|

اینو هیچکس بهت نمیگه هر کابینتی مدرن نیست / با این سبک و رنگ کابینت آشپزخونه نوبره

اگر شما هم از خونواده هایی هستید که رو مد بودن رو دوست دارید، پس وقتشه که کابینت های آشپزخونه رو هم مدرن کنید و سبک جدید رو درش اجرا نمایید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خونه ها امروزی هم شدن نقلی. اما جدا از اون، خب هم در دنیای مد و فشن، و هم در دنیای دکوراسیون یکسری ترند ها وجود داره که هر چند سال یکبار و حتی برخیشون هر ساله تغییر میکنه و جدید میشه. خب این موضوع که هر چیزی در سال های آینده مورد تمسخر قرار میگیره و دمده به نظر میاد یه امر کاملا طبیعی هستش، اما اینکه شما یک آیتم رو برای همیشه رو مد ببینید غیر طبیعی به نظر میاد! آخه مگه میشه؟

دکوراسیون خونه هم دقیقا دنبال مد و فشن راه افتاده و هر موقع اوشون میگه من میخوام ترند عوض کنم ایشون هم حرفش همینه! اما خب یکم سنگین رنگین تر! مثلا یادتون میاد تا همین چند سال پیش تو هر خونه ای میرفتیم از این گل و میوه مصنوعی ها می دیدیم که از در و دیوار خونه ها آویزون بودن؟ حالا خبری از اونها هست؟ تازه اون موقع مال هرکی بیشتر بود لاکچری تر هم به نظر میرسید و انگور پلاستیکی سلطان همشون بود! 

این روند در دیگر موارد هم همین جریان رو داره. مثلا در این مطلب ما قراره به کابینت بپردازیم و نگاهی کنیم به اونچه که مد روزه و آخرین ورژن تغییرات رو بدونیم. پس با ما همراه باشید.

کابینت آشپزخانه ام دی اف _ فن و هنر

شاید بگین چیشد یهو رفت سراغ کابینت. آخه آشپزخونه قلب تپنده خونست و کابینت ها هم که عنصر اصلی این فضا محسوب میشن و در نهایت کابینت ها واقع تو زیبایی و کارایی خونه تاثیر مهمی دارند.

1- کابینت مدرن دستگیره نداره ها

یادتون باشه قبلنا میخواستیم کابینت بزنیم نگاه می کردیم ببینیم کدوم یه دستگیره بزرگ داره که اون رو انتخاب کنیم چرا که دستگیره هرچی بزرگ تر بود کابینت شاخ تر به نظر میرسید.

و یا حتی باباهامون به جهت تنوع بخشی و رو مد تر کردن کابینت ها دستگیره میخریدن و اونه رو عوض میکردن. اما خوبه که بدونید کابینت رو مد امروزی اصلا دستگیره نداره و بسیاری از اونها از نوع مگنتی هستند و با فشار دادن درب کابینت به سمت داخل باز میشن. 

طراحی آشپزخانه مدرن چیست ؟ _ فن و هنر

2- یه کابینت رو مد نور مخفی این مدلی داره

شاید اینجا بگین بابا اینکه خیلی ساله مده، در حالی که باید بگیم تو دهه گذشته، اونچه که ترند تر بود سبک هالوژنهای آویزی بودند که بالای کابینت ها نصب میشدند. در حالی که این روزها می بینیم نور مخفی زیر کابینت اومده رو بورس و مورد توجه قرار گرفته.

این نورهای مخفی حتی برای قرنیز ها و سقف ها هم استفاده میشن و زیر کابینت مِن جمله فضاهای محسوب میشه که علاوه بر زیبایی، میتونه به نوعی چراغ خواب در شب نیز باشه.

kitchen wall decoration

3- سطح صاف و بدون فرورفتگی، مال کابینت های رو مده

انگار این سال ها سال مینیمالیست هاست! چرا که طرح های کابینت نیز به سمت و سویی رفته که هر چی ساده تر باشه بهتره! البته که وقتی شما وارد یک سری سبک های خاص مثل نئوکلاسیک میشید، دیگه کابینت بخواد هم نمیتونه ساده باشه.

اما اونچه که سالها پیش وجود داشت و کابینت ها دارای فرورفتگی و پستی بلندی بودند، دیگه حالا اون مدلی نیستن و صاف و صیقلی می باشند. از طرفی هم برخی از اونها تا سقف بالا میرن و امتداد پیدا می کنند.

living room bedroom living room style living room wall decor ideas

4- کابینت های مدرن بیشتر به رنگ روشن هستنا

قطعا و بی شک رنگ ها هم ترند خاص خودشون رو دارند. مثلا اینکه یادمه وقتی ما دهه هفتادی ها بچه بودیم یه زمانی کابینت های فلزی قرمز رنگ مد شد! قطعا الان رو مخی بیش نیست، اما اون موقع رو مد بود!

جدا از مد و مد بازی، رنگ در دلباز شدن و بزرگتر کردن و یا کوچیک تر نشون دادن فضا نیز تاثیری مستقیم داره که قطعا رنگ های روشن میتونن این دلبازی رو به شما هدیه بدن.

Stylish kitchen design

5- این چهار رنگ کابینت همیشه مده

البته که در مجموع بخوایم بگیم کدوم رنگ ها برای کابینت های امروزی رو مد هستند، میتونیم به این چهار رنگ اشاره کنیم. رنگ و انتخاب سبک کابینت کاملا سلیقه ای هستش و از طرفی هم برمیگرده به اینکه شما چقدر ابعاد در فضا دارید و میتونید تا به چه اندازه مانور داشته باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی