|

مانتو ژاکارد را چگونه ست کنیم؟

این روزا هوا یه جوریه استایل فقط با مانتو ژاکارد میچسبه؛ نه مانتو لینن نه کت جین!

مانتو ژاکارد

معرفی جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو ژاکارد در شایانیوز؛ بهترین مدل های مانتو مخمل سوزن دوزی، مانتو گلیمی و مانتو ابر و بادی 1402

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید همیشه با تغییر فصل و یا تغییر آب و هوا دنیای مد هم متحول می شود و ترندهای جدیدی در آن ظهور می کنند. البته حتما می گویید الان که فصل تغییر نکرده است؟ بله درست است ولی چون به پایان تابستان نزدیک شده ایم و روزهای آفتابی و گرم دارند با ما خداحافظی می کنند تا حد زیادی انتخاب لباس های ما تحت تاثیر قرار گرفته است. پس این شب ها اگر می خواهید برای رفتن به مهمانی آماده شوید مانتو ژاکارد مانتو مناسبی برای استایل رسمی شما خواهد بود. زیرا این مانتو نه ضخامت زیادی دارد مانند مانتو شانل نه مانند مانتو لینن در حدی خنک و سبک است که باعث شود باد خنک را حس کنید. البته فراموش نکنید که ست کردن مانتو ژاکارد کمی از ست کردن مانتوهای تابستانی سخت تر است و شما نیاز به آیتم های مکمل خاص تری دارید.

برای مثال شما برای ست کردن این مانتو در استایل رسمی نیاز به شلوار کرپ و یا شلوار پارچه ای با استایل رسمی و یک کفش پاشنه بلند دارید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید  استفاده از پارچه ژاکارد برای لباس‌ به خصوص مانتو نیز کاربرد دارد. برای مثال مارک جیکوبز، طراح مشهور جهان به دلیل استفاده فراوان از ژاکارد های گلدار شهرت دارد. مانتو ژاکارد طرح جدیدی نیست اما آنقدر جذاب و پرکاربرد است که از ترند ترین مانتوهای چندین سال اخیر به صورت مداوم شاهد حضور او بوده ایم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو ژاکارد آشنا شوید.

جدیدترین مدل های مانتو ژاکارد

جدیدترین مدل های مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد با صندل تابستانی؛ استایلی نیمه رسمی و جذاب

شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی انتخاب آیتم های مکمل تابستانی می تواند استایل شما را از آنچه هست جذاب تر نماید. درست است که مانتو ژاکارد تابستونی به خودی خود یک مانتو جذاب و پر رنگ و لعاب محسوب می شود ولی شما برای داشتن استایلی بی همتا با آن باید به انتخاب آیتم های دیگر استایل خود هم دقت نمایید. در ادامه فراموش نکنید که انتخاب آیتم های دارای پترن  شلوغ برای استفاده در کنار مانتو ژاکارد اصلا گزینه مناسبی محسوب نمی شوند زیرا از زیبایی آن می کاهند و از شما یک خانم با استایل ماکسیمال و شلوغ می سازند.

مانتو ژاکارد پفکی نسبت به سایر مدل ­ها دارای برجستگی­ های بیشتری می­ باشد. بنابراین بهترین گزینه برای ست کردن مانتوی ژاکارد پفکی، شلوارهای پارچه­ ای راسته، دمپا گشاد در طرح­ های ساده به همراه صندل های تابستانی است.

جدیدترین مدل های مانتو ژاکارد

جدیدترین مدل های مانتو ژاکارد

این شما و این معجزه مانتو ژاکارد در استایل رسمی و مجلسی

اگر اندامی متناسب دارید انتخاب شما برای انواع ساده یا طرح­ دار مانتو ژاکارد کاملا زیاد است، البته گزینه طلایی برای شما مانتو ژاکارد دو رنگ می ­باشد. اما اگر لاغر و استخوانی هستید بهتر است از مانتوهای ژاکارد طرح­دار و برجسته استفاده کنید و اگر دارای اضافه وزن می­ باشید مدل­ های ساده مانتو ژاکارد را در نظر بگیرید. پس فراموش نکنید که انتخاب نوع مانتو ژاکارد با فرم اندام شما کاملا در ارتباط است. پیشنهاد ما برای ست کردن هر کدام از این مانتوها انتخاب شلوار پارچه ای و راسته و کفش پاشنه بلند است، البته اگر می خواهید برای رفتن به مهمانی رسمی آماده شوید وگرنه ونس و یا کفش های کالج هم می توانند برای استایل شما گزینه های مناسبی باشند.

جدیدترین مدل های مانتو ژاکارد

جدیدترین مدل های مانتو ژاکارد

پارچه مانتو ژاکارد چه نوع پارچه ای است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه مانتو ژاکارد چه نوع پارچه ای است و یا دارای چه نوع تاریخچه ای می باشد. پارچه ژاکارد به یک نوع پارچه آهار دار گفته می‌ شود که دارای طرح‌ های بسیار متنوع است. جالب است که بدانید هیچ طرحی روی این نوع پارچه چاپ نمی‌ شود بلکه تمام طرح‌ های روی آن، در زمان بافته شدن در تار و پود پارچه بافته می‌ شوند. به همین دلیل اکثر آن‌ ها دورو هستند. معمولا پارچه‌ های ژاکارد نسبت به سایر پارچه‌ ها خشک‌ تر بوده و مقاومت بیشتری دارند. به همین خاطر است که می گوییم در شهریور که هوا خنک شده است انتخاب یک مانتو ژاکارد می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد.

زیرا مانتو ژاکارد دارای تن خور راحت ولی ضخامتی بیشتر از مانتوهای دیگر تابستان است. البته پیشنهاد ما برایتان در این روزها استفاه از این مانتو به همراه آیتم های تابستانی است، برای مثال شال های حریر و یا دانتل می توانند گزینه مناسبی باشند.

جدیدترین مدل های مانتو ژاکارد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی