|

مانتو ژاکارد را چگونه ست کنیم؟

مانتو ژاکارد برای استایل الگانت یه چیز دیگه است؛ تجربه شیک پوشی را با مانتو ترند 1402

مانتو ژاکارد

مانتو ژاکارد بخاطر طرح های برجسته اغلب به عنوان مانتو مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد، پس می توان گفت گزینه مناسبی برای الگانت پوش ها است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر به دنیای مد و فشن علاقه دارید حتما نام ژاکارد را شنیده ­اید. مانتو ژاکارد طرح جدیدی نیست اما آنقدر جذاب و پرکاربرد است که از ترندترین مانتوهای چندین سال اخیر است. پس اگر یکی از طرفداران استایل های شیک و الگانت هستید و برای استایل خود به دنیال یک مانتو شیک می گردید بهتر است به جای مانتو نخی یک مانتو ژاکارد را همیشه در کمد خود داشته باشید. فراموش نکنید که مانتو کتی هم می تواند یک مانتو مناسب برای استایل های کلاسیک و یا الگانت باشد، البته مانتو کتی ژاکارد قطعا گزینه مناسب تر و شیک تری خواهد بود. جالب است که بدانید رنگ مشکی برای ما ایرانی­ ها در انواع مراسم­ های جشن و عزا رسمیت دارد و بسیار پرکاربرد می باشد. ولی همانطور که می دانید ما در بهار 1402 شاهد ژاکاردهای مشکی و طلایی به عنوان ترند مانتو مجلسی سال نیز بودیم. البته برای تابستان اینگونه نیست و ژاکاردهای تابستانی معمولا دارای رنگ های شاد و پاستلی هستند تا گرمای کمتری را به خود جذب کنند، زیرا رنگ مشکی تا حدودی رنگ جاذبی است و باعث جذب گرما و حرارت در تابستان خواهد شد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه های ژاکارد از میزان مقاومت بالایی برخوردار هستند و حالت خشک و آهار داری دارند و به همین دلیل در مدت زمان طولانی بدون چروک باقی خواهند ماند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو ژاکارد آشنا شوید.

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو ژاکارد طرح یاخما؛ با مانتو ترند سال آشنا شوید

یکی از محبوب ترین و رایج ترین مدل های زاکارد نوع یاخما است به طوری که هر زمان که به لیست مدل‌های ترند سال نگاهی بیاندازید؛ پارچه مانتویی یاخما درصدر محبوب‌ ترین مانتوها است. مانتو مجلسی ژاکارد را می­ توان در مجالسی که امکان پوشیدن لباس شب وجود ندارد استفاده کرد. بهترین گزینه برای ست کردن مانتو ژاکارد شلوار پارچه ­ای است. البته خوب است بدانید در صورتی که برای دورهمی های دوستانه قصد پوشش آن را دارید می توانید از رنگ های شاد آن استفاده نمایید و اگر برای کارهای معمولی و روزانه خود آن را خریداری می کنید بهتر است که سبک ساده ای از آن را انتخاب کرده و بپوشید.

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو ژاکارد پفکی؛ استایل الگانت را سبک و راحت تجربه کنید

در ابتدا خوب است که بدانید استایل الگانت، پر زرق و برق است و در آن از آیتم های لوکس استفاده می شود. وجود لباس های گران قیمت، جواهرات و اکسسوری های پر زرق و برق، مولفه های مهم این سبک از پوشش خواهند بود. الگانت یکی از انواع سبک موجود در دنیای مد و فشن، که شامل دوخت های ظریف و فرم های منظم می شود. پس مانتو ژاکارد دقیقا می تواند یکی از پاهای ثابت استایل الگانت برای خانم های ایرانی باشد. پس فراموش نکنید که در این سبک مانتوهای گران و لوکسی مانند مانتو ژاکارد پفکی که تن خور سبکی هم دارد در الویت هستند نسبت به مانتوهای نیمه رسمی و اسپرت.

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو مجلسی ژاکارد

مانتو کتی ژاکارد همیشه می تواند برای استایل رسمی معجزه کند

پارچه ژاکارد پارچه ای بافت دار است که به جای چاپ، رنگرزی یا گلدوزی روی آن، نقش های پیچیده ای در آن بافته شده است. ژاکارد بافی ریشه در قرن ششم ایتالیایی دارد و تا به امروز یکی از محبوب ترین انواع پارچه باقی مانده است، مانتو کتی هایی که از این پارچه تهیه می شوند یکی از آیتم های مناسب برای استایل های الگانت محسوب می شوند. شما برای ست کردن این مدل مانتو فقط کافی است که یک شلوار دمپا یا بوت کات پارچه ای را انتخاب کنید و به همراه یک کفش پاشنه بلند استایل رسمی خود را جذاب تر از آنچه که هست نمایید.

مانتو مجلسی ژاکارد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی