|

معرفی معروف ترین ادکلن های زنانه لانکوم

معرفی چندتا از بهترین عطرهای لانکوم؛ برندهای معروف و اصیل عطر و ادکلن را بشناسید

عطر زنانه لانکوم

معرفی چندتا از بهترین عطرهای لانکوم، معروف ترین برندهای عطر و ادکلن جهان با قیمت در شایانیوز. جدیدترین عطرهای زنانه لانکوم و کارواینا هررا

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند لانکوم در سال 1935 توسط یک عطرساز فرانسوی به نام آرماند پتیژن تاسیس شده است. نام این برند از قلعه ای در قلب فرانسه الهام گرفته شده است که اطراف قعله قدیمی مذکور را گل های رز زیبایی احاطه کرده بودند. به همین دلیل تک گل رز به عنوان سمبل و نشان این برند انتخاب شده است و لوگوی برند LANCOME هم یک گل رز مشکی و جذاب می باشد. این کمپانی در ابتدا با هدف تولید عطر تاسیس شد، سپس بعد ها فعالیت خود را گسترش داده و محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید و عرضه نمود.

البته ما در این مقاله کاری به این محصولات نداریم و فقط می خواهیم چندتا از بهترین عطرهای لانکوم را بهتون معرفی کنیم. به جرات می توان گفت بهترین عطرهای لانکوم عطرهای زنانه آن هستند و در بین این عطر های زنانه می توان عطر زنانه لانکوم لانویی ترزور فلور د نویی را به عنوان بهترین انتخاب نمود. عطر مردانه لانکوم، برخلاف ادکلن زنانه لانکوم، چندان شناخته شده نیست و جالب است که بدانید برند لانکوم، پس از مدتی به لورآل پاریس پیوست و پس از سال‌ ها تجربه، همچنان یکی از بهترین برند های عطر در دنیا محسوب می ‌شود.

شعار برند لانکوم این است که ما ماموریت داریم تا زنان را زیباتر و شادتر کنیم , قطعا چنین شعار هیجان‌ا نگیزی، دل هر خانمی را می ‌لرزاند. به همین دلیل است که خانم‌ ها، برای شادتر بودن نیاز به خرید بهترین عطرهای لانکوم  دارند. به گفته موسسین این برند، لانکوم یک برند شاد است که قلب او با نبض زیبایی می ‌زند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین عطرهای لانکوم آشنا شوید.

عطر زنانه لانکوم

عطر زنانه لانکوم لنویی ترزور آ لا فولی، شروع کننده بهترین عطرهای لانکوم

عطر زنانه لانکوم لنویی ترزور آ لا فولی عطری است گرم و شیرین که در سال 2018 توسط عطارانی مانند کریستوف رینود، هونورین بلانک و آمندین مری به بازار عطر و ادکلن عرضه  شده است. این عطر زنانه که یکی از بهترین عطرهای لانکوم محسوب می شود برای زنان، تجسم لحظه یگانه ای است که عشق به اوج واقعی خود می رسد. برای درک بیشتر این حس خوب است که بدانید نت های اولیه این عطر معروف لانکوم با رایحه های ترنج ، فلفل صورتی ، گلابی ، انگور فرنگی سرخ، رز ، بنفشه ، یاس، گل صدتومانی شروع می شود و با نت های دانه تونکا، لوبان، وانیل، نعناع هندی، جوز، روایح چوبی، آمبروکسان به پایان می رسد.

عطر زنانه لانکوم

عطر زنانه لانکوم

بهترین عطرهای لانکوم یه طرف عطر زنانه لانکوم ایدول نکتار یه طرف

عطر زنانه لانکوم ایدول نکتار یکی از بهترین عطرهای لانکوم است که دارای رایحه ای گلی و میوه ای می باشد. این عطر لانکوم با رایحه ‌ای طلایی، عطری جدید برای نسلی از زنان پیشرو است که در سال 2022 به بازار جهانی عرضه شد. نسلی که برای چیزی که به عنوان فردی به آن اعتقاد دارند قوی ایستاده است و به طور جمعی، دنیا را برای فردایی بهتر رهبری می‌کند. یک شهد واقعی برای زنانی با عزم راسخ و توانمند که فردایی بهتر را می ‌سازند.. این عطر زنانه می تواند به راحتی به خاطر داشتن رایحه های جذابی مانند رز و کارامل در رده بهترین عطرهای لانکوم و یا حتی می توان گفت معرفت ترین های این برند قرار گیرد. برای درک بهتر بویایی این عطر جذاب می توان گفت رایحه های آن با نت های  رز، کارامل و ذرت بو داده شروع می شود و با رایحه وانیل به پایان می رسد.

عطر زنانه لانکوم

عطر زنانه لانکوم

از بین بهترین عطرهای لانکوم، عطر زنانه لانکوم لاویه بل اویی یه چیز دیگه است

عطر زنانه لانکوم لاویه بل اویی از میان بهترین عطرهای لانکوم عطری بسیار بسیار خوشبو و شیک است که در سال ۲۰۲۲ میلادی توسط عطارانی مانند دومنیک روپیون، اولیویه پولژ، آن فلیپو و با غلظت ادوپرفیوم و در سایز ۱۰۰ میلی لیتری به بازار عطر و ادکلن معرفی و عرضه شده است. این عطر زنانه جذاب که می توان آن را یک بطری زیبا با درخششی از طلا نامید دارای ماندگاری بالا و مناسبی است و برای استفاده در مهمانی های شبانه نیز پیشنهاد می شود. برای درک بهتر بویایی این عطر زنانه لانکوم می توان گفت که رایحه های آن با نت های انگور فرنگی سیاه، گلابی، زنبق ، یاس، شکوفه پرتقال آغاز می شود و با نت های پایانی دانه تونکا ، وانیل ، نعناع هندی ، پرالین به پایان می رسد.

عطر زنانه لانکوم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی