|

مانتو پاییزی ترند ۱۴۰۲ را بشناسید

پاییز امسال این چند مدل مانتو یادت نره؛ شکت و مانتو چهارخونه نیست!

مدل مانتو

معرفی چند مدل مانتو پاییزی و ترند 1402 در شایانیوز، جدیدترین مدل مانتو از مانتو مخمل سوزن دوزی گرفته تا مدل مانتو کتی و مدل مانتو مشکی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب مانتو در استایل پاییزی معمولا از استایل تابستانی کار دشوارتری است زیرا انتخاب های محدود تری در اختیار وجو دارد، ولی اگر راستش را بخواهید این یک قانون قدیمی است زیرا در دنیای مد این روزها اینقدر مدل مانتو ها دارای تنوع بسیاری شده است که شما در هیچ فصل یا زمانی محدود به انتخاب چند مدل مانتو نخواهید ماند. برای مثال شما می توانید کمی جسارت به خرج دهید و برای داشتن ظاهری جذاب‌ تر در پاییز، مجموعه‌ ای از رنگ‌ های روشن را انتخاب کنید. این کار با تمایل مد به سبک‌ های نوستالژیک هم مطابقت دارد. پس اولین قدم برای داشتن استایل جذاب در پاییز دوری کردن از رنگ های پاییزی و خنثی است زیرا این رنگ ها را همه انتخاب می کنند پس مثل همه نباشید و بهترین مدل مانتو را برای خود با اختلاف بسیار انتخاب کنید.

البته این نکته را فراموش نکنید که فصل هزار رنگ پاییز به قدری زیبا و جذاب است که لقب پادشاه فصل‌ ها را به آن داده‌ اند. شما هر گوشه‌ ای را که تماشا کنید، نگاهتان با زیبایی کم‌ نظیری گره می‌ خورد؛ از عطر باران روی خاک و نسیم خنکی که صورتتان را نوازش می‌کند گرفته تا صدای خش‌خش برگ‌ های زرد و قرمز زیر قدم‌ هایتان و دنیای بی‌ کران رنگ‌ ها روی درختان  همه و همه می توانند الهام بخش شما برای انتخاب لباس یا مانتو در استایل پاییزی باشند. پس برای انتخاب استایلی جسورانه در پاییز نیاز نیست راه دوری روید فقط کافی است کمی به طبیعت توجه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو برای پاییز 1402 آشنا شوید.

بهترین مدل مانتو

بهترین مدل مانتو

کت چهارخونه؛ تنها مدل مانتو که پاییز و تابستون نداره

اگر بخواهیم یک مدل مانتو ترند برای پاییز امسال پیشنهاد کنیم باید بگوییم کت چهارخونه چه از پارچه پشمی چه پارچه شانل بافت می تواند استایل ساده شما را به یک استایل شیک و در عین حال ترندی تبدیل کند. برای مثال شما می توانید از این کت هم در استایل کلاسیک و رسمی هم در استایل اسپرت و کژوال استفاده کنید و تنها برای این کار کافی است تا آیتم های مکمل را متناسب با نوع استایلی که به آن تمایل دارید انتخاب کنید. پس اگر می خواهید مجلسی و رسمی به نظر بیایید بهتر است تا لگ چرمی و بوت پاشنه بلند را انتخاب کنید و برای تکمیل استایل خود مینی اسکارف سر کنید ولی اگر می خواهید استایلی کژوال را تجربه کنید بهتر از شلوار جین و بوت چلسی کمک بگیرید تا استایل راحت تری داشته باشید.

بهترین مدل مانتو

بهترین مدل مانتو

کت کراپ پشمی یه مدل مانتو نیست بلکه از مانتو مهم تره

اگر بحث استایل ترندی در میان باشد نمی توان از کراپ های جذاب و ترند 1402 گذشت، این آیتم های جذاب و ترند را در تابستان در قالب کت و جلیقه های سوزن دوزی شده لینن مشاهده کردید و حال با توجه به سرد شدن هوا آن ها را در قالب کت های کراپ پشمی و یا چهارخونه شاهد هستیم. حال اگر این موضوع به فکرتان رسیده است که این نوع کت ها یک مدل مانتو پاییزه محسوب نمی شوند باید بگوییم که بله درست است که این کت ها مانتو نیستند و تنهایی قابل استفاده نمی باشند ولی به اندازه یک مدل مانتو ترندی می توانند در استایل پاییزی شما تغییر ایجاد کنند و سبک استایل شما را از این رو به آن رو کنند.

بهترین مدل مانتو

بهترین مدل مانتو

این مدل مانتو بلند برای پاییز یا دانشگاه حرف نداره

تنها مدل مانتو که برای پاییز و دانشگاه در مهر ماه می تواند گزینه مناسبی باشد مانتو بلند پشمی است، حال انتخاب طرح ان که جناغی باشد یا چهارخونه به سلیقه و نوع استایل شما بستگی دارد. همانطور که می دانید پترن ها هم در چگونه دیده شدن سبک استایل شما تاثیر زیادی دارند، برای مثال پترن چهارخونه استایل شما را به سمت سبک های اسپرت و کژوال می برد و پترن جناغی تا حدودی به استایل شما حس و حال استایل کلاسیک و یا حتی الگانت را می بخشد. پس اگر طرفدار استایل های لوکس و رسمی هستید می توانید یک مانتو بلند با طرح جناغی ر انتخاب کنید.

بهترین مدل مانتو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی