|

معروف ترین برندهای صابون ابرو

معرفی بهترین برندهای صابون ابرو؛ ابروهاتو لیفت کن بدونه هزینه و ضرر

بهترین صابون ابرو

معرفی بهترین برندهای صابون ابرو با قیمت در شایانیوز، بهترین صابون های ابرو با قدرا لیفت بالا و ماندگاری طولانی مدت مثل صابون ابرو مک و اسنس…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید باورتان نشود ولی شکل و فرم ابرو در زیبایی چهره بسیار موثر است و تا حدودی همه افراد از تاثیر شگرفش مطلع هستند. اگر چه سال‌ های قبل ابروهای کمانی و نازک مد بود، اما چند وقتی است که افراد ترجیح می‌ دهند که به سراغ ابروهای پرپشت بروند. پس اگر می خواهید به جای ابروهای نازک ابروهای پر پشت و جذاب داشته باشید بهتر است ابتدا بهترین صابون ابرو موجود در بازار را بشناسید. در ادامه ما به شما چندتا از بهترین صابون ابرو ها را معرفی می کنیم که شما با استفاده از آن ها دیگر نیازی به لیفت ابرو با هزینه بالا و استفاده از مواد پر ضرر نخواهید داشت.

صابون ابرو ابزاری است که برای حالت دادن موهای ابرو به سمت بالا کاربرد دارد و سبب پر پشت نشان دادن ابرو نیز می‌ شود. صابون‌ ابرو برای چند ساعت به دلیل اینکه خشک می‌ شود حالت ابرو را نگه می‌ دارد. البته یکی از مواردی که در انتخاب صابون ابرو کار را برای خانم ها سخت کرده است این است که خیلی از نمونه های بازاری این محصول دوام مناسبی ندارند و نمی توانند طولانی مدت ابروها را لیفت و مرتب نگه دارند و یا بعد از خشک شدن سفیدک می زنند و ظاهر ابرو را خراب می کنند.

انواع مختلف این محصولات قادرند ابروهایتان را منظم کنند؛ اما هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند و بعضا ممکن است باعث ریزش ابروها شوند. پس شناخت برند خوب و باکیفیت صابون ابرو می تواند تا حد زیادی به شما در زمینه خرید صابون ابرو کمک کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های صابون ابرو آشنا شوید.

بهترین صابون ابرو

صابون ابرو مک؛ برند محبوب و پر طرفدار آرایشی

پیشنهاد اول ما برای شما به عنوان یک صابون ابروی خوب صابون ابرو مک است. صابون ابروی MAC یکی از صابون ابروهای مطرح و باکیفیت است که ابروهای شما را بسیار خوش فرم کرده و حالت جذابی به آن‌ ها می‌ بخشد. این صابون ابرو دارای ماندگاری 24 ساعته بدون ایجاد سفیدک روی‌ ابروها و قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه است. پس اگر به دنبال یک صابون ابروی با کیفیت هستید می توانید از صابون ابرو مک استفاده نمایید تا ابروهایی لیفت شده و پر پشت را تجربه نمایید.

البته فراموش نکنید که انتخاب نوع صابون ابرو تا حدودی به سبک نوع مصرف شما هم بستگ دارد، بعضی از خانم ها نوع های ریملی را به نوع های کاسه ای ترجیح می دهند ولی اگر در امر میکاپ حرفه ای هستید نوع های کاسه ای این محصول معمولا دارا ماندگاری بالاتری هستند.

بهترین صابون ابرو

بهترین صابون ابرو

صابون ابرو اسنس؛ همراه قدیمی خانم ها

برند اسنس یک برند قدیمی و با کیفیت است که همه خانم ها حداقل یکی از محصولات آن را در این سال ها امتحان کرده اند، مخصوصا ریمل های جذاب این برند که کلی طرفدار دارد و می توان گفت به جرات جزو بهترین ریمل های موجود در بازار محسوب می شوند. صابون ابرو اسنس یکی از صابون‌ های باکیفیت و مرغوب است که در کنار ویژگی‌ های خوبی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است. برای مثال این صابون ابرو به جز حالت دهندگی قوی، تقویت کننده موهای ابرو است و از ریزش ابرو جلوگیری می کند. این صابون ابرو دارای ماندگاری بالا یا همان 24 ساعته است که می توان گفت تا حد زیادی دقیقا همینگونه عمل می کند.

بهترین صابون ابرو

بهترین صابون ابرو

صابون ابروی فارماسی؛ فیکسر بسیار ماندگار و ضد آب

صابون ابرو فارماسی حالت دهنده و فیکسر بسیار ماندگار و ضد آب مناسب برای آرایش روزانه می باشد. این صابون ابرو از برند حرفه ای فارماسی بدون ایجاد سنگینی بر روی ابرو حالت طبیعی ابروها را حفظ کرده و با ماندگاری بسیار بالا و خواص ضد آب خود حالت های ایجاد شده بر روی ابرو را تا مدت زمان بسیار زیادی حفظ می کند. بهره مندی از خواص مغذی روغن بادام و CAPIXYL قابلیت استفاده ایمن از این محصول را برای مصرف روزانه فراهم می کند. این محصول در سایز 50 میل و بسیار باصرفه مناسب مصارف آرایشگاهی می باشد. شاید کمی این صابون ابرو دارای قیمت بالاتری نسبت به دو نوع بالا باشد ولی باور کنید هر گرانی ای بی حکمت نیست!

بهترین صابون ابرو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها