|

ریمل های معروف و با کیفیت را بشناسید

معرفی چندتا از معروف ترین ریمل های دنیا؛ به جای کاشت مژه یه ریمل با کیفیت بخر

معروف ترین ریمل

معرفی چندتا از معروف ترین ریمل های دنیا به همراه قیمت و عکس؛ معرفی جدیدترین محصولات آرایشی و ترند 2023 به همراه ویژگی ها و تفاوت هایشان

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید آرایش چشم نقش مهمی در آرایش صورت دارد. استفاده از مواد آرایشی مختلف به خصوص سایه چشم و ریمل باعث می شود چشمان شما جلوه زیباتری پیدا کرده و توجه به آن بیشتر شود اما به کار بردن صحیح سایه چشم یا انتخاب معروف ترین ریمل آسان نیست و کاری زمان بر است. به همین دلیل بسیاری از افراد به خصوص برای آرایش روزانه خود از سایه چشم استفاده نمی کنند و تنها به کشیدن خط چشم و استفاده از بهترین یا معروف ترین ریمل پرپشت کننده خود بسنده می کنند. بنابراین زمانی که شما لوازم آرایشی مورد استفاده خود را محدود به چند قلم می کنید باید بهترین های آن ها را تهیه کنید تا نتیجه مطلوبی بگیرید.

انتخاب یک ریمل مناسب شما را از شر روش های پر خطر و گران قیمتی مانند کاشت مژه که ممکن است به مژه های طبیعی شما آسیب بزند راحت می کند و برایتان چشم های زیبا و جذاب را به ارمغان می آورد. در نتیجه فراموش نکنید که شناخت معروف ترین ریمل های دنیا به شما در خرید و انتخاب نمونه مناسب برای خودتان کمک می کند، در واقع می توان گفت شما با شناخت تفاوت های هر کدام از این مدل ها می توانید متوجه شوید که کدام گزینه برای شما و یا نیاز شما مناسب است.

ریمل تماس نزدیکی با بافت حساس چشم دارد و در صورت تقلبی بودن و یا عدم مرغوبیت، می تواند باعث بروز مشکلات چشمی، التهاب و حساسیت شود. به همین خاطر نسبت به انتخاب این محصول باید وسواس بیشتری به خرج داد و بهترین آن را از فروشگاه های معتبر خریداری نمود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از معروف ترین ریمل های دنیا آشنا شوید.

معروف ترین ریمل های دنیا

اولین لیست معروف ترین ریمل های دنیا، ریمل حجم دهنده سفورا

از آنجایی که ریمل یکی از پر کاربرد ترین لوازم آرایشی است که استفاده از آن باعث بلند تر و حجیم تر نشان دادن مژه ها می شود. به همین دلیل آنها را در دسته حجم دهنده ها طبقه بندی می کنیم. زیبایی چشم پس از مصرف ریمل چند برابر می شود، پس می توان گفت نقش ریمل در درشت تر و جذاب تر نشان دادن چشم ها غیر قابل انکار است. پس خوب است که بدانید در این زمینه ریمل های حجم دهنده جزو محبوب ترین مدل ها قرار دارند. برای مثال ریمل حجم دهنده سفورا اولین ریمل در لیست معروف ترین ریمل های دنیا است.

این ریمل با فرمولی وگان و با‌دوام حجمی چشمگیر به مژه های شما می‌ دهد و مژه‌ها را بلند و فر می‌ کند. براش این ریمل شبیه ساعت شنی است که دسترسی به تمام مژه ها را امکان پذیر می کند.

معروف ترین ریمل های دنیا

معروف ترین ریمل های دنیا

ریمل ایدل لانکوم؛ معروف ترین ریمل سال مگه میشه به جز لانکوم برند دیگه ای باشه

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که مژ‌های کوتاه، نازک و کم‌ پشتی دارند، پیشنهاد می کنیم هنگام خرید ریمل به سراغ محصولات حجم دهنده و بلند کننده ای مانند ریمل ایدل لانکوم بروید. این ریمل از برند لانکوم می توان گفت در پیشنهادات اول تا دهم در لیست معروف ترین ریمل آرایشی قرارا دارد  و می توان گفت تا حد زیای مستحق این جایگاه است. این ریمل تک تک مژه ها از کوتاه ترین تا بلندترین را هدف قرار می دهد و طول و حجم مژه ها را افزایش می دهد.

اپلیکاتور این ریمل کمی خمیده است که باعث می شود مژه ها به خوبی لیفت پیدا کنند و تا 24 ساعت دوام داشته باشند. فرمول ژلی این ریمل مژه ها را سنگین نمی کند، ریزش پیدا نمی کند و جمع نمی شود. به همین خاطر شما هنگام استفاده از این ریمل هیچ کدام از دغدغه های ذکر شده را ندارید.

معروف ترین ریمل های دنیا

معروف ترین ریمل های دنیا

معروف ترین ریمل دنیای آرایشی 2023؛ ریمل مجیک اکستنشن مک

همانطور که می دانید معروف ترین ریمل های دنیای آرایشی بیشتر ریمل های حجم دهنده هستند، پس از آنجایی که ریمل مجیک اکستنشن مک یکی از ریمل ها است در رده معروف ترین ریمل های دنیا به خوبی می درخشد. ریمل مجیک اکستنشن مک تاثیری شبیه مژه مصنوعی یا اکستنشن مژه دارد. فیبرهای 5 میلی متری موجود در این ریمل مژه ها را پر می کنند و حجم و طول مژه ها را به طرز شگفت آوری افزایش می دهند. روغن زیتون و عناصر طبیعی موجود در آن مژه ها را نرم می کنند و براش این ریمل حجم مژه ها را افزایش می دهد و مژه ها را فر می کند. پس با توجه به این توضیحات می توان گفت این ریمل علاوه بر حجم دهندگی باعث بلند شدن مژه های شما می شود و دقیقا مانند کاشت مژه عمل می کند.

معروف ترین ریمل های دنیا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها