|

معرفی بهترین ضد آفتاب های روشن کننده پوست / با اینا تیره نمیشی که هیچ سفیدم میشی

درسته که ضد آفتاب در اصل وظیفه محافظت از پوست رو داره، اما برخی از اونها خاصیت روشن کنندگی هم دارن که در اینجا به معرفی چندتاشون میپردازیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- احتمالا دیگه با وجود اینستاگرام و پیج هایی که در زمینه پوست و زیبایی فعالیت دارند این موضوع رو فهمیده اید که کرم ضد آفتاب چقدر میتونه روی سلامت پوست موثره  باشه و بود و نبودش اهمیت داره. اما خیلی از خانوما فکر میکنند که کرم ضد آفتاب کلا به دو مدل رنگی و بی رنگ تبدیل میشه که خب باید بگیم سخت در اشتباهید، چرا که کرم های ضد آفتاب بسته به نیاز پوست شما، انواع مختلفی دارند که یکی از اونها کرم ضد آفتاب با خاصیت روشن کننده می باشد. فکرشو میکردید که ضد آفتاب بتونه به روشن شدن پوست هم کمک کنه؟ و یا اینکه میدونستید بهترین محصول مراقبت از پوست، ضد آفتاب ها هستند، چرا که میتونن پوستی سالم و شاداب رو به شما هدیه در حالی که در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش محافظت خوبی دارند و این کار تنها به دست ضد آفتاب ها امکان پذیره.

ضدافتاب سفید کننده

یه ضد آفتاب سفیدکننده خوب باید چجوری باشه؟

در حالت کلی ضد آفتاب ها نقش یک محافظ قوی رو دارن اما خب نسبت به مشکلات افراد ترکیباتشون متفاوته. شاید تا به اینجا برای شما هم سوال شده باشه که مهم ترینت تفاوت بارز ضد آفتاب معمولی با ضد آفتاب سفید کننده چیه؟ که خب باید بگیم از اونجایی که یکم ضد آفتاب سفید کننده به از بین بردن لکه ها تیرگی پوست و ابته روشن کردن گپ.وست کم میکنه، به صورت کلی در ترکیباتش از عنصر های طبیعی ( ویتامین E، عصاره خیار یا لیمو ) استفاده شده.

از دیگر فاکتور هایی که بهترین  بهترین کرم های ضد آفتاب روشن کننده میتونن داشته باشن میشه به ضد آب بودن، موندگاری بالا و البته جلوگیری از ایجاد چین و چروک اشاره داشت. در این مطلب قراره با پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب سفیدکننده از نگاه مصرف کنندگان آشنا بشیم.

ضدافتاب سفید کننده

کرم های ضد آفتاب وکالی

دنبال یه کرم ضد آفتاب خوب هستین که هم کیفیت خوب و قابل قبولی داشته باشه و هم اینکه از نظر قیمتی مناسب باشه، این چهار مدل ضد آفتاب که متعلق به برند وکالی هستش رو فراموش نکنین. در حقیقت کرم های ضد آفتاب وکالی بی رنگ هستند و به جز خانمها، حتی مناسب آقایون نیز می باشند. اساسی ترین ویژگی هایی که این محصولات دارند، محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید هستش که باعث کیفیت بالای اونها شده.

همچنین این محصولات ویتامین های ضروری مثل E – C – A رو در خود جای داده اند و با این ترکیبات به خودیه خود میتونن راحت پوست شما رو سفید و روشن کنند. خود به خوبی پوست شما رو روشن و سفید می کند. توجه داشته باشید که هنگام خرید باید به اینکه تو چه حد گرمایی قراره باشین از این کرم ها و SPF های مخصوص استفاده نمایید. این کرم دارای SPF های ( 50 – 60 – 70 و 90 ) متفاوت  می باشند.

ضدافتاب سفید کننده

کرم ضد آفتاب لانسون بی رنگ

از دیگر خوش فروش ترین کرم های ضد آفتاب که تونتسه نظر بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان رو جلب خودش کنه میشه به ضد آفتاب بی رنگ از برند لانسون اشاره کرد. این محصول با ترکیبات ضد چین و چروک و مرطوب کننده و البته SPF50 میتونه خیلی خوب پوست شما رو در برابر اشعه های نور خورشید تا مدت 8 ساعت محافظت کنه. این ضدافتاب خفن در واقع میتونه با ساختار و بافت سبک بر روی پوست، اکسیژن رسانی عمیق داشته باشه و از طرفی هم مناسب هر تایپ پوستی آقایان و خانمها می باشد. اگر واقعا به دنبال یک کرم ضد آفتاب خوب و با کیفیت و البته قیمت مناسب می گردید، حتما این کرم ضد آفتاب رو در لیست خود قرار دهید. 

ضدافتاب سفید کننده

کرم ضد آفتاب بیودرما اسپات

اول متن به ویژگی ها و ترکیبات کرم های ضد آفتاب روشن کننده اشاره کردیم تا مخاط عزیز بهتر بتونه محصول مورد نظرش رو خریداری کنه. کرم ضد آفتاب فتودرم بیودرما اسپات با SPF50 ویژگی ها خفنی همچون آبرسانی و تغذیه کننده بسیار قوی داره که با استفاده مرتب و طولانی مدت، میتونه شما رو از شر لکه ها و تیرگی های پوستتون خلاص کنه. این کرم ضد آفتاب پوست صورت رو چند درجه شفاف و روشن میکنه و با بازتایش 98% اشعه های خورشید، یه ضد پیری به شدت قوی هم محسوب میشه.

یادتون نره که این محصول کاملا بی رنگه و هیچ اثر سفیدی روی پوست شما باقی نمیذاره. کرم ضد آفتاب بیودرما اسپات چربی نداره و مناسب تمامی تایپ پوستی ها مخصوصا پوست های چرب می باشد.

ضدافتاب سفید کننده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی