|

چه کرم پودی بزنیم؟

معرفی سه مدل از بهترین کرم پودرهای دنیا؛ دنیای میکاپ را حرفه ای دنبال کنید!

بهترین کرم پودر

معرفی سه مدل از بهترین کرم پودرهای دنیا و انواع کرم پودر برای پوست چرب و خشک در شایانیوز، جدیدترین مدل های کرم پودر لدورا و قیمت کرم پودر م…

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- داشتن پوستی صاف و شاداب بعد از اتمام میکاپ آرزوی هر خانم جوانی است، که البته می توان گفت تا حد بسیار زیادی این امر با انجام یک زیرسازی و آرایش حرفه ای پوست است که انجام می پذیرد. فراموش نکنید که اگر هر چقدر هم حرفه ای چشم ها و بقیه قسمت های صورت خود را آرایش کنید ولی پوستی یکدست و صاف نداشته باشید چهره جذابی را تجربه نخواهید کرد. کرم پودر‌ها جزو جدایی ناپذیر از محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که در هنگام آرایش صورت استفاده از انواع آن بسیار لازم و ضروری است. در بین انواع کرم پودر موجود در بازار، برخی از کیفیت بسیاری بالایی برخورداند و با خرید آن‌ ها می‌ توانید از فواید و ویژگی‌ های مختلف آن‌ ها بهره‌ مند شوید. پس شناخت بهترین کرم پودر های دنیا می تواند به شما در انتخاب کمک کند.

البته این نکته را فراموش کرم پودر انتخابی باید علاوه بر ویژگی های خود محصول با توجه به نوع پوست انتخاب شود. زیرا ممکن است یک کرم پودر برای پوست چرب مناسب باشد ولی همان کرم پودر برای فردی که پوست خشکی دارد مناسب نباشد. برای مثال کرم پودرهایی که برای پوست های خشک طراحی و تولید شده اند دارای چربی بالایی در فرمولاسیون خود هستند و همین موضوع سبب می شود تا افرادی که پوست چرب دارند نتوانند از آن ها استفاده کنند.  در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند مدل از بهترین کرم پودر های دنیا آشنا شوید.

بهترین کرم پودر

کرم پودر واتر فرش تینت شنل

اگر بخواهیم یک لیست از بهترین کرم پودرهای دنیا را معرفی کنیم، قطعا کرم پودر واتر فرش تینت شنل اولین گزینه در این لیست خواهد بود. کرم پودر واتر فرش تینت شنل بافتی ژلی با ذرات کوچک رنگدانه دارد که جلوه ای درخشان، سلامت و طبیعی به پوست می دهد. این کرم پودر پوششی ملایم تا متوسط به پوست می دهد. 75% فرمولاسیون آن از عناصر آبرسان تشکیل شده اند که به پوست طراوت می دهد و تا 8 ساعت پوست را آبرسانی می کند. جهت استفاده ابتدا مقداری از کرم پودر را پشت دست بزنید، با استفاده از براش آن رنگدانه ها را بلِند کنید و سپس کرم پودر را روی صورت بزنید. این کرم هم برای پوست های خشک و هم برای پوست های چرب قابل استفاده است.

بهترین کرم پودر

بهترین کرم پودر

کرم پودر جدید تراکوتای گرلن

نوبتی هم باشد بعد از کرم پودر واتر فرش تینت شنل که یک کرم پودر متفاوت است نوبت معرفی دومین گزینه خواهد بود. کرم پودر تراکوتای گرلن روی پوست مانند یک پودر سبک و مانند کرم پودر بی نقص است که 95 درصد مشتقات آن از عناصر طبیعی از جمله روغن آرگان تشکیل شده است. این کرم پودر 24 ساعت دوام و خاصیت آبرسانی دارد و تمام روز جلوه با طراوت خود را حفظ می کند، همچنین می توان گفت بافتی بسیار سبک دارد طوری که انگار هیچ آرایشی روی پوست ندارید. فرمولاسیون سبک آن به خوبی جذب پوست می شود و پوششی متوسط تا کامل دارد. دانه های پودری موجود در فرمول این کرم پودر بلافاصله جلوه ای مات، درخشان و طبیعی به پوست می دهند و رنگدانه های جاذب نور درخششی ملایم و با طراوت به گونه های شما خواهند داد.

بهترین کرم پودر

بهترین کرم پودر

کرم پودر دیور فوراور

آخرین کرم پودر پیشنهادی ما کرم پودر دیور فوراور است که به نوعی می توان آن را یک کرم پودر جذاب و در عین حال حرفه ای دانست. کرم پودر دیور فوراور جلوه ای بی نقص به آرایش شما می دهد و تا 24 ساعت روی پوست دوام دارد. 86 درصد این کرم پود را عناصر مراقبت از پوست تشکیل داده اند که پوست را آبرسانی می کند، به آن اجازه تنفس می دهد و ظاهر پوست را روز به روز بهبود می بخشد. همچنین این کرم پودر در گرما، رطوبت و زمان ورزش تست شده است تا تمام روز جلوه ای مات و طبیعی داشته باشد و مانع براق شدن پوست شود. رنگ پوست را یکدست می کند و جلوه منافذ را به حداقل می رساند. با اس پی اف 35 از پوست در مقابل اشعه یو وی ای و یو وی بی محافظت می کند.

بهترین کرم پودر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی