|

چه کتی برای تابستان ۱۴۰۲ بپوشیم؟

جذاب ترین کت ترند سالُ میشناسی؟ کت کراپ هم سوزن دوزیش قشنگه هم کنفیش

کت کراپ

معرفی جدیدترین کت های ترند 1402 مانند کت کراپ، کت کنفی یا کت سوزن دوزی به همراه عکس و توضیحات، یادت نره ست کردن کراپ ها مثل مانتوساده نیست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی در زمان جنگ جهانی دوم کت کراپ یا در کل هر مدلی از لباس کراپ به دلیل بحران کمبود پارچه در میان مردم رواج پیدا کردند، زیرا خیلی از افراد مجبور شدند که لباس های نیم تنه و کوتاه را بپوشند و کم کم این مدل لباس در مردم، مورد استقبال زیادی قرار گرفت و به یک ترند جذاب در دنیای مد تبدیل شد. در دهه های 70 و 80 میلادی رفته رفته این لباس در میان مردان هم بسیار مد شد؛ به طوری که تمام بدنسازان و ورزشکاران نیز از این لباس ها نیز استفاده می‌ کردند. اما امروزه کت کراپ، تاپ کراپ و یا حتی کت کراپ سوزن دوزی  برای خانم ها و دختران مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

البته یکی از ترندهای محبوب سال جدید را به صورت کلی می توان لباس هایی نام برد که از پارچه های سوزن دوزی تهیه می شوند. از آنجایی که پارچه های سوزن دوزی پارچه های لوکس و بسیار گران قیمت هستند، مجددا دوخت انواع کت کراپ یا کت کوتاه از این پارچه ها در تابستان 1402 بسیار ترند شد. زیرا این نوع مانتوها پارچه کمتری مصرف می کنند و در نهایت به صرفه تر تمام می شوند. البته بعد از استقبال فراوان از کت کراپ همه برندهای به نام شروع به طراحی این کت ها از پارچه های مختلفی مانند کنفی و یا کوک دوزی شدند که می توان گفت آن ها هم مانند نوع سوزن دوزی با استقبال زیادی رو به رو شدند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کت کراپ به سبک 1402 آشنا شوید.

کت کراپ

کت کراپ

کت کراپ کنفی؛ ترند دوست داشتنی تابستان 1402

پارچه ها و یا خرج کار های کنفی را می توان یکی از محبوب ترین ترندهای تابستان 1402 دانست که به تازگی طراحان با استعداد صنعت مد و فشن از آن ها برای ایجاد جذابیت بیشتر در کت های کنفی ساده و یا حتی کت کراپ سوزن دوزی استفاده می کنند. این خرج کارهای کنفی معمولا در قسمت حاشیه و پایین کت استفاده می شوند به همین خاطر کت کوتاه یا کت کراپ کنفی گزینه مناسبی برای این تزئینات جذاب است. فراموش نکنید که این کنفی دوز های جذاب مانتو ساده شما را به یک مانتو ترند و جذاب فانتزی تبدیل می کنند، به همین خاطر برای استایل های الگانت و یا تابستانی هنری می توانند گزینه های مناسبی باشند.

کت کراپ

کت کراپ

بین همه مدل های کت کراپ از مانتو شومیزی ترند سال غافل نشوید

فراموش نکنید که به همان اندازه که کت کراپ برای تابستان 1402 مناسب است نوعی مانتو شومیزی برای تابستان امسال ارائه شده است که می توان کفت تا حد زیادی از نوع طراحی و ترندی بودن رقیب کت کراپ کنفی یا نوع های دیگر این کت است. پس اگر کژوال پوش هستید و می خواهید تابستان امسال را ترندی و در عین حال راحت بگذرانید می توانید از مانتو شومیزی های کنفی و یا مروارید دوزی شده کمک بگیرید.

البته به یاد داشته باشید که ست کردن این شومیز ها با کت های کراپ متفاوت است و شما به آیتم های مکمل دیگری مانند شلوار مام استایل، کتونی و یا ونس های سفید و در نهایت کیف های مینی و ترند سال نیاز دارید. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم انتخاب کت کراپ برای تابستان امسال می تواند برایتان استایل متفاوت تر و جذاب تری را به ارمغان بیاورد ولی در عوض ست کردن شومیز های ترند سال راحت تر و سریع تر است.

کت کراپ

کت کراپ

کت کراپ سوزن دوزی؛ ترند لوکس بهار و تابستان 1402

گمان کنم کت کراپ سوزن دوزی نیازی به معرفی و تعریف نداشته باشد، زیرا اگر اهل دنیای مد و ترندهای این صنعت باشید حتما می دانید که امسال کت های سوزن دوزی چقدر ترند شدند و مورد استقبال قرار گرفتند. سوزن دوزی هنر دستی بسیار ظریف و نوعی گلدوزی است که از دیگر کشورهای آسیای مرکزی، تاجیکستان، ازبکستان و قزاقستان آمده است. این هنر زیبا امروزه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار دارد و از آن برای دوخت لباس و طراحی مبلمان منازل استفاده می شود. اگر به دنبال پارچه ای متفاوت برای دوخت مانتو یا لباسی منحصر به فرد هستید، می توانید از پارچه سوزن دوزی استفاده کنید.

کت کراپ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها