|

چرا گوشی زود شارژ خالی میکند؟ / قاتل های باتریتو بشناس و بزن تار و مارشون کن سریع

خیلی ها براشون سوال پیش میاد که چرا گوشی زود شارژ خالی میکند؟ که خب در جواب باید گفت دلایل متفاوتی داره این موضوع که براتون گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه یه سری از مشکلاتت رو میشه با یه سرچ کوچیک حل کرد و نیاز نیست که حتما به یه فرد متخصص مراجعه کنید مثلا جواب یه سری از مشکلات که در خصوص موبایل هست مثل این که چرا گوشی زود شارژ خالی میکند رو میشه با یه سرچ ساده از اینترنت پیدا کرد و برای حل کردنش هم یه سری راهکارها رو در پیش گرفت که حتی در صورت رخ ندادن این مشکل برای باتری گوشیتون هم یه جورایی برای پیشگیری مفید باشن بنابراین همچین مشکلی دیگه قرار نیست که براتون تبدیل به یه معضل بزرگ بشه که وقت و انرژی تون رو بگیره.

در جواب این سوال که چرا گوشی زود شارژ خالی میکند موارد متفاوتی وجود داره که هر کدوم از اون ها میتونن به نوبه ی خودشون روی این موضوع تاثیرگذرا باشن و حتی در برخی از موارد پیش اومده که چندین مورد با هم باعث این مشکل شدن و یه توطئه ای در کار بوده! اما مهم ترین چیزی که در مورد این موضوع وجود داره این هست که این روزا قیمت باتری گوشی بسیار زیاد هست و در برخی از مواقع جنس ها به قدری بی کیفیت هستن که اصلا به خریدشون نمی ارزن و فقط باعث اعصاب خوردی میشن بنابراین نکاتی رو که در ادامه راجبه این که چرا گوشی زود شارژ خالی میکند بهتون قراره بگیم رو رعایت کنید تا باتری سالم بمونه.

چرا گوشی زود شارژ خالی میکند

چرا گوشی زود شارژ خالی میکند

تعدادی از جواب های این سوال که چرا گوشی زود شارژ خالی میکند به شرح زیر هستن:

روشن بودن بیش از حد صفحه ی نمایش؛ یکی از جواب ها برای این سوال که چرا گوشی زود شارژ خالی میکند این هست که نور صفحه ی گوشیتون خیلی زیاده بنابراین برای رفع این موضوع یا باید نور اون رو روی کم بذارید و یا روی حالت خودکار قرارش بدید تا با توجه به نور موجود توی محیط خود گوشی اون رو تنظیم کنه.

قاتل های موذی به اسم نوتیفیکیشن ها یا همون اعلان ها؛ به جرئت میشه گفت که نوتیفیکیشن ها از دشمن های اصلی باتری گوشی محسوب میشن بنابراین برای این که از این جهت به باتری آسیبی نرسه توصیه میکنیم که فقط نوتیفیکیشن اپ های مهم رو توی گوشیتون فعال کنید و مابقی رو خاموش کنید.

چرا گوشی زود شارژ خالی میکند

فعال بودن اپ های مختلف در پس زمینه؛ برید به قسمت تنظیمات گوشیتون و چک کنید که کدوم یک از اپلیکیشن ها بیشترین میزانه باتری رو مصرف میکنن و در ورتی که یه اپ دیدید که بیشترین مصرف باتری رو داشت به احتمال زیاد این برنامه توی پس زمینه مدام داره خودش رو به روز رسانی میکنه بنابراین فعالیت پس زمینه ایه اپ مورد نظر رو غیرفعال کنید.

سرچ مدام گوشی برای پیدا کردن شبکه Wifi؛ درسته که وای فای در مقایسه با بسته های اینترنت همراه خیلی به صرفه تر درمیاد و هزینه های شما رو خیلی کاهش میده ولی گاهی اوقات پیش میاد که در بیشتر مواقع گوشی شما درحال پیدا کردن یه شبکه Wifi هست که در نهایت شما رو به یه سوال میرسونه چرا گوشی زود شارژ خالی میکند. بنابراین برای به وجود نیومدن این مشکل در مواقعی که نیاز به اینترنت ندارید  Wifi رو ببندید.

استفاده ی زیاد از برنامه های سنگین؛ استفاده کردن بیش از اندازه از اپ های ویدیو و یا موسیقی، استفاده بیش از حد از GPS، انجام بازی هایی با گرافیک های سنگین، برقراری بیش از حد تماس ویدیویی و استفاده زیاد از دوربین باعث خالی شدن زودهنگام باتری میشن.

چرا گوشی زود شارژ خالی میکند

چیکار کنیم باتری گوشی زود خالی نشه

  • در طول روز برای مدتی هم که شده اینترنت همراه گوشیتون رو خاموش کنید. این رو بدونید که حالات تری جی نسبت به فور جی و همچنین استفاده از وای فای نسبت به اینترنت همراه گوشی میتونه شارژ گوشیتون رو برای مدت زمان بیشتری نگه داره.
  • باید یه سری از ابزارهای ارتباطی رو در مواقعی که بهشون احتیاجی ندارید خاموش کنید مثل  NFS، Wifi، GPS چون این ابزارها در صورت روشن بودن خیلی از شارژ باتری رو کم میکنن.
  • حتما این موضوع رو برای خودتون تبدیل به یه عادت کنید که بعد از این که کارتون با یه اپ تموم شد اون رو به طور کامل ببندید و بعد سراغ یه اپ دیگه برید چون در غیر این صورت و مستقیم رفتن سراغ یه اپ دیگه باعث میشه که شارژ باتری خالی بشه.
  • یکی دیگه از جواب ها برای این سوال که چرا گوشی زود شارژ خالی می‌کند؟ ویجت های موجود روی صفحه نمایش هست البته که شاید این موضوع جذاب باشه ولی به مرور زمان شارژ زیادی از باتری شما کم میکنه.

چرا گوشی زود شارژ خالی میکند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها