|

میس ال کالکشن معروف را بشناسید

معرفی برند جذاب و لوکس میس ال کالکشن؛ استایل مجلسی مانتو ژاکارد میطلبه اونم اینجوری

برند میس ال کالکشن

خرید مانتو مجلسی یکی از دغدغه های همه خانم های ایرانی است که می توان گفت با طراحی و تولید این مدل مانتو توسط میس ال کالکشن کاهش یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  همانطور که می دانید خرید مانتو مجلسی یکی از دغدغه های مهم  همه خانم های ایرانی است که می توان گفت با طراحی و تولید این مدل مانتو توسط میس ال کالکشن کاهش یافته است. میس ال کالکشن یکی از برندهای جذاب تولید مانتو و لباس زنانه ایرانی است که می توان گفت در زمینه تولید پوشاک لوکس و بسیار با کیفیت از خیلی از برندهای خارجی سبقت گرفته است و در حال حاظر در اوج می درخشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمامی مانتو و شلوار و یا لباس های دیگر این برند طراحی خانم جوان و با استعدادی به نام الناز است که تا حدودی می توان او را شروع کننده و صاحب برند میس ال کالکشن دانست. این برند لوکس و در عین حال جذاب در زمینه طراحی و تولید پوشاک زنانه فعالیت دارد و برای آقایان تا به امروز هیچگونه طراحی ای انجام نداده است. مانتو ژاکارد، وست و ست مانتو و شلوار تابستانی را می توان سه تا از محصولا ت جذاب کالکشن جدید این برند دانست، البته دنیای تابستانی پوشاک در این برند با تنوع بیشتری از این ها رو به رو خواهد بود.

یکی از ویژگی های این برند جذاب که او را از دیگر برندهای پوشاک داخلی متمایز می کند، طراحی لباس های ست به صورت دو تکه یا سه تکه می باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو از برند میس ال کالکشن آشنا شوید.

مانتو میس ال کالکشن

مانتو میس ال کالکشن

مانتو و شلوار ژاکارد میس ال کالکشن؛ استایل مجلسی تابستون باید اینجوری باشه

یکی از محصولات جذاب کالکشن تابستانی برند میس ال کالکشن ست مانتو و شلوار ژاکارد است. شما می توانید برای استایل رسمی و مجلسی تابستان خود یک ست رسمی اینگونه تهیه کنید و با خیال راحت برای مهمانی های رسمی آماده شوید. پارچه ژاکارد به یک نوع پارچه آهار دار گفته می‌ شود که دارای طرح‌ های بسیار متنوع است. جالب است بدانید هیچ طرحی روی این نوع پارچه چاپ نمی‌ شود بلکه تمام طرح‌ های روی آن، در زمان بافته شدن در تار و پود پارچه بافته می‌ شوند، به همین دلیل اکثر آن‌ ها دورو هستند. معمولا پارچه‌ های ژاکارد نسبت به سایر پارچه‌ ها خشک‌ تر بوده و مقاومت بیشتری دارند. پس اگر اندام درشتی دارید به یاد داشته باشید که این مدل مانتو ممکن است شما ا درشت اندام تر نشان دهد.

مانتو میس ال کالکشن

مانتو میس ال کالکشن

وست میس ال کالکشن؛ ست سه تکه جذاب تابستون 1402

اگر اهل دنیای مد و پوشاک باشید قطعا تا به امروز اسم وست به گوشتان خورده است، ولی اگر دقیق نمی دانید وست چه نوع لباسی است و چگونه ست می شود، بهتر است تا با برند میس ال کالکشن آشنا شوید. واژه‌ وست (vest) معادل انگلیسی جلیقه خودمان است. در واقع وست یا جلیقه لباسی است که قسمت بالاتنه را می‌ پوشاند اما آستین ندارد. قسمت جلوی وست باز است و ممکن است دارای دکمه یا زیپ باشد. وست‌ ها با توجه به جنس پارچه‌ ای که دارند، می‌ توانند برای هر فصلی کاربرد داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند میس ال کالکشن یکی از پیشگامان طراحی در زمینه وست و یا ست های سه تکه با وست است، در قسمت پایین با چند نمونه از جدیدترین مدل های این طراحی ها آشنا خواهید شد.

مانتو میس ال کالکشن

مانتو میس ال کالکشن

میس ال کالکشن مانتو کنفی ترند را فراموش نکرده است

مانتو کنفی یا دارای خرج کار کنفی یکی از ترندهای جذاب تابستان 1402 است که می توان گفت با استقبال فراوانی تا به این لحظه رو به رو شده است. پس طبیعی است که برند جذابی مانند میس ال کالکشن دست به طراحی این مدل مانتو بزند، البته به سبک و روش خودش. مانتو کنفی کالکشن تابستانی برند میس ال کالکشن دارای شلوار ست و طراحی منحصربفردی است که تا حدودی آن را از دیگر نوع های این مانتو تمایز می کند. مانتوهای کنفی معمولا از پارچه کنفی تهیه می شوند، به همین خاطر برای استایل های تابستانی و جذاب گزینه های مناسبی محسوب می شوند. کنف یک گیاه می باشد که از گیاه شاهدانه ساتیوا تهیه می شود. از این گیاه می توان برای تولید الیاف و استفاده از آن در صنعت نساجی استفاده کرد.

مانتو میس ال کالکشن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی