|

بررسی استایل پریناز ایزدیار

به مناسبت تولد پریناز ایزدیار میریم که داشته باشیم چندتا از استایل های آوانگاردشووو

تولد پریناز ایزدیار

اخبار و حواشی جشن تولد پرینا ایزدیار و استایل های آوانگارد و جذابش در آن؛ جدیدترین استایل های سلبریتی به همراه عکس و توضیحات در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پریناز ایزدیار بازیگر تلویزیون و سینمای ایرانی متولد 8 شهریور 1364 در بابل است. او از سال 1385 فعالیت هنری خود را آغاز نمود و فارغ ‎التحصیل رشته‎ گرافیک است. او با ایفای نقش در تله‌ فیلم ماه در سایه به کارگردانی سعید ابراهیمی ‌فر، قدم به عرصه‎ تلویزیون گذاشت. پریناز ایزدیار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و چهارمین جشنواره‎ بین‌المللی فیلم فجر را برای بازی در فیلم ابد و یک روز به خود اختصاص داد. البته ناگفته نماند که پریناز ایزدیار به ‌جز سینما و تلویزیون در تئاتر هم فعالیت داشت است. او در سال 1393 با نمایش یک کیک کوچولو بروی صحنه رفت، همچنین چندین و چند تله ‌فیلم هم بازی کرده که بیشترش به قبل از شهرتش باز می‌ گردد. از نمونه آثار او می توان به فیلم لتیان، اینجا بدون من، سرخ پوست، ۳۶۰ درجه، متری شیش و نیم، هت تریک، شهرزاد، سه کام حبس، ملاقات خصوصی، تابستان داغ و خط ویژه اشاره کرد. پریناز ایزدیار در سریال مهمونی هم به عنوان مهمان حضور داشته است.

حال که تا حدودی با بیوگرافی پریناز ایزدیار آشنا شدید حتما متوجه شده اید که امروز تولد پریناز ایزدیار عزیز است، به همین مناسب می خواهیم علاوه بر تبریک از سمت شایانیوز به این بازیگر با استعداد و نامی کشور به استایل های او نگاهی بیاندازیم. پریناز ایزدیار یکی از بازیگران خانم ایرانی است که در انتخاب لباس هایش جسورانه عمل می کند و به نوعی می توان گفت آوانگارد پوش است. البته او را در دسته طرفداران الگانت هم می توان قرار داد ولی استایل پریناز ایزدیاز به صورت قالب آوانگارد است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب پریناز ایزدیار آشنا شوید.

ازدواج پریناز ایزدیار

ازدواج پریناز ایزدیار

استایل آوانگارد و دارک پریناز ایزدیار در فجر

خب همانطور که از نامش پیدا است استایل دارک نمایی تاریک و در عین حال تیره دارد، افرادی که دارک می پوشند بیشتر رنگ های تیره یا سیاه را برای استایل خود انتخاب می نمایند و این ویژگی می توان گفت تا حدودی آن ها را مرموز و عجیب نشان خواهد داد. استایل آوانگارد هم با دقت به عکس های پایین از پریناز ایزدیار قطعا قابل درک است ولی برای درک بهتر این سبک خوب است که بدانید لغت آوانگارد که در اصل کلمه‌ ای فرانسوی است، به معنای طلایه‌ دار یا پیشرو معنی می‌ شود. در زبان فرانسه avant به معنی جلو و gard به همان معنای گارد نظامی است. در اصطلاحات نظامی آوانگارد به سربازانی ورزیده گفته می‌ شد که برای یافتن مسیرها و هشدار در مورد خطرات احتمالی، جلوتر از سایر افراد ارتش در میدان نبرد پیشروی می‌ کردند.

ازدواج پریناز ایزدیار

ازدواج پریناز ایزدیار

استایل تولد پریناز ایزدیار در دل جنگل

اگر بخواهیم درباره استایل شخصی پریناز ایزدیار صحبت کنیم باید بگوییم که او تا حد زیادی علاوه بر آوانگارد کژوال پوش است، حال چرا می گوییم کژوال به نظرتان؟ زیرا او برای انتخاب لباس هایش علاوه بر آیتم های مهم استایل شخصی خود به راحتی و آزاد بودن لباس هم دقت می کند. برای مثال او پیراهن و کفتان می پوشد و یا برای رفتن به کافه با دوستانش از مانتو شومیزی استفاده می کند. ضمن تبریک تولد پریناز ایزدیار می توانیم بگوییم که او در استایل هایی که تا به امروز از تولد خود منتشر کرده است هم دارای استایل های مشابه بوده است. پس می توان نتیجه گرفت همه افراد الگانت و یا آوانگارد پوش قرار نیست لباس هایی عجیب بپوشند که در طول استفاده آن ها را اذیت کند، استایل آوانگارد می تواند در عین اینکه باعث تمایز شما می شود راحت نیز باشد.

ازدواج پریناز ایزدیار

ازدواج پریناز ایزدیار

بازهم پریناز ایزدیار با استایل آوانگارد البته این سری به سبک ویبرانت

خب شاید کمی گیج شده باشید که منظورمان دقیقا چه نوع استایلی از پریناز ایزدیار است ولی اصلا جای نگرانی نیست، زیرا به شما خواهیم گفت که منظور چه استایلی است و این استایل چه ویژگی هایی دارد. در صنعت فشن هر چیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود، لیبل آوانگارد به خود می‌ گیرد. امروزه بسیاری از طراحان مد تلاش می‌کنند تا برچسب آوانگارد بودن را برای نام، برند یا محصولات خود بگیرند. حال به سبک ویبرانت را می توان اینگونه معنا کرد که یعنی لباس های انتخابی دارای رنگ های شاد و شارپ هستند، زیرا استایل ویبرانت استایلی پر از رنگ و پترن های شاد است.

ازدواج پریناز ایزدیار

ازدواج پریناز ایزدیار

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل پریناز ایزدیار قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی