|

آره خب شومیز برا همه جا خوشگلترینه ولی با چی بپوشیَم مهمترینه؛ اینجوری نفس شو

شومیز جزو آیتم های اصلی و جذاب تو کمد هر خانومیه که البته خیلی مهمه که اون رو چجور و با چه شلواری ست بشه با ما همراه باشید

لینک کوتاه کپی شد
3

یکی از لباس‌ های زنانه‌ بهاری که امروزه طرفداران زیادی داشته و از انتخاب‌ های همیشگی خانم ها است شومیز می باشد. پوشیدن شومیز یک مسئله است اما ست کردن آن با انواع لباس و پیدا کردن یک استایل مناسب چیز دیگری است.

به گزارش «شایانیوز» خوشبختانه  شومیز از اون دست لباس هایی است که ست کردنش تقریباً راحته و مختص فصل یا آب و هوای خاصی هم نیست و می شه اون رو به راحتی با انواع لباس ها ست کرد و با اندکی دقت و سلیقه زیباترین ست ها را طراحی کرد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به شما بگیم که شومیزهای خودتون رو با چه شلوارهایی ست کنید.

256

- شومیزهای توری و گیپور با شلوار جین عالی میشه!

برای فصل گرم بهار می توانید شومیزهای گیپور را در ابتدای لیست انتخاب لباس خود قرار دهید. اغلب بخش های بالایی و نزدیک به گردن این لباس را از جنس گیپور طراحی می کنند که روی تن جلوه ویژه ای ایجاد می کند. همچنین می توانید شومیزهایی را بیابید که در قسمت آستین نیز دارای گیپور هستند که اتفاقا این مدل یکی از جذاب ترین مدل ها محسوب می شود. شما می توانید شومیز گیپور را با شلوار جین لوله ای که مد بوده و بسیار چشم نواز می باشد، ست کنید.

1

- واسه شومیز طرح دار شلوار مشکی بهترینه

شومیزهای طرحدار از آن دسته شومیزهایی هستند که فوق العاده پرطرفدار بوده حال اینکه این شومیزها به دلیل طرح روی پارچه بهتر است که با شلوارهای ساده پوشیده شوند برای مثال می توانید این شومیزها را با شلوارهای جین  ساده مشکی یا آبی ست کنید تا زیبایی شومیز خود را دوچندان کنید.

2

- شومیز راه راه با شلوار دمپا

این یکی از ایده های بسیار جذاب لباس مخصوصاً برای کسانی است که به دنبال شومیزهای راه راه و چهارخانه هستند. این شومیزها را با شلوارهای دمپا ست کنید و جذابیت خود را دوچندان کنید.

3

- شومیز گلدوزی رو با جین گلدوزی ست کنید

شومیزهای گلدوزی شده یک سبک کاملاً سنتی دارد اما اگر درست استفاده شود می تواند شما را در کانون توجه قرار دهد. به شما پیشنهاد میکنیم که این شومیزها را برای دو چندان کردن زیبایی آن با شلوار های جین گلدوزی شده بپوشید یا صرفاً خود شما می توانید از یک خیاط کمک بگیرید و بر روی شلوار جین خود از طرح های گلدوزی شده استفاده کنید اینکار را روی شلوار های جین لوله ای خود پیاده سازی کنید و از سبک جدیدی که برای خود آماده کرده اید لذت ببرید.

unknown_283023578_1193367828079265_5977371415692011787_n

- شومیزهای یقه کراواتی و شلوارهای پارچه ای

یکی از مدل‌ های پرطرفدار، جذاب و جوان پسند شومیز کراواتی می باشد که در قسمت گردن آن کراوات یا پاپیون طراحی و دوخته می شود که به لباس متصل است. این سبک از شومیز معمولا از پارچه حریر که کمی هم گشاد است تهیه شده و برای استایل رسمی مناسب می باشد. برای اینکه زیبایی این شومیز رو به رخ بکشید از شلوارهای چسب استفاده کنید و شومیز خود را درون شلوار فرو کنید.

unknown_279035187_979005729418223_2693779776254290066_n

- ست کردن شومیز با دامن مناسب کژوال پوش ها

ست دامن و شومیز مناسب خانم‌ هایی است که به استایل‌‌ های منحصر به‌ فرد کژوال علاقه دارند و می‌ خواهند در مهمانی متفاوت و جذاب باشند بنابراین دامن‌ هایی که با شومیز استفاده می‌ شوند هم باید دامن های مجلسی باشند. به طوری که جنس آنها با جنس شومیز همخوانی داشته باشد. شما می توانید دامن جین کوتاه بهای را که بسیاری از خانم‌ های خوش سلیقه به این لباس علاقه خاصی دارند را با یک‌ شومیز طرح دار و یک صندل زنانه ست کنید. همچنین برای استایل کمی رسمی تر می توانید شومیز ساده حریر را با یک دامن مجلسی شیک و کفش پاشنه بلند ست کرد.

12

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آوا ارسالی در

    عالین من همیشه از این تیپا میزنم و دوست دارم

  • آوا ارسالی در

    علیه

  • کیانا ارسالی در

    به دنبال خرید بارانی دخترانه این؟ تاحالا از فروشگاه تک دوخت خریدی داشتین؟ خیلی فروشگاه خوبیه لباسای شیکی داره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها