|

معرفی رنگ های جذاب استایل تابستونی

این رنگ ها پیرت میکنه؛ آموزش انتخاب رنگ استایل تابستونی

انتخاب رنگ استایل

آموزش انتخاب رنگ استایل تابستونی، انتخاب رنگ در استایل می تواند از شما یک ملکه یا یک فرد مُسن و خسته بسازد، پس در انتخاب رنگ دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1
شایانیوز- فراموش نکنید که یکی از جذابیت های استایل تابستونی در انتخاب رنگ استایل تابستونی است، شما می توانید با انتخاب رنگ در استایل از خود یک ملکه زیبا و جذاب یا یک فرد بی انرژی و خسته بسازید. پس هر چقدر هم کمد زیبا و گران‌ قیمتی از لباس‌ های برند داشته باشید، اگر از هنر ترکیب رنگ لباس در استایل آگاه نباشید، در نهایت این کمد پر از لباس ارزشی ندارد. انتخاب رنگ‌ های مناسب نوعی هنر است و برای درک چگونگی عملکرد رنگ‌ ها در کنار هم، باید چشمی توانمند در درک ترکیب رنگ داشته باشید. هماهنگی رنگ در انواع طرح‌ های لباس، می‌ تواند بین یک لباس زشت و یک لباس خیره‌ کننده، تفاوت ایجاد کند. انتخاب پالتی مناسب از رنگ لباس، باعث می‌ شود که استایل شما منتخبی از بهترین‌ های کمد لباستان باشد.

اگر به رنگ‌ شناسی استایل اهمیت ندهید، تعادل و جذابیت در ظاهرتان از دست می‌ رود. رنگ‌ هایی وجود دارند که رنگ پوست شما را تکمیل و ظاهرتان پر جلوه می‌ کنند. برای بیشتر افراد استفاده از رنگ‌ هایی که آن‌ ها را جذاب‌ تر نشان می‌ دهد، اهیمت ویژه‌ای دارد.  یک ترکیب رنگ مناسب در استایل، شما را شاداب و سرزنده نشان می‌دهد. پس فراموش نکنید که انتخاب رنگ مناسب و رنگی که به شما می آید می تواند شما را جوان تر و شاداب تر نشان دهد، به همان اندازه هم انتخاب رنگ های اشتباه می تواند شما را پیر و خسته نشان دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با اصول و ترفندهای انتخاب رنگ استایل تابستونی آشنا شوید.

این رنگا تو استایل پیرت میکنه

این رنگا تو استایل پیرت میکنه

انتخاب رنگ استایل تابستونی یعنی به جای کرم، نارنجی و سبز انتخاب کنی

اگر می خواهید استایل تابستانی را به یک روش ترندی و جدید تجربه کنید بهتر است تا در انتخاب رنگ استایل این فصل دقت کنید. برای مثال شما می توانید از رنگ کرم برای همه فصل و هر سبک استایلی استفاده کنید ولی اگر می خواهید استایلی شاداب و سرزنده داشته باشید بهتر است به جای رنگ کرم از رنگ نارنجی یا سبز در استایل خود کمک بگیرید. پس رنگ کرم یک رنگ خنثی است که تا حدودی به شما استایل خانومانه می بخشد و سنتان را بیشتر نشان می دهد.

حال اگر در پاییز یا زمستان هستید می توانید از این رنگ به همراه پترن های جذاب پلنگی یا رنگ های گرم دیگری مانند زرد یا نسکافه ای استفاده کنید ولی برای استایل تابستانی قطعا گزینه های جذاب تری خواهید داشت.

این رنگا تو استایل پیرت میکنه

این رنگا تو استایل پیرت میکنه

زرشکی سِنُ بالا میبره؛ انتخاب رنگ استایل تابستونی رو دست کم نگیر

یکی از رنگ هایی که باعث می شود شما سن بالاتر و خانومانه دیده شوید انتخاب رنگی زرشکی یا قهوه های مایل به زرشکی است. پس اگر می خواهید استایلی شاداب و جوانانه داشته باشید بهتر است اصلا به سراغ این رنگ ها نروید. پس شما می توانید برای انتخاب رنگ استایل تابستونی سری به چرخه رنگ بزنید و از یاسی و یا سرخابی به جای زرشکی استفاده کنید. ابن رنگ ها می توانند استایل تابستانی شما را از این رو به آن رو کنند.

فراموش نکنید که تناسب رنگ‌ ها بخش مهمی از استایل شخصی و انتخاب لباس است. شاید بتوان گفت که این آگاهی در واقع بیشتر نوعی علم است و فقط جنبه‌ هنری ندارد. انتخاب و ترکیب درست رنگ لباس همان کلید تمایز استایل شما در بین دیگران است است.

این رنگا تو استایل پیرت میکنه

این رنگا تو استایل پیرت میکنه

برای انتخاب رنگ استایل تابستونی به جای سرمه ای سراغ چه رنگی برویم؟

یکی از رنگ هایی که باعث می شود استایل شما خانومانه شود و خودتان مانند معلم های مسن مدرسه دیده شوید رنگ سرمه ای است. پس قبل از اینکه بخواهید سراغ انتخاب رنگ استایل تابستونی خود بروید این رنگ را از بین رنگ های انتخابی حذف کنید و به جاش رنگ آبی کاربنی را انتخاب نمایید. رنگ آبی کاربنی باعث درخشش استایل تابستونی شما می شود و شما را از انتخاب رنگ های مکمل شارپ و جذاب دیگر بی نیاز می کند. البته اگر جور هستید و می خواهید استایلی کاملا پر انرژی را تجربه کنید بهتر است از نارنجی برای ست کردن لباس های آبی کاربنی خود کمک بگیرید.

این رنگا تو استایل پیرت میکنه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها