|

معرفی ترکیب های رنگی جذاب و مینیمال با سفید

معرفی ترندهای محبوب سیاه و سفید دنیای مد؛ مانتو سفید تو تابستون یه چیز دیگه است

مانتو سفید

آشنایی با ترندهای جذاب سیاه و سفید دنیای مد، معرفی انواه مانتو سفید و تابستانی 1402 به همراه عکس و توضیحات کامل برای استایل کردن آن ها

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مانتوهای کاربردی برای خانم ها در فصل تابستون مانتو سفید است، این مانتو تقریبا یکی از ترندهای دائمی این فصل محسوب می شود. پس شما برای داشتن استایلی جذاب و در عین حال ترندی می توانید یک مانتو سفید انتخاب نمایید و با ترفندهایی که برای ست کردن این مانتو بلد هستید از آن در همه استایل ها و سبک های پوششی استفاده کنید. البته فراموش نکنید که اگر کمی ناشیانه مانتو سفید را ست کنید، به جای یک استایل جذاب و تابستانی ممکن است شبیه به تازه عروس های فامیل شوید.

پس قبل از انتخاب مانتو سفید بهتر است تا ترندهای جذاب این مانتو تابستانی را بشناسید. برای مثال مانتو سفید کنفی یکی از ترندهای جذابی است که در سال 1402 بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. ست کردن مانتو در استایل می تواند کمی سخت تر از انتخاب خود مانتو باشد پس آن را دست کم نگیرید، مانتو سفید انواع مختلفی دارد و شما طبق سلیقه خود و البته محیطی که قصد رفتن به آنجا را دارید، می توانید از مانتو سفید کوتاه یا بلند استفاده کنید. البته باید به قد خود هم توجه کنید تا بهترین مدل مانتو را برای ست مانتو سفید انتخاب کنید.

برای مثال اگر اندام لاغر و قد بلندی دارید مانتو سفید کوتاه برایتان مناسب تر است ولی اگر قد کو تاهی دارید بهتر است به سراغ مانتو سفید بلند بروید تا قد بلندتر دیده شوید. دقت کنید که اگر دارای اضافه وزن و اندام درشتی هستید در کل این مانتو برایتان پیشنهاد نمی شود، ولی شما می توانید از معجزه این رنگ در آیتم های دیگر استایل خود استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو سفید برای استایل تابستانی آشنا شوید.

مانتو سفید

مانتو سفید کنفی

یکی از مانتوهای ترند و جذاب تابستان 1402 را می توان مانتو سفید کنفی دانست، این مانتو یکی از مانتوهای جذاب است که در سبک های مختلفی از کت کراپ گرفته تا انواع کت های بلندتر و اورسایز طراحی و تولید می شود و می توان گفت تا حد بسیار زیادی دارا تنوع مدل است. پس برای داشتن یک استایل ترندی و جذاب با مانتو سفید کنفی بهتر است ابتدا یکی از نوع های مناسب استایل خود را شناسایی و انتخاب نمایید.

برای مثال اگر کژوال پوش هستید می توانید کت های اورسایز را به همراه شلوار مام استایل و یا مام فیت لینن استفاده نمایید، البته اگر اهل استایل های کلاسیک و یا الگانت با صندل های پاشنه بلند هستید بهتر است یک کت کراپ سفید را انتخاب نمایید و با یک شلوار لینن ست کنید. زیرا در این حالت استایل رسمی تری خواهید داشت.

مانتو سفید

مانتو سفید

چه افرادی باید به جای مانتو سفید، مانتو کرم با خرجکار سفید انتخاب نمایند؟

اگر لاغر اندام نیستید بهتر است به جای مانتو سفید از مانتو کرم با خرج کار سفید استفاده نمایید. فرقی ندارد مانتو شما سفید باشد یا دارای خرجکار سفید باشد در هر حال رنگ سفید استایل شما را از این رو به اون رو خواهد کرد. پس اگر اندام درشتی دارید و یا اصطلاحا چاق هستید فقط کافی است یک مانتو کرم و بژ را انتخاب نمایید و با شلوار و شال سفید ست کنید تا مانند ملکه ها بدرخشید.

پیشنهاد ما برایتان انتخاب یکی از ترندهای جذاب و پرکاربرد امسال یعنی مانتوهای سفید با برش اورسایز و به شکل آزاد و بلند است. پس فراموش نکنید که این مانتوها شما را ترندی تر و جذاب تر نشان خواهند داد و تابستان را به خاطر نوع طراحی ای که دارند برایتان آسان تر می کنند.

مانتو سفید

مانتو سفید

مانتو سفید یا مانتو مشکی؟ از کنتراست زیبایی خلق کنید

یکی از ترکیب های جذاب دنیای مد و یا حتی هر هنر دیگری مانند دکوراسیون و چیدمان منزل را می توان ترکیب سیاه و سفید دانست. شما می توانید با مانتو سفید خود شلوار جین و یا پارچه بپوشید ولی با انتخاب شلوار مشکی قطعا استایل جذاب تری خواهید داشت. شلوارهای پارچه ای راسته انتخاب مناسبی برای داشتن یک استایل رسمی هستند و می توان گفت با مانتو سفید یک ست عالی می سازند.

حال اگر می خواهید استایل کلاسیک را خاص تر تجربه نمایید بهتر است تا از مانتو مشکی و سفید در استایل خود کمک بگیرید. مانتو سفید مشکی که در آن دو رنگ متضاد در کنار یکدیگر قرار گرفته و زیبایی خاصی را به وجود آورده اند، از جمله مانتو های پرطرفدار تابستان به شمار می روند.

مانتو سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی