|

تابستان چه مانتویی بپوشیم؟

مانتو آبی و سفید برای تابستون یه چیز دیگه است؛ جذاب ترین ترکیب های رنگی استایل زنانه

مانتو سفید

برای داشتن استایلی زیبا و ظاهری آراسته باید اصول صحیح ست کردن رنگ مانتو با سایر لباس ها را بدانیم زیرا مانتو بیشترین سهم را در ظاهر ما دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید مانتو هسته اصلی استایل زنانه در کشور ایران است، پس بهتر است با دقت بیشتری انتخاب شود. پس فراموش نکنید که برای داشتن استایلی زیبا و ظاهری آراسته باید اصول صحیح ست کردن رنگ مانتو با سایر لباس ها را بدانیم چرا که مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر ما دارد و هسته مرکزی استایل ما را تشکیل می دهد. برای تابستان امسال بهتر است برای انتخاب مانتو تابستانی از ترکیب های رنگی جذاب و پیشنهادی دنیای مد کمک بگیرید، برای مثال مانتو سفید یا مانتو آبی یخی می توانند برای استایل شما گزینه های مناسبی باشند. فراموش نکنید که استایل های جذاب و امروزی همگی داری رنگ های روشن و جذابی هستند که برای تابستان جان می دهند، پس برای استایل های تابستانی اصلا به سراغ رنگ های نود و یا پاییزی نروید. مانتو سفید در جنس و طرح های متفاوتی در بازار وجود دارد و شما با توجه به موقعیت خود می توانید مانتو سفید مناسبی را انتخاب کنید. برای انتخاب مانتو سفید شما باید به استایل خود توجه نمایید و البته فرهنگ و مواردی که باید به شکل جدی به عنوان یک خانم ایرانی به آنها اهمیت داد.

پس اگر می خواهید تابستان را با مانتو سفید شیک و ترندی بگذرانید و استایلی شبیه به پرستارها و یا تازه عروس های فامیل پیدا نکنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو تابستونی برای تابستان 1402 آشنا شوید.

مانتو سفید آبی

مانتو سفید آبی

مانتو سفید؛ از رنگ های پاستلی کمک بگیرید

مانتو سفید یکی از مانتوهای تابستانی است که نه از مد می افتد و نه تکراری می شود، پس اگر می خواهید امسال را با یکی از این مانتوهای همیشه ترند بگذرانید بهتر است ست کردن آن را هم بلد باشید. پیشنهاد ما برای تابستان امسال استفاده از رنگ های پاستلی برای ست کردن مانتو سفید است، برای مثال شما می توانید تابستان امسال را با مانتو سفید و شلوار یا اورال سبز پاستلی بگذرانید و یا برای ست کردن مانتو خود از جین های آبی یخی و روشن استفاده کنید. فراموش نکنید که مانتو سفید با رنگ های دارای کنتراست است هم به خوبی ست می شود، پس برای مثال از قرمز یا سبز زارا هم می توانید برای ست کردنش کمک بگیرید.

مانتو سفید آبی

مانتو سفید آبی

مانتو آبی یخی؛ مونوکروم را امتحان کنید

دومین پیشنهاد ما برای استایل تابستانی شما مانتو آبی است البته نه هر آبی ای بلکه آبی یخی و پاستلی؛ شما می توانید با مانتو آبی یخی یکی از استایل های جذاب تابستان را تجربه کنید و یا حتی برای ست کردنش هم از سبک مونوکروم کمک بگیرید. استایل مونوکروم به انگلیسی با MONOCHROMATIC OUTFIT شناخته می شود و اگر بخواهیم این کلمه را جز به جز ترجمه کنیم می توانیم اینطور بگوییم که MONO یعنی one یا یک و chrome یعنی colour یا رنگ  و در مجموع به معنای تک رنگ است. البته این به این معنی نیست که فقط از یک رنگ در استایلتان استفاده کنید شما می توانید هم تک رنگ بپوشید و هم از سایه ها و تناژهای مختلف یک رنگ استفاده کنید.

مانتو سفید آبی

مانتو سفید آبی

مانتو مشکی؛ با مانتو قدیمی کمدت یه استایل توپ بساز

همه خانم های ایرانی حتما یک مانتو مشکی در کمد خود دارند که به نظرشان تکراری و خسته کننده می آید، البته شاید چون ست کردن جذاب آن را نمی دانند به نظرشان تکراری بیاید. پس اگر می خواهید برای استایل تابستانی خود زیادی به خود زحمت ندهید و خیلی سریع به نتیجه دلخواه برسید می توانید مانتو مشکی ته کمد خود را دربیاورید و برای ست کردن آن از یک شلوار و شال رنگی مک بگیرید. پیشنهاد ما برای شما یک شلوار سبز به همراه شال سبز  و کتونی است؛ البته اگر کلاسیک می پوشید می توانید شلوار هم مشکی انتخاب کنید و اکسسوری های رنگی استفاده کنید.

مانتو سفید آبی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی