|

چیکار کنیم روفرشی جمع نشه؟ / خونه ی دسته گلتو با جمع شدنش بهم میریزه نخ سوزنتو بیار

در این مقاله در خصوص این که چیکار کنیم روفرشی جمع نشه براتون صحبت کردیم که میتونید با دونستن اون ها این مشکل رو به راحتی حل کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هر کسی دوست داره که خونش با نظم و سلیقه باشه خصوصا که خیلی ها هم شاغل هستن و خب وقت این رو که هر روز خونه رو تمیز کنن رو ندارن ولی اگر هر روز برای آدم تمیز کردن مقدور نباشه دیگه رسیدگی و آینده نگری که لازمه مثلا فکر کنید که خونه تا خرخره کثیفه و ناغافل هم یه مهمون از راه برسه روی فرش که راه بره زیر پاهاش آشغالا رو حس کنه واقعا که آدم میخواد زمین دهن وا کنه و ببلعتش ولی خب حالا منظورمون از آینده نگری که گفتیم چی بود یعنی همون پیشگیری مثلا شما میتونید برای این که فرش کثیف نشه از جدیدترین روفرشی های ترک استفاده کنید که این روزا توی بازار در طرح ها و رنگ های مختلف و برای هر سلیقه ای موجود هستن و مثل روفرشی های قدیمی بی ریخت هم نیستن.

البته که روفرشی انداختن دو تا کاربرد داره اولی این هست که آـشغال ها میریزه روی روفرشی و وقتی مهمون اومده میتونید خیلی راحت روفرشی رو جمع کنید و یه فرش تمیز ببینه مهمونتون و یه کاربرد دیگشم این هست که شاید فرش کثیف شده مثلا لکه ی روغن ریخته باشه روش و مهمونم که سر برسه شما نمیتونید سه سوته پاک کردن روغن از روی فرش رو انجام بدید ولی میتونید با انداختن روفرشی که قشنگه و طرح فرش هست این کثیفی رو موقتا پنهان کنید و بعد براش یه چاره پیدا کنید خب این از فواید روفرشی ولی بریم سراغ موضوع مقاله ی امروز که درباره ی این هست که چیکار کنیم روفرشی جمع نشه چون با جمع شدن این عزیز همه چی کن فیکون میشه.

چیکار کنیم روفرشی جمع نشه

چیکار کنیم روفرشی جمع نشه؟ روفرشی رو کش دار کن

یکی از راه هایی که میشه با استفاده از اون از فرش هاتون با استفاده از روفرشی محافظت کنید کش دار کردن روفرشی هست که خب البته این روزا مدل های کش دار و آماده ی اون به فروش میرسه ولی در صورتی که روفرشی شما کش نداره میتونید با یه مقدار کش و یه نخ و سوزن اون رو کش دار کنید اون هم با کمترین هزینه. 

برای این منظور باید به چهارتا گوشه ی روفرشی به اندازه ی کافی کش بدوزید به این صورت که کش پهن برداشته و یه مثلت هم اندازه ی گوشه ی روفرشی از اون جدا میکنید و بعد دو ضلع کش مثلثی رو به روفرشی میدوزید و ضلع سوم که آزاد هست یه حالت کیسه ای ایجاد میکنه که گوشه ی فرش رو داخل این کیسه ی مثلثی ایجاد شده روی روفرشی قرار میدیم و این کیسه های مثلثی رو برای هر چهارطرف روفرشی میدوزیم و اینطوری گوشه های فرش رو داخل اون ها قرار میدیم تا به این شکل فرش و روفرشی به خوبی روی هم فیکس بشن و هیچ جوره نشه اون ها رو جدا کرد.

چیکار کنیم روفرشی جمع نشه

در صورتی هم که از این موضوع که کش دوخته شده ی شما دیده بشه از کناره ها دچار دودلی هستید که این کار رو کنید یا نه میتونید از کشی استفاده کنید که هم رنگ با زمینه ی فرشتون باشه و توی تیره و روشن بودن رنگش با اون یکی باشه. در انتها اگر بچه ی کوچیک دارید دیگه میتونید بدون اعصاب خوردی از این که باید دنبالشون بیفتید که روفرشی که جمع میکنن رو صاف کنید بهشون اجازه ی بازی بدید.

چیکار کنیم روفرشی جمع نشه

چیکار کنیم روفرشی جمع نشه؟ از گیره ی روفرشی استفاده کن

شاید تا به حال اسم گیره ی ملحفه به گوشتون خورده باشه ولی گیره ی روفرشی نه در اصل این دو یکی هستن و برای هر دو مورد کاربری دارن در اصل میشه یکی از اکسسوری های روفرشی به شمار آوورد این گیره ها رو که دارای سه تا نگهدارنده گیره ای هستن و یه سه گوشی های روفرشی متصل میشن. شما میتونید این گیره ها رو برای هر چهارتا سمت روفرشی و یا برای دو سمت مخالف تهیه کنید هر چند که با مجهز کردن هر چهار گوشه به این گیره ها کارتون محکم تر خواهد بود. این گیره ها طوری هستن که اون ها رو میشه از یه طرف فرش تا طرف دیگه ی اون هم برد. این رو هم اضافه کنیم که در صورتی که از این گیره ها برای این که روفرشی جمع نشه استفاده میکنید چون این گیره ها از زیر فرش رد میشن برای این که فرش هم لیز نخوره از استپ فرش استفاده کنید.

چیکار کنیم روفرشی جمع نشه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها