد؟

خب همونطور که گفتیم رنگ های آبنباتی اینجورین که بیشتر تو طیف رنگی پاستلی قرار دارن و روشن.

طیف رنگ‌ های پاستلی مثل صورتی و آبی روشن و البته رنگ‌ های پرطرفداری مثل قرمز، سرخابی و رنگ‌ های نود (رنگ های پوستی) برای خانومهایی که پوست روشن دارن همیشه جواب میده و جذاب ترینه. 

البته که به نظر من به دستای گندمی متمایل به روشن هم خوشگل میشه و اگر چنین پوستی دارید بهتره که ازش غافل نشید.

لاک ناخن آبنباتی

طرح و رنگ آبنباتی به ناخن بلند میاد یا ناخن کوتاه؟

اینکه ناخن شما بلند باشه و یا کوتاه چیزیه که کاملا به صدف ناخن شما و البته سایز انگشتان شما داره. اگر خانومی هستید با انگشتان کشیده و باریک بهتره بدونید که به شما ناخن های بلند و آبنباتی خیلی میاد و از خانومی هستید با انگشتان کوتاه و ناخن های پهن، بهتره که بدونید ایده آل ترین سایز ناخن برای شما متوسط هستش، تا صدف ریز ناخن شما در مقایسه با ناخن خیلی بلند، خیلی تو ذوق نزنه.

طرح های آبنباتی به همه سبک ناخنی میاد و میتونه دستانی خوش آب ورنگ برای شما بسازه.

لاک ناخن آبنباتی

اگه میتونی تقارن نبودن رو تحمل کنید برو سراغ طرح آبنباتی

خب میدونید که تو طرح هایی مثل آبنباتی خیلی تقارن رو نمی بینید و بیشتر طرح ها جوری هستن که انگشت ها با هم فرق دارن و یا دستان با هم طرح هایی متفاوت دارند. این در حالیه که باید دقت کنید اگر از این مدل بانوانی هستید که تحمل نبود تقارن رو ندارید و یه جورایی خوشتون نمیت و اذیت میشید، پس از طرح های ساده تر استفاده نمایید. این سبک حتی به دلیل بنباتنی بودنش خب رنگای مختلفی هم استفاده میکنه که باز این نیز از همون دست وسواس هایی محسوب میشه که شاید یک خانوم پذیرای اون نباشه.

لاک ناخن آبنباتی

لاک ناخن آبنباتی

لاک ناخن آبنباتی

لاک ناخن آبنباتی

لاک ناخن آبنباتی

لاک ناخن آبنباتی

لاک ناخن آبنباتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی