|

نگاهی به استایل بازیگران در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی

عجیب ترین استایل مراسم ختم در طول تاریخ! نگاهی به تابوشکنی نوید محمدزاده و فرشته حسینی

استایل نوید محمدزاده و فرشته حسینی در خاکسپاری آتیلا پسیانی

نگاهی به استایل نوید محمدزاده و فرشته حسینی در خاکسپاری آتیلا پسیانی؛ جدیدترین مدل های استایل مراسم ختم و استایل سلبریتی در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی مراسم ختم هم مانند  مراسم عروسی و یا هر نوع مراسم دیگری دارای استایل مناسب خود است و چیزی که معلوم است این است که همه افراد چه خانم ها و چه آقایان برای حضور در این مراسم باید در یک چهارچوب خاص لباس بپوشند تا به نوعی ادای احترام به اعضای خانواده فرد فوت شده را نشان دهند. همانطور که می دانید چند روز پیش مراسم خاکسپاری هنرمند فقید و ماندگار سینمای ایران آتیلا پسیانی با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد که می توان گفت مراسم ختمی باشکوه ولی حدودا پر حاشیه بود و دلیل وجود حاشیه هم به دلیل استایل های عجیب و غریب و جنجالی بعضی از هنرمندان سینمایی بود؛ جنجالی بودن این استایل ها تا جایی بود که می توان گفتی بعضی از آن ها به جای رنگ سیاه از رنگ سفید استفاده کرده بودند.

در حالی که یکی از اصول و قواعد استایل مراسم ختم به صورت نرمال می گوید که شما باید استایلی دارک را برای آن انتخاب نمایید، به زبان ساده تر می توان گفت که شما برای شرکت در مراسم های اینچنینی بهتر است تا از سر تا پا سیاه بپوشید. البته این دارک پوشی در مراسم های ختم تا حدودی به دلیل نمایش غم و اندوه جاری در این مراسم ها هم می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با عجیب ترین استایل مراسم ختم در طول تاریخ، یعنی استایل نوید محمدزاده و فرشته حسینی در خاکسپاری آتیلا پسیانی آشنا شوید. 

عجیب ترین استایل مراسم ختم

عجیب ترین استایل مراسم ختم

استایل جنجالی و عجیب نوید محمدزاده و فرشته حسینی

یکی از جنجالی ترین نوع های استایل مراسم ختم در طول تاریخ را می توان به استایل نوید محمدزاده و فرشته حسینی در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی نسبت داد. با توجه به اینکه این زوج هنرمند هر دو دارای استایل آوانگارد هستند، استایلی نسبتا آوانگارد، هنری و نامناسب را برای این مراسم انتخاب کرده بودند، به طوری که بسیار مورد نقد و و واکنش از سمت همه افراد و منتقدان قرار گرفت. البته اگر بخواهیم صادقانه نظر دهیم این استایل ها اولین استایل های عجیب و غریب این زوج نبود و ما در مواقع دیگر هم از این دو استایل های جنجالی دیده ایم. ولی نکته ای که باعث واکنش از سمت دیگران شد عجیب بودن استایل نه بلکه نا مناسب بودن استایل آن ها برای مراسم ختم بود.

عجیب ترین استایل مراسم ختم

عجیب ترین استایل مراسم ختم

دو بازیگر سفید پوش و تابوشکن در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی

همه ما می دانیم که برای شرکت در مراسم خاکسپاری و یا مراسم ختم باید از لباس های دارک و سیاه استفاده کنیم، البته این به فرهنگ و سنت های زمانی و جغرافیایی هم بستگی دارد، برای مثال هندی ها در مراسم ختم و خاکسپاری سفید می پوشند و برای لباس عروس رنگ قرمز را می پسندند. ولی برای ما که ایرانی ها اینگونه است که لباس سیاه لباسی مناسب برای ختم است و لباس سفید برای مراسم عروس مناسب است. پس به صورت نرمال وقتی برای مراسم ختم آماده می شوید باید به سراغ لباس های سیاه برویدف البته این این کاری بود که رامبد جوان و صابر ابر نکرده بودند. این دو همانطور که در تصاویر پیدا است از تیشرت و بارانی سفید برای این مراسم ختم استفاده کرده بودند.

عجیب ترین استایل مراسم ختم

عجیب ترین استایل مراسم ختم

استایل لیلا بلوکات با کلاه بیسبالی!

یکی دیگر از بازیگرانی که با استایلی جنجالی و غیر متعارف در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی شرکت کرده بود را می توان لیلا بلوکات دانستو لیلا بلوکات نه تنها بسیار اسپرت لباس پوشیده بود بلکه با استفاده از کلاه بیسبالی باعث شده بود اینجور به نظر بیاید که برای پیاده روی و یا رفتن به بازی تنیس آماده شده است. البته هر چند که این نظر بسیار منصفانه نباشد ولی به طور کلی اینطور القا می شود.

عجیب ترین استایل مراسم ختم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی