|

صورتی باربی را چگونه ست کنیم؟

مانتو صورتی بپوشید ولی نه هر صورتی ای؛ تجربه تابستانی عروسکی و جذاب با صورتی باربی

مانتو صورتی

ست کردن صحیح لباس می تواند تاثیر زیادی در استایل شما داشته باشد. علاوه بر طرح و مدل لباس، توجه به رنگ می تواند استایل شما را جذاب تر کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که استایل های تابستانی رنگ های تابستانی هم می طلبند، پس قبل از انتخاب مانتو بهتر است از رنگ های ترند تابستان 1402 تا حدودی اطلاع داشته باشید. البته ست کردن صحیح لباس می تواند تاثیر زیادی در استایل شما داشته باشد. پس علاوه بر طرح و مدل لباس، توجه به رنگ از جمله نکات ضروری برای خوشتیپ بودن است که باید حتما به آن توجه کنید. از آنجایی هم که مانتو یکی از پوشش های اصلی در لباس خانم ها می باشد، پس به همین دلیل بهتر است ست کردن لباس هایتان را با توجه به آن انجام دهید. اگر یک مانتو صورتی دارید و می خواهید یک استایل خوب با آن داشته باشید ما به شما می گوییم که مانتو صورتی خود را با چه رنگی هایی می توانید ست کنید. خب حالا که بحث به ست کردن مانتو صورتی رسید خوب است که بدانید یکی از ترندهای جذاب تابستان امسال را مانتو صورتی باربی و یا همان عروسکی به خود تعلق داده است. پس اگر به دنبال استایلی مانند عروسک های باربی هستید مانتو صورتی عروسکی می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد به شرطی که ترفندهای ست کردن این رنگ جذاب را بلد باشید.

البته اینکه شما مانتوی صورتی خود را با چه رنگ هایی ست کنید تا حدودی به سلیقه و از همه مهم تر، به رنگ پوست شما بستگی دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند استایل تابستانی و خاص با مانتو صورتی باربی آشنا شوید.

مانتو+صورتی+باربی

مانتو صورتی و آبی کاربنی؛ معجزه رنگ های شارپ در کنار هم

شاید باورش کمی برایتان سخت باشد ولی آبی کاربنی در کنار مانتو صورتی یک ترکیب زیبا و در عین حال پر انرژی را برای شما ایجاد می کند. آبی از جمله رنگ هایی است که طیف های مختلف آن از روشن تا تیره و سرمه ای با رنگ صورتی هماهنگ می شود، پس می توان گفت هر آبی ای می تواند برای ست کردن با مانتو صورتی مناسب باشد. البته به هنگام ست کردن این دو رنگ در کنار هم دقت کنید که رنگ آبی کاربنی به پوست شما بیاید، زیرا شال یکی از اکسسوری های بسیار تاثیرگذار در استایل است که به دلیل اینکه کنار صورت قرار می گیرد می تواند تاثیر زیادی بر روی چگونه دیده شدن چهره شما هم داشته باشد.

مانتو صورتی باربی

مانتو صورتی باربی

مونوکروم صورتی؛ تابستانی عروسکی و جذاب داشته باشید

رنگ صورتی از رنگ های مورد علاقه خانم ها است، مخصوصا خانم های جوان علاقه زیادی به مانتو صورتی دارند. پس اگر شما هم طرفدار این رنگ زیبا هستید بهتر است برای تابستان امسال یک مانتو صورتی باربی انتخاب کنید و برای آیتم های مکمل از طیف های دیگر این رنگ کمک بگیرید. برای مثال شما می توانید شلوار سرخابی را برای ست کردن این مانتو انتخاب کنید و یا از شال و اکسسوری های صورتی پاستلی کمک بگیرید. البته برای انتخاب طیف های دیگر استایل مونوکروم صورتی خود دقت کنید که شما برای چه نوع مهمانی و یا موقعیتی آماده می شوید زیرا بعضی از صورتی ها دارای تناژهای لوکس تر و بعضی دیگر دارای تم کژوال تر هستند.

مانتو صورتی باربی

مانتو صورتی باربی

مانتو صورتی و سفید؛ کلاسیک و کژوال نداره با همه سبک ها میسازه

یکی از رنگ هایی که در همه استایل ها می توان از آن استفاده کرد و به سادگی با هر رنگ دیگری ست می شود رنگ سفید است. سفید از جمله رنگ هایی که برای ست کردن با مانتو صورتی کم ریسک و مناسب است. به خصوص اگر رنگ مانتوی شما صورتی کمرنگ و باربی باشد با ست کردن آن به همراه یک شلوار یا شال سفید می توانید استایل شیکی داشته باشید. البته اگر نمی خواهید شبیه تازه عروس ها شوید بهتر است که درباره ست کرن رنگ سفید در استایل رسمی دقت بیشتری کنید. برای مثال کفش پاشنه بلند سفید اصلا گزینه مناسبی نیست پس سعی کنید از این رنگ در کیف و کفش استفاده نکنید و استفاده از آن را به شال و شلوار محدود کنید.

مانتو صورتی باربی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها