|

کیف های ترند و جذاب تابستان ۱۴۰۲ را بشناسید

معرفی کیف ترند 1402؛ اینا اکسسوری به حساب میان از بس لوکس و گوگولین

کیف ترند 1402

معرفی جدیدترین کیف ترند 1402 به همراه عکس و توضیحات؛ جدیدترین و جذاب ترین اکسسوری هایی که می تونه استایلتو لوکس و گرون نشون بده رو بشناس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در کمد لباس اکثر خانم ها و دختر خانم ها چندین مدل کیف را می توان مشاهده کرد که بسته به موقعیت مکانی مورد نظرشان کیف مناسبی را انتخاب می کنند بنابراین، اگر شما نیز به دنبال انتخاب و یا آشنایی با کیف ترند 1402 هستید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید. کیف ها به صورت کلی از ایتم های مکمل استایل محسوب می شوند و جزو اکسسوری ها نیستند ولی جالب است که بدانید مجموعه کیف ترند 1402 دارای نوعی طراحی مینمیال و جذاب است که می تواند در دسته اکسسوری نیز قرار بگیرد.

پس اگر می خواهید استایلی تابستانی و جذاب را با تزئینات ترند و شیک تجربه نمایید بهتر است تا ابتدا با انواع کیف های ترند سال و یا اکسسوری های ترند دیگر آشنا شوید. کیف ها همانطور که می دانید در ابتدا برای حمل وسایل مورد نیاز مورد استفاده قرار می گرفتند و دارای طراحی ای ساده و ابعاد بزرگ بودند، البته بماند که در سال های قبل نوعی بزرگ از همان کیف های اولیه جزو ترندهای سال نیز محسوب می شد و می توان گفت هنوز هم طرفداران خود را دارد. به طورکلی این مدل از کیف که تا حدودی می توان آن را کیف دستی نامید نه قدیمی می شود و نه از مد می افتد.

ولی برای داشتن استایلی خاص و متمایز بهتر است تا از کیف های ترند و جذاب سال که توسط صنعت مد و فشن به دنیا معرفی شده اند استفاده کنید و به حمل وسایل ضروری نیز بسنده نمایید.  در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کیف ترند 1402 آشنا شوید.

کیف ترند 1402

کیف ترند 1402

کیف ترند 1402 می تونه یه کیف دستی باشه ولی نه هر کیف دستی ای

از اولین انواع کیف زنانه می‌ توان به کیف دستی اشاره کرد. کیف های دستی در سایزهای متوسط ​​و بزرگ تولید می ‌شوند و معمولا دارای دسته ‌های کوتاهی هستند که می ‌توان آن ‌ها را به دست گرفت یا روی شانه قرار داد. کیف ‌های دستی در دسته‌ بندی کیف مجلسی قرار دارند و جالب است که بدانید نوعی از این گیف جذاب کیف ترند 1402 نیز محسوب می شود ولی اگرگفتی کدام نوع مد نظر ما است؟

بله یکی از جدیدترین و به روز ترین مدل های کیف ترند سال را یک کیف دستی مینی با طراحی  خاص و قایقی به خود اختصاص داده است. پس اگر می خواهید تابستان امسال را با یک استایل خاص به شکلی جذاب  و در عین حال متفاوت تجربه نمایید بهتر است تا برای تکمیل استایل خود یک کیف دستی مینی با رنگ های پاستیلی را انتخاب کنید.

کیف ترند 1402

کیف ترند 1402

کیف کراس بادی هم می تونه کیف ترند 1402 باشه ؟

کراس بادی‌ نوعی کیف ترند 1402 از انواع کیف زنانه بنددار است که به صورت مورب در کنار بدن قرار می ‌گیرد. بندهای این کیف قابل کوتاه یا بلند شدن است. در واقع می توان گفت کیف کراس بادی همان کیف کج به اصطلاح خودمانی است که تا کنون برای همه خانم ها در استایل کژوال و روزمره گزینه مناسب و جذابی محسوب شده است. این کیف ها هم مانند کیف های دیگر دارای استایل مینی و ساده هستند، تا حدی که در بعضی از نوع های آن شاید فقط یک رزلب جای بگیرد.

کیف ترند 1402

کیف ترند 1402

کیف کلاچ؛ جذاب ترین کیف ترند 1402

اگر به دنبال یک کیف ترند برای استایل تابستانی خود در 1402 هستید پیشنهاد می کنیم راه دوری نروید و یک کیف کلاچ را انتخاب کنید. کیف کلاچ جعبه ‌ای از انواع کیف زنانه است که به شکل جعبه طراحی می ‌شود، البته کیف‌ کلاچ به کیف‌ دستی کوچکی گفته می ‌شود که معمولاً برای مهمانی‌ها دست گرفته می شود.

در واقع همان کیف‌ های کوچکی که فقط کارت بانکی، موبایل و چیزهای اینچنینی را می ‌توان در آنها جای داد. در طراحی این نوع کیف ‌ها معمولا از بند و دسته استفاده نمی‌ شود اما انواعی از آنها هم بندهای چرمی، زنجیری و… دارند. البته نکته مهمی که باید در مورد کیف ترند 1402 بدانید این است که در این مجموعه کیف همه آن ها دارای ابعاد مینی و یا طراحی های مینیمال هستند، پس در حالت کلی باید برای این کیف ها فقط به حمل وسایل بسیار ضروری خود بسنده نمایید.

کیف ترند 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها