|

چه شلواری برای چه اندامی مناسبه؟

شلوار مناسب اندامتو بشناس؛ از شلوار جین گرفته شلوار پارچه ای مدل خودتو داشته باش

شلوار پارچه ای

معرفی جدیدترین مدل های شلوار پارچه ای و یا شلوار جین زنانه، شلوار مناسب فرم اندام خود را بشناسید؛ شلوار خمره ای یا شلوار بگ، کدومش بهت میاد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر شما هم به دنبال انتخاب یک شلوار پارچه ای مناسب برای خود هستید خوب است که بدانید اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید، نوع و فرم اندام خود است. شلوار یکی از مهم ترین و اصلی ترین لباس ها است که اگر به درستی انتخاب و خریداری شود، می تواند تاثیر گذاری بسیار بالایی در شیک پوش بودن شما داشته باشد و از این طریق شما را بسیار خوش اندام نشان دهد. پس طبیعی است که شما در انتخاب و خرید شلوار پارچه ای زنانه حساسیت داشه باشید و سعی کنید بهترین و زیباترین مدل را برای خودتان تهیه کنید. فراموش نکنید که همیشه انتخاب درست لباس های اصلی استایل باعث می شود تا شما نقص ها و ویژگی هایی که از اندام خود دوست ندارید را پنهان کنید و یا حتی شما با انتخاب درست شلوار می توانید کاری کنید که آنگونه که دوست دارید دیده شوید.

پس فراموش نکنید که قبل از انتخاب شلوار یا مانتو بهتر است تا از نوع و فرم اندام خود آگاه باشید. برای مثال اندام های سیبی شکل، به اندام هایی گفته می شود که دور سینه آنها از دور باسن بیشتر بوده و پاهای صاف و بازوهای باریکی تری را دارند. این افراد بایستی از شلوارهایی استفاده کنند که پاهای آنها را کشیده تر نشان دهد و بهترین و مناسب ترین گزینه برای آنها، استفاده از شلوارهای دمپا گشاد زنانه که به آن بوت کات هم گفته می شود است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شلوار پارچه ای زنانه آشنا شوید و متوجه شوید که مدل مناسب شما کدام است.

بهترین شلوار مناسب اندام

بهترین شلوار مناسب اندام

شلوار پارچه ای خمره ای، این شما و این شلوار ترند تابستان 1402

یکی از شلوارهای ترند و جذابی که تابستان 1402 بسیار پر طرفدار و با تنوع بالا ظاهر شد، شلوار پارچه ای خمره ای بود. این شلوارها معمولا امسال با کت های کراپ و یا کوتاه ست می شوند و می توان گفت به استایل شما علاوه بر ترندی سبکی نیمه رسمی و یا کژوال می بخشند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را جذاب بگذرانید و در عین حال راحت باشید انتخاب یک شلوار لینن یا جین کاغذی با برش خمره ای می تواند این امکان را برایتان فراهم کند. فراموش نکنید که این شلوارها دارای تن خور آزاد و راحت هستند به همین خاصر ممکن است شما را درشت تر از انچه هستید نشان دهند.

پس اگر دارای اضافه وزن یا پاهای کوتاه هستید بهتر است اصلا به سراغ انتخاب این شلوارها نروید در عوض بهتر است از شلوارهای نیم بگ استفاده کنید تا کشیده و لاغر دیده شوید.

بهترین شلوار مناسب اندام

بهترین شلوار مناسب اندام

شلوار پارچه ای بگ؛ قد بلند و کشیده دیده شوید

شلوار پارچه ای بگ و یا نیم بگ دقیقا بر عکس شلوار خمره ای که برای افرادی درشت و یا قد کوتاه مناسب نیست، برای فرادی که دارای پاهای کوتاه و پُر هستند گزینه مناسبی محسوب می شود. پس اگر می خواهید پاهایی کشیده داشته باشید و قد بلند دیده شوید، بهتر است تا از شلوار بگ یا نیم بگ برای تکمیل استایل تابستانی خود استفاده کنید. فراموش نکنید که برای ست کردن این شلوارها باید از مانتوهای کوتاه و یا شومیزی استفاد کنید زیرا این مانتوها ترکیب بهتری را با شلوار بگ می سازند.

البته اگر اهل مانتوهای کوتاه نیستید می توانید از مانتوهای بلند و تابستانی برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. ولی فراموش نکنید که مانتوهای مجلسی و بلند برای استفاده در کنار شلوار بگ گزینه مناسبی نیستند، پس از انتخاب این نوع مانتو هنگامی که شلوار پارچه ای بگ به تن دارید پرهیز نمایید.

بهترین شلوار مناسب اندام

بهترین شلوار مناسب اندام

نسل جدید شلوار پارچه ای را به روش جذب تجربه کنید

شلوار لگ یک نوع شلوار پارچه ای محسوب می شود، البته به سبک متفاوت و جذاب. پس اگر می خواهید برای تابستان به یک سفر طبیعت گردی و یا ساحلی بروید بهترین انتخاب برای شما یک لگ است. این شلوارها دارای تن خور راحتی هستند و هنگامی که آن ها را به تن دارید هیچ محدودیت حرکتی ای نخواهید داشت، به همین خاطر گزینه های مناسبی برای استایل های اسپرت و ترندی محسوب می شوند.

بهترین شلوار مناسب اندام

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها