|

معرفی پرطرفدار ترین ضد آفتاب ها که فقط یذره پول میدی ؛ با خیال راحت رژه برو تو آفتاب

ضد آفتاب ها با توجه به اینکه قیمت هایی فضایی پیدا کرده اند، در این مطلب ما به نمونه هایی از قیمت مناسب ها با کیفیتی بالا اشاره داشته ایم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- استفاده از کرم های ضد آفتاب از ضروری ترین قسمتای زندگی روزمره ما هستند. با توجه به پیشرفت اینستاگرام در بین مردم، خب خیلیا دیگه الان خیلی اطلاعات دارن و با پست و ساوری هایی که در این فضا گذاشته میشه و کاربران می بینن و میخونن، اطلاعات بیشتر شده. مثلا قبلا استفاده از ضد آفتاب تا به اندازه الان باب نبو و بیشتر یه کرم با کلاس می دیدینش. اما حالا بانوان و حتی آقایانی به این مرحله از دونستن رسیدن که این کرم رو ضروری میدونن و طریقه استفاده درستش رو هم بلندن.

چرا که میدونید ضد آفتاب نباید به میزان کم و اندازه کرم پودر باشه، بلکه باید کاملا دو انگشت کامل باشه تا بتونه تاثیر گذاری لازمه رو داشته باشه. کرم ضد آفتاب از ابتلا به بیماری های سرطانی و پوستی جلوگیری میکنه چرا که 85 درصد از افرادی که سرطان پوست گرفته اند به دلیل قرار گیری پوست زیر اشعه فرابنفش بوده.

اما این روزها با توجه به افزایش قیمت ها و گرون شدن همه چیز، قطعا قیمت کرم های ضد آفتاب هم کم نیست. به همین علت در این مطلب تلاش بر اینه که شما رو با کرم های ضد آفتاب پرفروش آشنا کنیم که هم قیمت مناسب دارن و هم قیمت گرون که بسته به سلیقه و بودجه شماست، اما حداقل مطمئنید که این برند معرفی شده مورد توجه بسیاری هستش و یه جورایی امتحانش رو پس داده. 

Sunscreen_digikala

نکته: ناگفته نمونه که قیمت ها به صورت تقریبی هستند و ممکنه کمی کمتر و یا بیشتر هم باشن!

کرم های ضد آفتاد با داشتن SPF از پوست ما محافظت میکنه. SPF مخفف Sun Protective Factor می باشد که اون عدده هم نشون دهنده اینه که مثلا اگه یک کرم SPF20 داره یعنی شما 20 برابر به قدرت محافظت از پوست خود اضافه کرده اید. 

معمولا افرادی که استفاده از کرم براشون اهمیت داره سنین 12 تا 30، 30 تا 45 و 45 سال به بالا هستش. گروه اول نیاز دارند تا از ضد آفتاب‌ های فاقد چربی استفاده کنند. گروه دوم از ضد آفتاب مخصوص پوست نرمال و برای سنین بالاتر افراد نیاز دارند که از این محصول برای پوست‌های خشک استفاده کنند.

o-SUNSCREEN

فلوئید ضد آفتاب مای مدل Hyaluronic Acid حجم 50 میلی لیتر (180/000  تومان)

مای برند ایرانی می باشد که تا به اینجا تونسته همراهان خودش رو راضی نگه داره و به نسبت قیمتی که داره، کیفیت بسیار خوبی ارائه داده است. این فلوئید ضد آفتاب مای از عناصر غنی و موثری برای پوست شما تولید شده که ویژگی های منحر به فردی دارد، مثل: با SPF50 در برابر اشعه‌های مضر آفتاب حفاظت کامل داره، قابلیت جذب چربی پوست رو داره، مناسب برای انواع پوسته با جذب سریع. استفاده از این فلوئید ضد آفتاب خیلی راحته و شما با زدن مقداری از آن پوست خود را در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت کنید و به پوستتون یه لطافت و نرمی خاص هدیه بدین. این کرم بی رنگ است.

0b284694b0e86b4aeafcf96c2372ea19fcb1b3c3_1673260150

کرم ضدآفتاب و ضد لک لافارر مناسب پوست های چرب حجم 40 میلی لیتر (350/000 تومان)

لافارر برای انواع پوست ها کرم ضد آفتاب مخصوص به خودشون رو تولید کرده که خب این کرم بالاترین امتیاز رو داشته. کرم ضد آفتاب لافارر با SPF30 یک معجزه گر است چرا که نور آفتاب دو نوع اشعه داره و ضرر میرسونه. اشعه UVA که باعث پیر شدن پوست میشه و اشعه UVB که معمولاً باعث آفتاب‌ سوختگی میشه. این کرم از لافارر از ایجاد لک پوستی و چین و چروک جلوگیری میکنه و از نظر درمانی مثل یک شفابخشه که میتونه ما رو در برابر یکی از کشنده ترین سرطان محافظت کنه. این کرم بی رنگ است.

1c9f1e3cad71d9d8f283d847d9f67e2002066827_1671259455

کرم ضد آفتاب پیکسل مدل Oily Acne-Prone Skin مناسب پوست های چرب حجم 50 میلی لیتر (210/000 تومان) 

اگر شما از دست بانوانی هستید که هم به دنبال کرم ضد آفتاب هستید و هم آب رسان میخواین، ما به شما کرم ضد آفتاب پیکسل رو پیشنهاد میدیم که با SPF50 میتونه پوست چرب و آکنه دار شما رو در برابر اشعه مضر خورشید ایمن کنه. از ویژگی های این کرم اینه که به دلیل فرمولاسیون با استفاده روزانش میتونه از ایجاد جوش رو پوست شما جلوگیری کنه. به کاهش چربی پوست کمک میکنه و پوستی نرم و لطیف تحویل شما میده. این کرم بی رنگ است.

Untitled

کرم ژل ضدآفتاب ساین اسکین مناسب پوست های چرب حجم 50 میلی لیتر (199/000 تومان)

در روزهای گرم تابستونی و یا اصلا در روزهای آتی که تو راه داریم استفاده از کرم ضد آفتاب برای قرار گرفتن زیر نور خورشید به شدت اهمیت داره. این کرم ضد افتاب با ایجا رنگ بژ طور بر روی صورت شما، لایه ای محافظتی داره که در برابر اشعه‌ UVA، UVB و IR روی پوست ایجاد میکنه. 

این کرم با SPF50 انتخابی مناسب با قیمتی مناسب هستش که امتیاز قابل توجه و خوبی از طرف مصرف کنندگان دریافت کرده است. 

068fa2b14b9aa6023d8f7532c4d8407539c2402b_1671887056

کرم ضد آفتاب مای مناسب انواع پوست (99/000 تومان)

باز هم کرم های ضد آفتاب مای که نشون داده کیفیت خوب و نرمالی رو در اختیار همراهان خود قرار داده. اشعه هایی وجود داره که بدن ما قادر به محافظت از خود در برابر اونها نیست و بنابراین بادی از کرم های ضد آفتاب استفاده کرد تا از نفوذ اونها جلوگیری بشه. این کرم ضد آفتاب با SPF60 علاقمندان زیادی رو جلب خود کرده. این کرم دارای رنگ می باشد.

اتعننانتنتنت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • الهه ارسالی در

    کسی از لافارر استفاده کرده؟ چطوره خوبه؟

    یه ضد آفتاب که ضد لک هم باشه معرفی کنین که استفاده کردین و نتیجه گرفتین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی