|

دوره تنگ و کوتاه خز شده با شومیز اورسایز بترکون؛ ولی هر گشادی نه ها ازین مدلا

شومیز جزو جذاب ترین تن پوش برای خانوم هاست و در این بین انتخاب شومیز اورسایز هم بسیار رواج پیدا کرده و بین دختران جوان محبوبیت دارد

لینک کوتاه کپی شد
4

یکی از انواع لباس‌هایی که اخیرا بسیار محبوب شده و آن را در ترندهای شبکه‌های اجتماعی زیاد می‌بینید، شومیزهای اورسایز است. با شومیز اورسایز و سِت کردن آن با لباس‌های مختلف می‌تواند استایل‌های کلاسیک، رسمی، غیررسمی و دوستانه داشته باشید.

به گزارش «شایانیوز» شومیز اورسایز معمولا برای استایل‌های خیابانی مناسب است. اگر شومیز اورسایز دارید و نمی‌دانید آن را چطور و با چه لباسی بپوشید، ادامه‌ی مطلب را دنبال کنید.

اما شومیز اورسایز چیست؟

شومیز اورسایز لباس‌هایی شبیه پیراهن‌های رسمی مردانه است که گشادتر از حالت معمولی هستند. این شومیزها بلندتر هستند و از خط کمر پایین‌تر قرار می‌گیرند. شومیزهای اورسایز حجم بیشتری به پوشش شما می‌دهند و با توجه به این نکته احتمالا برای کسانی که دوست دارند لاغرتر و بلندتر به نظر برسند، انتخاب خوبی نیستند.

عکس-مطلب-2

شکل آستین و یقه‌ی این شومیزهای اورسایز ممکن است متفاوت باشد. حتی طرح و رنگ پارچه هم روی استایل آن تاثیرگذار است. شومیزهای مخصوص استایل‌های خیابانی و غیررسمی معمولا چهارخانه هستند. شومیزهایی که می‌توانید آن‌ها را در موقعیت‌های رسمی بپوشید، معمولا تک‌رنگ و ساده هستند. در هر صورت، موقعیتی که در آن شومیز می‌پوشید، به سایر انتخاب‌های شما هم بستگی دارد.

نکته کلیدی؛ مهم‌ترین نکته برای اینکه استایل جذابی با شومیز اورسایز داشته باشید این است که سایز آن را درست انتخاب کنید. البته بسیاری از شومیزهای اورسایز بدون سایزبندی هستند و یک سایز ثابت دارند.

چه سایز شومیزی به عنوان اورسایز مناسبه؟

شومیز اورسایز از آن دسته لباس‌هایی است که ممکن است شما را به اشتباه بیاندازد. درست است که اسم این مدل، اورسایز یعنی بزرگ‌تر از حالت معمول است، اما در گشادی و بزرگی لباس نباید زیاده‌روی کنید. متخصصان مد توصیه می‌کنند که برای خرید شومیزهای اورسایز شومیزهایی با دو سایز بزرگ تر از سایز اصلی لباس خود بخرید.

شومیزی که می‌خرید باید در قسمت کمر و بازوها، گشاد و آزاد باشد و چند سانتی‌متر از پیراهن‌های معمولی بلندتر باشد. برای تیشرت‌های اورسایز هم باید دقت کنید که آستین‌ آن‌ها کمی بلندتر از آستین سه ربع و برای بعضی از مدل‌ها تا آرنج باشد.

686dddaafe83b70909625c9e82514a0e38933c695bbebc4c80b4d0256f6ee430

اگر شومیز شما بیشتر از این مقدار، بزرگ و گشاد باشد، جذابیتی ندارد. زیاده‌روی در افزایش سایز شومیز فقط باعث می‌شود که بدن شما داخل لباس پنهان شود  و ظاهر شما نامرتب و شلخته به نظر برسد. به‌خصوص اگر اندام ظریف و کوچکی داشته باشید بهتر است که از لباس‌های اورسایز پرهیز کنید یا در انتخاب سایز آن‌ها دقت بیشتری داشته باشید.

شومیز اورسایزتون را یِلخی انتخاب نکنید!

یک شومیز اورسایز به‌راحتی می‌تواند کل اندام شما را داخل مقدار زیادی پارچه پنهان کند. برای اینکه از این مشکل جلوگیری کنید و استایل و اندام شما زیر یک لباس بسیار گشاد پنهان نشود، شومیزهایی بخرید که جزییات جذاب و خاص دارند. مثلا طرح پارچه‌ی آن‌ها متفاوت است، رنگ زیبایی دارند یا دوخت آن‌ها به‌گونه‌ای است که استایل شما را از سادگی در می‌آورد. درواقع این لباس نباید خیلی ساده باشد. باید بتواند توجه را جلب کند و به‌جای اینکه نگاه بیننده را به حجم زیاد پارچه معطوف کند، ظاهری جذاب و چشمگیر داشته باشد.

11-12

شومیز اورسایز هم رسمی و هم غیر رسمی!

شومیز اورسایز هم برای استایل رسمی مناسب است و هم استایل غیررسمی. اینکه برای کدام موقعیت بتوانید از آن استفاده کنید، به انتخاب سایر لباس‌های شما بستگی دارد. شومیز معمولا با دامن استایل رسمی‌تری به شما می‌دهد و با شلوار به‌خصوص اگر جین باشند، ظاهری غیررسمی و دوستانه به استایل شما می‌دهد.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها