|

عطر نوید محمدزاده

معرفی عطر نوید محمد زاده و محبوب ترین ادکلن دنیا؛ رایحه ای به جذابیت هنری بازیگری!

ادکلن نوید محمدزاده

عطر نوید محمد زاده متعلق به یکی از بازیگران جوان سینمای ایران است. او در ایفای نقش‌های مختلف خوش درخشیده و جوایز معتبر بسیاری کسب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب عطر و ادکلن مخصوصا در فصل های گرمی مانند تابستان یک اصل هم محسب می شود، فراموش نکنید که افراد با رایحه ها در یاد می مانند پس برای تبدیل خود به یک فرد به یاد ماندنی لازم است فقط یک ادکلن مناسب انتخاب کنید. عطر نوید محمد زاده متعلق به یکی از بازیگران جوان سینمای ایران است. او در ایفای نقش‌ های مختلف خوش درخشیده و جوایز داخلی و خارجی معتبر بسیاری کسب کرده است. نوید محمد زاده، که در عرصه جهانی هم به دلیل دستاوردهای هنری و کسب جوایز مختلف در معتبرترین جشنواره های سینمایی مانند جشنواره فیلم ونیز، براتیسلاوا و همچنین جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک چهره ای شناخته شده است، در سال 1399 اولین لاین عطرهای زنانه و مردانه برند خودش را به بازار فرستاد. این برند هم برای خانم ها و هم برای آقایان فکر همه جا را کرده است، پس شما می توانید نسبت به سلیقه خود یکی از عطرهای این برند را انتخاب نمایید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که عطر زنانه مدل نوید محمد زاده نیز به گونه ای طراحی شده است که مکمل عطر مردانه باشد.

طوری که حتی در بسته بندی روی جلد نماد ببر هنگامی کامل می شود که دو عطر در کنار هم قرار بگیرند. به همین خاطر این یک ست کاملا بی نظیر برای هدیه دادن به زوج های جوان است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از محبوب ترین ادکلن های جهان آشنا شوید.

عطر نوید محمدزاده

امپریو آرمانی استرانگر ویت یو STRONGER WITH YOU AMBER

عطر استرانگر ویت یو که شما را به زیستن در لحظه فرا می‌خواند، از انرژی جهان مدرن الگو می‌ گیرد. این عطر که سرشتی غافلگیرکننده دارد، شما را با اصالت خاص خودش و آکورد ادویه‌ ای نت‌های اولیه با روایح هل، فلفل صورتی و برگ‌ های بنفشه شگفت‌ زده می‌ کند. این عطر مردانه که شکوه و ظرافت خاصی دارد، به‌واسطه رایحه آروماتیک سالویا در نت‌ های میانی به‌ خوبی می‌ تواند تا حس‌ و حوالی سرشار از نیروی جوانی را در شما برانگیخته کند. و البته در نت های پایانی رایحه دودی وانیل که با رایحه شاه بلوط پیوند خورده می تواند شما را فراموش‌نشدنی می کند. این عطر را عطاری به نام سسیل متون با برند جیورجیو آرمانی برای اولین بار در سال 2017 به بازار و جهانیان معرفی نمود.

عطر نوید محمدزاده

عطر نوید محمدزاده

عطر نوید محمدزاده Navid Mohammadzadeh

برند ایرانی نوید محمد زاده در سال 2020 میلادی فعالیت خود را با عرضه دو عطر مردانه و زنانه به نام های Navid for Him و Navid for Her آغاز نمود. نوید محمد زاده بازیگر و هنرمند سرشناس سینمای ایران دارای اصالتی کُرد است و معمولا خود را ببر کورد فروردین معرفی می کند. عطرهای زنانه و مردانه نوید دارای رایحه ای مدرن و قوی همچون ببری پر صلابت، اما در عین حال سرشار از لطافت و ظرافت روح لطیف یک هنرمند هستند. عطرهای نوید محمد زاده آکنده از رایحه ای پر احساس و انرژی بخش هستند که با تاثیری عمیق بر روح و ذهن، آرامش وصف ناپذیری را با خود به ارمغان می آورند. تا حدودی می توان گفت رایحه های این عطر ها از شخصیت خاص این هنرمند برجسته الهام گرفته شده است و به فردی سخت کوش، با اعتماد به نفس، پر شور و احساس اختصاص دارد.

عطر نوید محمدزاده

عطر نوید محمدزاده

عطر آزارو د موست وانتد AZZARO - The Most Wanted

عطر آزارو د موست وانتد محصول سال 2021 میلادی بوده و در دسته عطر های شرقی ادویه ای قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به هل ، تافی، چوب عنبر اشاره کرد. اینن عطر تحولی در دنیای عطر مردانه محسوب می شود و شما با استفاده از این ادکلن به راحتی در مهمانی ها توجه بانوان زیبا را به خود جلب خواهید کرد. پس می توان گفت این عطر مردانه برای کسانی که به عطر و بوی هل، تافی و کهربا علاقمندند بسیار مناسب است. این عطر از جذابیت خاصی برخوردار است و به دنبال خود، برای شما انرژی زیادی به ارمغان می آورد. شما با این عطر می توانید حس سرزندگی و شادی را تجربه کنید.

عطر نوید محمدزاده

عطر نوید محمدزاده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی