|

بررسی استایل دیبا زاهدی

نگاهی به استایل مینیمال دیبا زاهدی البته به سبک ویبرانت؛ خانوم یه کمد لباس سفید داره

استایل دیبا زاهدی

نگاهی به استایل مینیمال و کمد لباس دیبا زاهدی البته به سبک ویبرانت؛ جدیدترین عکس های مراسم های اکران و جشنواره ها با بررسی استایل بازیگران

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیبا زاهدی بازیگر متولد 7 آذر 1368 در تهران و فارغ التحصیل رشته معماری است. او اولین بار در فیلم پنج ستاره ایفای نقش نمود و می توان گفت با بازی در همین فیلم در سال 1392 فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بعد در فیلم های لامینور، تیغ و ترمه و اگزما و سریال های بوم و بانو، بادیگارد، آقازاده و نهنگ آبی ایفای نقش کرد. شاید برایتان جالب باشدکه بدانید دیبا زاهدی بازیگری را در کلاس های استاد حمید سمندریان آموخت و از همان جا بود که به تهیه کننده فیلم پنج ستاره معرفی شد و اولین تجربه بازیگری اش کلید خورد. حال که تا حدودی با دیبا زاهدی و فعالیت های هنری او آشنا شدید می توانیم برویم سر اصل مطلب و در مورد استایل دیبا زاهدی صحبت کنیم.

 دیبا زاهدی تنها هنرپیشنه سینمای ایران است که مینیمال می پوشد، البته به سبک شخصی اش منظورمان است. او بیشتر اوقات مینیال و یا کژوال را انتخاب می کند ولی جالب است که بدانید انقدر لباس های خود را در این استایل ها جالب و جسورانه انتخاب می کند که می توان گفت در اوج سادگی می درخشد و این اتفاق او را خاص تر از دیگر خانم های سینمای ایران می کند. برای مثال او لباس هایی زیادی به رنگ سفید دارد به طوری که همه جا صحبت از این است که او یه کمد لباس سفید دارد. او در استایل های مختلف خود از مانتو و شومیز گرفته تا شلوار از رنگ سفید استفاده می کند و همین موضوع باعث می شود جذاب تر به نظر بیاید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل دیبا زاهدی آشنا شوید.

استایل دیبا زاهدی

استایل دیبا زاهدی

دیبا زاهدی با استایل شخصی و موهای چتری در اکران لامینور

دیبا زاهدی همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم گاها کژوال و گاها مینیمال می پوشد ولی جالب است که بدانید منظورمان استایل شخصی او نیست، او حتی برای شرکت در مراسم اکران لامینور هم همین سبک را استفاده کرده بود. پس می توان نتیجه گرفت دیبا زاهدی برای انتخاب لباس هایش ابتدا به راحتی توجه می کند و بعد از در نظر گرفتن این آیتم به سراغ ویژگی ای دیگر می رود.

البته استایل کژوال، به این معنا نیست که هر طور می‌ خواهید لباس بپوشید! بلکه به طور کلی هدف از این سبک از استایل این است؛ که شما با کمی توجه و دقت بیشتر لباس معمولی و راحت بپوشید. اشتباه کردن در مورد پوشیدن لباس کژوال، دشوارتر از استایل معمولی یا گاه به گاه خواهد بود.

استایل دیبا زاهدی

استایل دیبا زاهدی

استایل مینیمال و جذاب دیبا زاهدی در اکران خیریه آزاد به قید شرط

از کلمه مینیمال برای بخش های مختلف هنر استفاده می شود و در حقیقت مینیمال به معنای سادگی و کم بودن آیتم ها در موارد مختلف است. به طور مثال، مینیمال در طراحی داخلی به معنای کم و ساده بودن وسایل و چیدمان منزل و محیط است و در مد و فشن نیز هم به معنی سادگی است و می توان گفت مینیمال بودن سال ها است که در این حوزه مطرح شده است. به استایل هایی که در آن ها سعی می شود با استفاده از حداقل رنگ ها، کمترین پیچیدگی و با کمترین آیتم های ممکن ظاهری زیبا و مناسب ارائه شود، استایل مینیمال گفته می شود.

دقیقا مانند استایل دیبا زاهدی در اکران خیریه آزاد به قید شرط، او برای شرکت در این مراسم از یک مانتو جلوبسته و بلند به همراه یک شلوار سفید استفاده کرده بود و می توان گفت با انتخاب کفش های زارا به بهترین شکل ممکن استایل خود را تکمیل نموده بود.

استایل دیبا زاهدی

استایل دیبا زاهدی

استایل شخصی و ویبرانت دیبا زاهدی و علاقه به رنگ قرمز

کمتر کسی از بین هنرپیشه های خانم ایرانی جسارت استفاده از این رنگ در استایل را مانند دیبا زاهدی دارد. دیبا زاهدی در کنار مینیمال و کژوال در بعضی اوقات یک ویبرانت پوش جسور است. به طور کلی می توان گفت افرادی که ویبرانت می پوشند جسور هستند و معمولا دارای شخصیت های برون گرا می باشند. ویبرانت نوعی پوشش است که توجه همه افراد را به خود جلب می کند سبک و استایل پر جنب و جوش یا ویبرانت بسته به سلیقه اشخاص با یکدیگر متفاوت است و هر کسی می تواند مطابق سلیقه خود سبک پوشیدن خود را انتخاب نماید.

استایل دیبا زاهدی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی