|

مانتو دانشجویی باید چگونه باشد؟

بوی مهر و دانشگاه میاد به استایلش فکر کردی؟ معرفی جدیدترین مدل های مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی

معرفی جدیدترین مدل های مانتو دانشجویی و انواع مانتو بلند در شایانیوز؛ خرید مانتو دانشجویی، مانتو مخمل سوزن دوزی و مدل مانتو دانشجویی اسپرت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه خانم ها شیک پوش می دانند که باید لباس های خود را متناسب با محیطی که قرار است به آنجا بروند انتخاب کنند، پس در کل می توان گفت راز خوش پوشی در این است که بدانید چه لباسی را کجا باید بپوشید. استایل دانشجویی هم نیازمند مانتو دانشجویی است، زیرا در غیر اینصورت استایل نامناسبی خواهید داشت. دانشگاه دارای قوانین پوششی است و شما به عنوان اولین نکته خوب است که بدانید در یک استایل دانشجویی و یا انتخاب یک مدل مانتو دانشجویی باید به این قوانین و در کل چهارچوب های محیط های آموزشی احترام بگذارید.

پس فراموش نکنید که نحوه لباس پوشیدن در دانشگاه اهمیت بسیاری دارد از یک طرف دانشگاه سالن مد نیست و شما نباید لباس‌ های عجیب و غریب بپوشید و از طرف دیگر بسیار ساده بودن نیز مناسب به این محیط نمی باشد. پس باید ساده، دانشجویی و متناسب با محیط آکادمیک لباس پوشید؛ از طرف دیگر تعداد زیادی از روابط شما بر همین اساس شکل می‌ گیرد یعنی تیپ و ظاهر شما می تواند نشانگر رفتار و خصوصیات و ویژگی های فردی شما باشد، به همین خاطر نمی توان سرسری لباس انتخاب کرد. از آنجایی که شروع ترم جدید در پاییز است شما می توانید از پارچه های مخمل و گلدار برای مانتو استفاده کنید ولی نباید اغراق شود؛ زیرا زرق و برق زیاد برای محیط دانشگاه مناسب نیست. مانتوهای بلند، سویشرت و کتانی سفید همه یک استایل دانشجویی دخترانه را در فصل پاییز فوق العاده می کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل و مانتو دانشجویی آشنا شوید.

سایت مانتو دانشجویی

سایت مانتو دانشجویی

کی گفته با مانتو دانشجویی بلند نمیشه شیک بود؟

از آنجایی که مانتوهای ترند امسال همگی به جز کفتان ها قد کوتاهی دارند، این تصور در ذهن دخترخانم ها جا افتاده است که مانتو بلند نمی تواند استایل آن ها را شیک کند. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است، زیرا شما می توانید حتی با یک مانتو دانشجویی بلند هم شیک و مدرن به نظر بیایید فقط کافی است بلد باشید آن را ست کنید. در ابتدا برای انتخاب یک مانتو دانشجویی مناسب به یاد داشته باشید که به دنبال استایل‌ های خاص نباشید و سادگی را در انتخاب لباس‌ ها اولویت قرار دهید.، همچنین مانتو دانشجویی شما نباید به هیچ عنوان تنگ یا کوتاه باشد. پس از مانتوهای آزاد و ترجیحا بلند استفاده نمایید تا هم مناسب لباس پوشیده باشد و هم شیک و قد بلند دیده شوید.

سایت مانتو دانشجویی

سایت مانتو دانشجویی

بهترین مانتو دانشجویی در پاییز چه مانتویی است؟

ترنچ کت یا بارانی را می توا ن بهترین مانتو دانشجویی دانست، پس از آنجایی که شروع ترم در پاییز است بهتر است یک ترنچ کت همیشه در کمد خود داشته باشید. ترنچ کت یا بارانی نوعی کت است که بلندی آن تا مچ پا ادامه دارد، البته امروزه این مدل مانتو در مدل‌ های کوتاه و تا بالای زانو هم طراحی و عرضه می‌ شود. این کت‌ ها اغلب از جنس پارچه‌ های ضد آب دوخته می‌ شوند و معمولا هم دارای یک لایه آستری هستند. البته در برخی مدل‌ ها این آستری را می‌ توان جدا کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید آستین‌ های این مانتو دانشجویی رگلان است، یعنی آزاد و راحت است و تا یقه ادامه دارد. پس می توان گفت این مانتو هیچگونه محدودیت حرکتی را برایتان نخواهد داشت و از آنجایی که مانتو دانشجوی باید راحت باشد، این مدل مانتو برای فصل پاییز و بهار گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

سایت مانتو دانشجویی

سایت مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی کوتاه؛ چرا که نه ولی چه جوری؟

درست است که در بالا گفته ایم مانتو دانشجویی باید بلند باشد ولی این به این معنا نیست که مانتو دانشجویی نمی تواند کوتاه باشد. پس شما می توانید برای دانشگاه مانتو کوتاه هم انتخاب کنید به شرط آنکه بلد باشید آن را ست کنید و یا جذب نباشد. پس اگر می خواهید دانشگاه را با یک مانتو جلو بسته و کوتاه تجربه نمایید دقت کنید که کوتاهی قد آن از میانه ران کوتاه تر نباشد و به بدن نچسبد، در ادامه هم با یک شلوار جین ست شود. یکی از بخش های جدایی ناپذیر از استایل های دانشجوی امروزی شلوارهای جین هستند، شلوارهای جین را می توان بخش لاینفک دانشجویان زنان و مردان دانست. البته رنگ تیره شلوار جین انتخاب مناسبی برای محیط دانشگاهی است.

سایت مانتو دانشجویی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها