|

یه ترم اولی واسه خاص و خوشتیپ شدن تو دانشگاه چجوری استایل بزنه؟ / ازین کارا فرار کن

یکی از قسمتای مهم برای دانشجو شدن استایلشه که خب اصول خاص خودش رو داره و در این مطلب قراره یاد بگیریم این اصول رو.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از ترم اولی ها هستند که تازه یک هفتست وارد دانشگاه شدن و به دنیای دانشجویی سلام کردن. این دوران واقعا دوران قشنگ و همراه با هیجانیه که کلی خاطره خوب و بد برای شما خواهد ساخت. اما اونچه که برای بسیاری از دانشجویان بجز درس خوندن مهمه، استایل و ظاهرشونه که خب اگه بخوایم باهم صادق باشیم باید بگیم که برای همه دانشجو ها مهمه که خوشتیپ باشن. البته که این موضوع برای ترم بالایی ها از تب و تاب میفته و اهمیتش کمتر میشه، اما اونچه که واضحه اینه که ظاهر برای هر دانشجوی مهمه چون در نگاه اول میتونه تا حدودی شخصیت و باطن و سلیقه فرد رو برسونه. به زبان ساده ت یه بیوگرافی ظاهری هستش که میتونه جلو جلو روحیات اون خانوم و یا آقا رو نشون بده.

دانشگاه فضایی فرهنگی داره، به همین علت قوانین خاص خودش رو هم داراست که باعث میشه از دیگر فضاها متمایز بشه. استایل نیز یکی از همین موارد هستش که یه اهمیت دو طرفه برای دانشجو و دانشگاه داره. در این مطلب قراره با استایل درست دانشجویی و یکسری نکات آشنا بشیم که قطعا خب دردتون میخوره.

واسه دانشگاه چه مانتویی مناسبه

برای یک دانشجوی خانوم قطعا مانتو خیلی مهمه. اینکه یک بانوی جوان در زندگی روزه خود از شومیز استفاده داهر خب خیلیم خوشگله، اما باید دقت داشت که دانشگاه چندان جای شومیزهای کوتاه نیست و اگر از مانتوهای کتی و یا اسپرت استفاده کنید بهترین ظاهر رو خواهید داشت. علاوه بر این قطعا یک مانتوی زرق و برق دار برای دانشگاه ساخته نشده و جاش تو مهمانی ها و دیت های شیک کافه ای هستش. پس این مدلی خودتون رو بولد کلاس نکنید که خیلی خوشایند نخواهد بود.

مانتوهایی که خیلی تنگ و کوتاه باشند خیلی مناسب نیستند و از طرفی هم قرار نیست دائما رنگ مانتوی خود را باید دانشگاه به رنگ مشکی انتخاب کنید، بلکه از دیگر رنگهای روشن و شاد اما خنثی میشه بهره برد.

مدل مانتو دانشجویی و دخترانه جدید و شیک امسال

تو خرید مقنعه دقت کن

شاید تو دید اول بگین بابا مقنعه که دیگه مدل خاصی نداره که خب بای در پاسخ بگیم شما باید در زمان خرید مانتو به مقنعه دقت کنید چرا که برخی از مانتو های هستند که با مقنعه خوب نمیشن و شال و روسری رو میطلبن. در اینجا باید به یقه و مدل مانتو دقت داشت که ظاهری آراسته و ایده آل برای شما بسازه، نه خنده دار و سر سرکی!

استایل دانشجویی

واسه دانشگاه شلوار چی بپوشم؟

این روزا دیگه انواع مختلفی از شلوار های زنانه وارد بازار شده که به شدت متنوع هستند. اما خب قطع به یقین همه مدل شلوار ها برای دانشگاه مناسب نیستند و یکسری از اونها مثل شلوار بوت کات یا اسکینی و گاهی هم بگ میتونن گزینه های جذابی باشند که ظاهر شما رو ایده ال خواهند کرد. 

البته که با توجه به سرد شدن هوا اگر پالتوی بلند دارید، استفاده از لگ هم میتونه خیلی خوب باشه چرا که راحت داخل بوت هم میره.

استایل دانشجویی

کیف و کفش چیکار کنم!

دیگه اینکه کیف و کفش چه سبکی یپوشید احتمالا مشخصه! چرا که قطعا پوشیدن کفش های پاشنه دار نازک و یا استفاده از کیف های خیلی کوچیک نمیتونه مناسب باشه و حتی اگه خوشگلم باشن باز شما وقتی ازشون استفاده میکنین اذیت هستین، درسته؟ بهترین کیف برای خانومها میتونه کوله پشتی باشه و در درجه دوم هم کیف های بزرگ دستی. چرا که یک خانوم هم جزوه داره هم انواع خودکار ا، هم احتمالا قرص و لوازم بهداشتی و آرایشی و عطر و …! که باید تو .کیفش جا بشه.

اما باید در هنگام خرید کیف دقت کنید که بندهای کوله شما ضخیم و پهن بشن تا فشاری به شانه ها نیارن. 

در انتخاب کفش نیز به جهت راحتی هر چه بیشتر خودتون و ظاهر جذاب، بهتره که کتونی بپوشید چرا که شما قراره چندین ساعت دانشگاه باشید و راحت! در فصل های سرد سال نیز نیم بوت ها رو فراموش نکنید و از پوشیدن بوت های خیلی بلند خودداری کنید که اصلا جاش نیست!!

کیف و کوله پشتی

مدل مانتو دانشجویی و دخترانه جدید و شیک امسال (2)

نکات مهم دانشجویی

هرچقدر هم که لباس شما برند باشه و خوشگل، باز اگه چروک و یا کثیف باشه شان و شخصیت شما رو میاره پایین. پس دقت کنید که کسی به سادگی مانتوی شما گیر نمیده، اما ممکه چروک بودنش رو مورد تمسخر قرار بدن.

خیلی از دانشجو ها هستند که متناسب با رشته ای که میخونن تیپ میزنن. مثلا دانشجوی هنر احتمالا کمی رنگی تر و عجیب تر استایل کنه و دانشجوی مهندسی رسمی تر. اما در نهایت دقت کنید که هرچه ملایم تر بهتر. اینجوری با خیال راحت میتونید قدم بزنید بدون اینکه تذکر حراست و یا تیکه های دیگر بچها رو بشنوید.

خب با توجه به اینکه هر دانشگاهی ممکنه یه خلق و خویی داشته باشه، در اوایل ورودتون یکم محتاط تر استایل بزنید و بعد اینکه کمی با فرهنگ و شرایط دانشگاهتون آشنا شدین مطابق با اون فضا تیپ خود را انتخاب کنید.

استایل دانشجویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی