|

خوشگل ترین عضو یه خانوم صورتشه که شال سرشه؛ ست شال با استایلتو یاد بگیر که دلبر شی

اگر دوست دارید تا استایلی متناسب و زیبا داشته باشید که در آن ست شال با دیگر آیتم ها به درستی انجام شده باشه، پس حتما همراه این مطلب باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل درست به مانند دکوراسیون خونه میمونه. شما فکر کن یه خونه وسیله نداشته باشه، انگاری لباس تنش نیست. و یا اینکه شما فکر کنید لباس داره ها، ولی خب به درستی انتخاب و چیدمان نشده، مثل این میمونه که شما یلخی و بدون تناسب لباس های خود را با هم ترکیب کنید. در هر حالت خوب نیست و یه جای کار میلنگه! اما شما فرض کنید وسایل یا همین لباس، به درستی و با رنگ های متناسب انتخاب بشن، در نهایت چی تحویل شما میدن؟ یک دکور و یا یک استایل خوشگل و چشمگیر. درسته؟ 

اما هر خونه ای فقط مبلمان نیست که، لوازمی همچون لوستر هم میخواد مثل استفاده از اکسسوری ها در استایل. اکسسوری ها ازش شال گرفته تا کیف و کفش و زیورآلات و … همه و همه اکسسوری محسوب میشن که اگه تو استایل ما باشن و به درستی انتخاب بشن میتونن جذابی منحصر به فرد از ما بسازند چرا که تکمیل کننده هستند. استفاده از شال و روسری علاوه بر اینکه قانون و حجاب ما ایرانی ها محسوب میشه، آیتمی برای زیبایی نیز هست که بادی به درستی انتخابش کنیم تا زیباتر بشیم، نه شلخته طور! 

اما نکته اینجاست که چجوری میشه شال و روسری رو متناسب با استایل خود انتخاب کرد؟ اگر این سوال شما هم هست پس با ادامه مطلب همراه ما باشید تا باید ها و نباید های اصول شال رو بدونیم و استایلی بی نقص بزنیم.

انواع ست شال

شال با مانتو اینجوری باید ست!

اگر قصد دارید تا مانتویی با طرح و نقش های بزرگ و قابل توجه به تن کنید، پس بهترین ایده اینه که شما شال خود را با رنگ مانتو ست کنید. البته که اشتباه خیلیا اینه که میان و رنگ شالشون رو با پس زمینه مانتو هماهنگ میکنن که خب باید بگیم این موضوع به شدت اشتباهه و تو ذوق میزنه. بلکه شما باید شال خود را با طرح مانتو ست کنید تا یه هارمونی و تناسب جذابی رخ بده و ایجاد بشه.

برای اینکه در اینجا بتونید استایلی زیباتر داشته باشید بهتره که شلواری هماهنگ با رنگ زمینه مانتو انتخاب کنید و کیف و کفش خود را هم با نقش های مانتو و شال ست بنمایید.

انواع ست شال

اگر هم مانتوی ساده داشتید و علاقمندید تا فیس خود را با شال ببینید و به نظرتون خیلی اون رنگ بهتون میاد، میتونید از مانتویی ساده اما در عوض شالی طرح دار به همون رنگ استفاده کنید.

انواع ست شال

شال با شلوار و یا شاید هم کفش ست بشه!

اینکه شال باید دقیقا با کدوم یک از آیتما های تن شما ست بشه قانون خاصی نداره و همه اینها برمیگرده به سلیقه فرد، اما اینکه چجوری این ترکیب کنار هم چیده بهش به شدت اهمیت داره. مثلا اینکه شما میتونید شال خود را با شلوار همرنگش هماهنگ کنید. دیگر قسمت های تیپتون رو هم بنا بر تناسب و سلیقه ای که دارید یا به طور همرنگ و یا در تناژ رنگی هم انتخاب کنید. 

اصلا شاید هم دوست دارید تا شال و کتونی یا نیم بوتی که درید رو ست بزنید که باید بگیم واقعا در این حالت هم زیبایی شما تمام و کمال خواهد شد.

انواع ست شال

انواع ست شال

انواع ست شال

شال رو با اون زیر مانتویی رنگیت ست کن

در فصل پاییز و زمستان سبکی که خیلی می بینیم لایه لایه پوشی هستش که خیلیم طرفدار داره. اما اونجه که مشخصه اینه که همیشه زیر پالتو یا شکت و بافت شما، یه لباس نرم تر هم پوشیده میشه تا زیرسازی لازمه برای سرما انجام بشه. چه در استایل خنک و چه در استایل گرم، این موضوع میتونه وجود داشته باشه و یکی از قسمتایی که ست کردن شال باهاش محبوبیت بالایی داره همین آیتم هستش. پس شما به راحتی میتونید لباس زیر مانتوی خود را با شال هماهنگ کنید و از استایل خود لذت ببرید.

انواع ست شال

دوست دارید شال رو اصلا با هیچی ست نکنی؟ عیب نداره!

یه موقم هست که اصلا شما شالی دارید که طرح داره و شادی هم طرحی نداره، اما دوست دارید تو فلان استایلتون ازش استفاده کنید که خب اصلا شبیه به هیچ یک از آیتمای لباستون نیست اما می بینید که در طیف رنگی اونها میتونه گزینه ای مناسب باشه و باهاشون به قولی ایاغ شده. پس دست به کار بشید و از اون شال خوشگلتون استفاده کنید و لذتش رو ببرید چرا که در این حالت نیز میتونه گزینه ای مناسب باشه. اگر هم در این بین اکسسوری و زیورآلاتی دارید که میتونه با شال شما ست بشه که دیگه عالیه!

انواع ست شال

شاید هم شما از عاشقان مانتوهایی با حاشیه دوزی هستید که باید بگیم چه سلیقه خوبی، چرا که اینجوری به راحتی و با خطای دیدی مناسب و زیبا میتونید یه هماهنگی جالب در استایل خود به وجود بیارید. فقط کافیه تا رنگ شال خود را با حاشیه مانتو ست کرده باشید.

انواع ست شال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی