|

چه رنگ هایی را برای استایل الگانت انتخاب کنیم؟

با این چند رنگ میتونی استایل الگانت و گرون داشته باشی! سفید معجزه گره اما کنار چه رنگی؟

استایل الگانت

معرفی چندتا استایل الگانت و گرون و انواع رنگ های باکلاس دنیای مد در شایانیوز، جدیدترین مدل های استایل الگانت در ایران و استایل الگانت زنانه…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ ها در تمام دنیای پیرامون ما وجود دارند و می توان گفت ما تمام زیبایی دنیای اطراف خود را مدیون رنگ ها هستیم، بله این رنگ ها هستند که دنیای ما را زیبا کردند وگرنه دنیای سیاه و سفید بسیار کسل کننده و خسته کننده خواهد بود. بارها دیده اید که رنگ ها احساسات را بر می انگیزند؛ حتی می توان گفت رنگ ها بر دیدگاه، ادراک، خودآگاه و ناخودآگاه ما تاثیر می گذارند. پس شما چه به عنوان یک هنرمند یا حتی به عنوان یک شخص عادی رنگ ها قدرتمندترین ابزاری هستند که در اختیار دارید تا یک استایل الگانت را تجربه کنید. اگر می خواهید تاثیر رنگ در استایل را بدانید و بتوانید با این ابزار قدرتمند در ظاهرتان جادو کنید بهتر است ابتدا رنگ های باکلاس و ترند سال را بشناسید زیرا یک استایل الگانت ایرانی هم دقیقا مثل نوع های دیگر نیاز به آیتم های لوکس و شیک دارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دانستن تئوری رنگ و چرخه رنگ به شما کمک می کند تا بفهمید که چرا ترکیب رنگ های خاص با هم خوب جور می شوند حتی اگر به ظاهر به هم نیایند. تئوری رنگ به روانشناسی رنگ ها می پردازد، در واقع این مسئله را توضیح می دهد که مغز ما چطور رنگ ها را درک می کند. پس می توان نتیجه گرفت جدا از دانش درباره ترندها و آیتم های شیک سال برای داشتن استایل الگانت باید درباره رنگ ها، هارمونی آن ها با هم و یا اینکه کدامیک به شیک تر دیده شدن شما کمک خواهند کرد آگاه باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین رنگ های استایل که استایل ساده شما را تبدیل به یک استایل الگانت و لوکس می کنند آشنا شوید.

استایل الگانت ایرانی

استایل الگانت ایرانی

استایل الگانت با ترکیب آبی و سفید یا کرم یه چیز دیگه است!

اگر برای یک استایل الگانت و شیک به دنبال ترکیب رنگی هستید که استایل شما را لوکس و گران نشان دهد باید بگوییم که ترکیب آبی با سفید یا کرم ترکیب بسیار مناسبی است. این نکته را فراموش نکنید که بعضی از رنگ ها ذاتا به رنگ های لوکس و سلطنتی معروف هستند، پس تنها کافی است آن ها را بشناسید و به درستی در استایل خود به کار ببرید. در این حالت داشتن استایل الگانت کار سختی نخواهد بود. البته در ابتدا شاید برایتان جالب باشد که بدانید سبک الگانت یک استایل کاملا شیک و ساده است که نباید با استایل مینیمال اشتباه گرفته شود. هدف سبک مینیمال این است که توجه‌ ها را به سمت خود شخص جلب کند و نه لباس‌ های مورد استفاده او؛ در حالی که تمام سعی استایل الگانت بر این است که در عین سادگی تمام توجه‌ ها بر روی طراحی و ظاهر لباس باشد.

استایل الگانت ایرانی

استایل الگانت ایرانی

استایل الگانت زنانه با سبز نعنایی؛ رنگ ترند و لوکس 1402

دومین رنگ پیشنهادی که می تواند استایل ساده شما را به یک استایل لوکس و جذاب تبدیل کند رنگ سبز نعنایی است. این رنگ می تواند در کنار رنگ سفید یا هر رنگ دیگری که دارای هارمونی با آن است به خوبی بنشیند و استایل الگانت شما را خیره کننده نماید. همانطور که کمی قبل‌ تر اشاره کردیم؛ استایل الگانت دارای زرق و برق زیاد و جزئیات ظریف است. خانم‌ هایی که از این سبک در ظاهر خود استفاده می‌ کنند سعی می‌ کنند اصول و نکات آن سبک، که لاکچری بودن در عین سادگی است را رعایت کنند. برای مثال شما می توانید اکسسوری های پر زرق و برق یا نعنایی انتخاب نمایید و بگذراید استایل سلطنتی شما کامل تر دیده شود. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد رنگ سرمه ای هم می تواند مکمل خوبی برای رنگ سبز نعنایی باشد، البته خود رنگ سرمه ای یکی از رنگ های لوکس در چرخه رنگ است و این ویژگی هم بی تاثیر نیست.

چه رنگ هایی برای استایل الگانت در ایران مناسب هستند؟

الگانت در زبان لغوی به معنای ظریف و زیبا است و دقیقا اصطلاح استایل الگانت نیز همین معانی را یدک می‌ کشد. در واقع این استایل بر زیبایی، وقار، شیک بودن، گران و پر زرق پوشیدن و در عین حال سادگی تمرکز دارد. پس می توان گفت برای داشتن یک استایل الگانت در ایران بهتر است تا مانتو که ایتم اصلی استایل است را بنفش یا یاسی انتخاب نمایید و برای تکمیل استایل خود از رنگ کرم کمک بگیرید.

استایل الگانت ایرانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی