|

گوشی با صفحه نمایش بزرگ / والا به اینا میاد تلویزیون باشن تا گوشی اندازه کف دسته غولن

در این مقاله چند تا از بهترین گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با مقایسه ی اون ها انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای تکنولوژی این روزا این همه پیشرفت کرده و اصلا تو تصور خیلی هامون نمیگذره که در آینده ممکن هست که چه پیشرفت هایی کنه و حالا ما حتی از همه ی پیشرفت های اون هم اطلاعی نداریم و ندیدیم و تنها یه سری از اون ها رو میدونیم ولی خب تا به حال به همون پیشرفت هایی که حاصل شده هم فکر کردید مثل برقراری تماس تصویری چیزی که شاید سال ها پیش اگر یکی میگفت کسی باورش نمیکرد ولی خب این روزا همه تقریبا دارن ازش استفاده میکنن یا مثلا ترفندهایی که سره خیلی از برنامه ها الان میشه پیاده کرد که شاید اصلا اون موقع تو خیالمون نمیگنجید مثلا این روزا شما میتونید بهترین دانلودرهای یوتیوب رو با چندتا کلیک نصب کنید و از یوتیوب که ویدیوهاش پولیه کلیپ هاش رو بدون پول دانلود کنید!

بنابراین این روزا نمیشه از پیشرفت های حاصله در دنیای دیجیتال بی خبر موند و خب بیشترمون با گوشی هامون به این دنیا بیشتر گره خوردیم هر چند که هنوز یه گوشی نساختن که مرگ نداشته باشه یعنی باتریش مصرفی نباشه و تا آخر دنیا کار کنه، بدنه اش هیچ طوریش نشه و نشکنه و... خب در این وسط اینا هنوز ممکن نشده هر چند که ممکن هم بشه به احتمال زیاد قیمتشون خیلی بالا میره  و نمیشه اون ها رو بین بهترین گوشی ها تا 5 میلیون بشمار آوورد مسلما همونطور که الان هم در حال حاضر خیلی از گوشی های خوب و پرچمدار این روزا خیلی محکم تر از گوشی های میان رده هستن حالا از اینا که بگذریم بریم به سراغ معرفی چندتا گوشی با صفحه نمایش بزرگ در این روزای بازار، پس با ما همراه باشید.

گوشی با صفحه نمایش بزرگ

شیائومی میکس فولد 3 از گوشی های با صفحه نمایش بزرگ

میکس فولد 3 که از محصولات شیائومی هست بزرگترین صفحه نمایش در بین محصولات این کمپانی رو به خودش اختصاص داده و شاید براتون جالب باشه که بدونید بجز چین هم پاش رو بیرون نذاشته! این گوشی دارای یه صفحه نمایش با اندازه ی 8.03 اینچ هست که با این اندازه حتی در مقایسه با گوشی های تاشو هم بسیار بزرگ بشمار میاد و میشه حتی اون رو ی جورایی یه تبلت که یه مقدار از تبلت های موجود در بازار کوچیک تر هست بشمار آوورد! این گوشی تاشو از شیائومی یه جورایی یه قدم رو به جلو برای این کمپانی بشمار میاد ولی خب هنوز یه سری نواقص داره که سازنده باید برای نسل بعدی روی اون کار کنه که یکی از اون ها عدم داشتن گواهی IP هست و دیگری بالا رفتن حرارت گوشیه.

البته که در این بین این گوشی خصوصیات خوبی هم داره مثل پشتیبانی کردن اون از زوم پنج، برخورداری از لولای جدید که باعث میشه این گوشی رو توی زوایای مختلف باز نگه داریم و همچنین مصرف باتری کم و شارژدهی خوب و نمایشگر با روشنایی بالا.

گوشی با صفحه نمایش بزرگ

وان پلاس اوپن از گوشی های با صفحه نمایش بزرگ

بالاخره برند وان پلاس اولین نسل از گوشی های تاشوی خودش رو به بازار عرضه کرو که اون وان پلاس اوپن هست که با ویژگی های خاص و منحصر به فردی که داره تونسته یه رقیب جدی و سرسخت برای رقیب سامسونگیه خودش یعنی زد فولد 5 باشه و در مقایسه با این گوشی کره ای دارای ضخامت و وزن کمتر بوده و حتی میشه گفت که از نمایشگرهای قوی تری هم برخورداره خصوصا در زمینه ی نمایشر کاور که نسبتا تصویر اون خیلی کاربردی تره.

در خصوص قلب تپنده ی این گوشی باید بگیم که وان پلاس اوپن با یه تراشه ی اسنپدراگون هشت نسل دو به بازار عرضه شده و به علت سیستم خنک کننده ی فوق العاده ای که داره میشه اون رو از لحاظ عملکرد پردازنده در بین بهترین های جهان قرار داد اما خب هر گلی یه عیبی داره و از معایب این گوشی میشه به این موضوع که این گوشی اجازه ی گیمینگ با فریم ریت بالا رو یعنی تقریبا بیشتر از 60 رو به ما نمیده اشاره کرد همچنین دیگر عیب اون اینه که از قلم هم پشتیبانی نمیکنه.

گوشی با صفحه نمایش بزرگ

گلکسی زد فولد 5 از گوشی های با صفحه نمایش بزرگ

گلکسی زد فولد 5 رو میشه بزرگترین گوشی که سامسونگ تا به حال تولید کرده بشمار آوورد که این روزا رقبای بسیار زیادی هم داره و با وجود اون ها هم هنوز یکی از بهترین تاشوها بشمار میاد، البته که شاید بشه گفت که این محصول از سامسونگ از برخی از جهات سخت افزاری از رقبای چینی خودش مثل وان پلاس اوپن عقب تر هست ولی خب در زمینه ی نرم افزار هیچ رقیبی به گرد پای اون هم نمیرسه و از این رو هست که این گوشی در این روزهای بازار یکی از پر طرفدارترین ها در بین مردم بشمار میاد و خریداران زیادی داره.

درباره ی خصوصیات خوب گلکسی زد فولد 5 میشه به این که نمایشگرهای اون بسیار عالیه، ضدآبه و شارژدهی خوبی داره و از طرف دیگه پردازنده ی قابل قبولی هم داره اشاره کرد ولی خب جا داشت که کیفیت دوربین و سرعت شارژ اون نسبت به نسل قبلی یعنی گلکسی زد فولد 4 ارتقا پیدا میکرد.

گوشی با صفحه نمایش بزرگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی