|

از ویدیوهای تو یوتیوب خوشت میاد ولی برا دانلود باید پول بدی؟ / با این کلک مفت میشه

در این ویدیو برنامه هایی که دانلود از یوتیوب رو راحت و امکانپذیر میکنن رو بهتون معرفی کردیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه با اپ ها و شبکه های اجتماعی مختلف کار میکنن و از اون ها استفاده دارن که یکی از اون ها اینستاگرام هست که یه اکسپلور اون کافیه که آدم بعد از این که هی اسکرول کرد متوجه بشه که چند ساعتیه که میتونست مفید باشه رو صرف اون کرده و از طرفی اگر وای فای هم نداشته باشه و با نت گوشیش وقت گذرونده باشه تو این اپ که دیگه یه عالمه هم نت هدر داده که برای این منظور میشه راه های چگونه اینترنت اینستاگرام رو کم کنیم رو یاد گرفت که با استفاده از این راه ها مصرف نت رو بیاریم پایین حتی اگر تایم استفاده از اینستا رو کم نمیکنیم که خب این خیلی خوبه و در موردش در مقاله های قبلی صحبت کردیم.

ولی موضوع امروز ما در خصوص دانلود یه سری محتواها از شبکه های اجتماعی هست خب ماهیت پیام رسان ها طوری هست که میشه با اون ها برای اطرافیان عکس و فیلم فرستاد و دیگران برای ما هر چیزی مثل فیلم، عکس، موزیک، پی دی اف و هر محتوای اینجوری رو بفرستن و ما به راحتی اون ها رو دانلود و حتی سیو کنیم ولی برنامه هایی مثل اینستاگرام و یوتیوب اینطوری نیستن و خب برای دانلود از اون ها یه سری مراحل لازمه که در خصوص بهترین دانلودرهای اینستاگرام قبلا صحبت کردیم و حالا وقت دانلودر یوتیوب هست که این روزا خیلی از بلاگرای اینستایی مردم رو به سمت این برنامه پَر دادن و یه جورایی بین هر دو برنامه پل ارتباطی برقراره و یه عالمه کاربر دارن. پس حالا دیگه وقت رو هدر ندیم و بریم برای دونستن راه های دانلود از یوتیوب پس با ما همراه باشید.

بهترین دانلودر یوتیوب

YouTube Go دانلودر یوتیوب و پخش آفلاین

نیازمند یه برنامه هستید که برای دانلود از یوتیوب سرعت بالایی داشته باشه و مناسب اندروید باشه؟ آدرس درست بهتون دادن اپ YouTube Go یه برنامه ی قابل اعتماد و سبک اندرویدی هست که ارائه شده توسط گوگله. این برنامه برای اون دسته از افرادی که علاقمند به دانلود ویدیوهای یوتیوب به شکل قانونی و رایگان هستن مناسبه و برخلاف خود برنامه ی یوتیوب که دانلود کردن فیلم رو فقط در بعضی از فیلم ها قرار داده و شما رو برای دانلود کردن ویدیو هایی که میخواهید مجبور میکنه که نسخه ی پریمیوم اون رو خریداری کنید، اپ YouTube Go برای شما این قابلیت رو فراهم میکنه که خیلی شیک و مجلسی و راحت هر ویدیویی رو که میخواهید رو دانلود کنید و همچنین YouTube Video Downloader برای شما این قابلیت رو که بدون نیاز به اینترنت ویدیوها رو به اشتراک بذارید اون هم با کیفیت بالا، فراهم میکنه!

بهترین دانلودر یوتیوب

videoder از بهترین دانلودرهای یوتیوب

یکی دیگه از بهترین دانلودر های یوتیوب رو میشه Videoder بشمار آوورد که این قابلیت رو برای شما فراهم میکنه تا علاوه بر این که بتونید از یوتیوب دانلود ویدیو داشته باشید از دیگر سایت ها هم مثل اینستاگرام و فیس بوک هم دانلود انجام بدید اون هم به راحت ترین شکل ممکن. از خوبی هایی که این برنامه داره میشه به سرعت بالا و سریع دانلود اشاره کرد که به شما این امکان رو میده که بتونید ویدیوهای مورد علاقه ی خودتون رو با کیفیت انتخابی دانلود کنید و بعد اون ها رو به اشتراک بذارید. همچنین Videoder از ویژگی های مثبت دیگه ای که این برنامه داره میشه به رابط کاربری جذاب اون اشاره کرد که توی اون تم های متنوع، پخش کننده ی ویدیوی داخلی، حالت شب و...  وجود داره.

برای این که با این برنامه از یوتیوب دانلود داشته باشید باید در مرحله اول در این اپ، یوتیوب رو انتخاب کنید و بعد ویدیویی که میخواهید دانلود کنید رو پیدا کنید و کیفیت و فرمت اون رو انتخاب بعد اسم فایل و محلی که میخواهید توش ذخیره بشه رو انتخاب کنید و در انتها هم روی شروع دانلود کلیک کنید و تمام.

بهترین دانلودر یوتیوب

Dentex YouTube Downloader از دانلودرهای بنام یوتیوب

یه دانلودر دیگه که میتونید برای دانلود از یوتیوب بهش دل ببندید Dentex هست که با استفاده از اون خیلی راحت و شیک هر ویدیویی رو که میخواهید رایگان دانلود میکنید. از ویژگی های مثبتی که این اپ داره میشه به رابط کاربری ساده ی اون اشاره کرد که با وجود خدمات رایگانی که در اختیار شما قرار میده تبلیغات نداره و همین که ویدیو موردنظر خودتون رو انتخاب میکنید وارد یه صفحه ای میشید که اونجا باید فرمت رو انتخاب کنید. همچنین از ویژگی های دیگه ای که این برنامه رو به یکی از بهترین دانلودرهای یوتیوب تبدیل کرده میشه به این موضوع که شما میتونید صداها رو به طور جداگانه از فیلم های یوتیوب استخراج کنید، اشاره کرد.

بهترین دانلودر یوتیوب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها