|

کتونی های از مد افتاده را بشناسید

کدام کتونی ها از مد افتادند؟ کتونی زرنگی های قدیمی تو کمدتو دور بنداز امسال اینا مُدن

کتونی زرنگی

کتونی زرنگی های قدیمی را بشناسید، معرفی جدیدترین ترندهای کتونی 1402 به همراه قیمت و عکس و همچنین معرفی کتونی های از مد افتاده که نباید بپوش…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر کمی اهل دنیای مد باشید حتما می دانید که هیچ ترندی دائمی نیست و هر کدام از ترندهای جذاب دنیای مد خلاصه روزی از مد می افتند. یکی از جذاب ترین ترندهایی که معمولا عمر طولانی ای هم ندارد را می توان کفش یا کتونی زرنگی دانست. کفش های از مد افتاده به کفش هایی می گویند که دیگر طرفداران چندانی ندارند. کتونی زرنگی چه نوع کتونی است و چرا نباید در استایل های جدید و ترندی 1402 از آن استفاده شود را در ادامه خواهید فهمید ولی نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که آیا به جز این مدل کتونی کفش یا کتونی دیگری هم است که استفاده از ان استایل ما را خراب کند یا خیر؟

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم دنیای مد دنیای تغییرات است و هر ساله مدل‌ های خاصی از لباس و اکسسوری وارد بازار می‌ شوند و مدل‌های قدیمی کنار گذاشته می‌ شوند. اگر شما خود را فردی طرفدار مد و متخصص این کار می‌ دانید پیش از هرچیز باید بتوانید مدل‌ های جدید هر فصل و سال را بشناسید تا انتخاب بهتری داشته باشید. البته این نکته را فراموش نکنید که گاهی بعضی لباس ها و کتونی های بیسیک  هم هستند که با گذشت زمان دمده و یا اصطلاحا خز نمی شوند، این مدل لباس ها و اکسسوری ها محدود به استایل و زمان خاصی نیستند و شما می توانید در هر سن و سبک از استایلی از ان ها استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از کتونی زرنگی های قدیمی و دمده آشنا شوید.

کتونی زرنگی

کتونی زرنگی

کتونی زرنگی چیست؟ کتونی دمده دنیای استایل را بشناسید

شاید باورتان نشود ولی در ابتدا کتونی ها، به دلیل انعطاف پذیری و قابلیت بی‌صدا قدم‌ برداشتن، محبوب دزدها و دیگر مجرمان بودند. به همین دلیل کتونی پوشیدن در دوره‌ هایی نشانه ای از تمایل به بزه و خراب کاری قلمداد می‌ شد، البته بعدها پای سیاست و نژاد و طبقه نیز به میان آمد و این کفش راحت و اسپرت به عنوان یکی از محبوب ترین کفش های اسپرت و ورزشی مورد استفاده قرار گرفت . البته خوب است که بدانید کتونی زرنگی کمی در طراحی و استایل با کتونی های ورزشی و اسپرت متفاوت است. برای مثال کتونی های زرنگی دارای نوعی لژبلند و طراحی خاص هستند که شما با دیدن آن ها دقیقا همین نام در ذهنتان شکل می گیرد.

یکی از ویژگی هایی که باعث تمایز این کتونی های دمده با دیگر کتونی ها می شود استفاده از ترکیب های رنگی شارپ و بدون هارمونی در طراحی آن ها است. پس اگر می خواهید استایلی امروزی و جذاب داشته باشید بهتر است از کتونی زرنگی های قدیمی که ست کردن سختی هم دارند دوری کنید.

کتونی زرنگی

کتونی زرنگی

به جای کتونی زرنگی، کتونی بیسیک یا ونس سفید بپوشید

اگر می خواهید بیشتر از استفاده روزمره از کتونی خود استفاده کنید و آن را در ورزش به کار بگیریدش، بهتر است سراغ یکی از مدل های کتونی بیسیک به جای کتونی زرنگی بروید. این کتونی ها دسته بندی گوناگونی دارند و دارای رنگ های متنوعی هستند.شاید برایتان جالب باشد که بدانید همیشه جوان ها تا موقرها می توانند در ویترین این بخش کتانی مورد علاقه شان را پیدا کنند. این کتونی ها هرگز از مد نمی افتند و خز نمی شوند، پس می توان آن ها را یکی از پاهای ثابت استایل کژوال یا اسپرت نام برد و جدا از سبک استایل از ان ها استفاده کرد.

کتونی زرنگی

کتونی زرنگی

کتونی زرنگی

کتونی زرنگی چیه کتونی هولوگرامی خزتر نداریم!

به جز کتونی زرنگی ها یکی از کتونی هایی که می تواند استایل ترندی و جذاب شما را به یک استایل نامناسب و از مد افتاده تبدیل کند کتونی هولوگرامی است. در واقع ظاهر جذاب این کتونی و یا کفش ها باعث شد تا چند سال پیش توجه بسیاری از افراد به خصوص جوانان و نوجوانان را به خود جلب کنند و تبدیل به ترند جذاب و دوست داشتنی سال شوند،  ولی جالب است که بدانید عمر این ترند جذاب بسیار کم بود و بعد از مدتی تبدیل به یک کفش دمده و کاملا جز شد که می توان گفت در استایل تابستانی 1402 هیچ جایی ندارد.

کتونی زرنگی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها