|

واسه خواستگاری اینجوری اصولی گل بخر تضمینی بله رو بگیررر؛ عروس محو خودت و گلت میشه!

واسه شب خواستگاری قطعا دسته گل خیلی مهمه که در این مطلب با انواع و اقسام دسته گل ها آشنا میشیم که چی خوبه و چی خوب نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا شب خواستگاری هم برای دختر و هم برای پسر یه شب خیلی قشنگ اما در عین حال پر استرسه که اگه موضوعات مختلفش به خوبی اجرا نشه ممکنه شب جالبی از آب در نیاد. خواستگاری آدابی داره که بنا به افکار و اعتقادات و البته سلیقه افراد و خانواده ها تعین میشه. مثلا سبک استایل هر دو طرفین یکی از این موارده و مورد دیگه ای که هم جزئی به نظر میاد و هم به شدت مهم، دسته گلی هستش که آقای داماد برای این شب انتخاب میکنه. 

چرا که دسته گل کورد نظر نشونگر سلیقه و احترام داماد هستش که اشتیاق و احساس وی رو بروز میده. برخی بر این نظرند که برای مراسم خواستگاری نیازی نیست گل ببرند در حالی که این فکر بسیار اشتباه است و خانواده دختر این انتظار رو دارند که خانواده داماد ارادت خودشون رو نشون بدن.

901611923-talab-org

به سلیقه عروس دقت کن!

برای انتخاب دسته گل بهتره که به سلیقه فرد مورد نظرتون دقت داشته باشی. اگر شما از دست افرادی هستید که پیش از ازدواج با خانوم خانوما در ارتباط بودید و شناخت لازمه رو داشتید، پس قطعا میدونید که عروس خانوم به چه گلی علاقمند هستند و بهتره که با توجه به سلیقه وی انتخابتون رو داشته باشید تا حسابی خوشحال بشه. 

آخه میدونید که گل روی اکثر بانوان چه تاثیر زیبا و انرژی مثبتی داره!

انتخاب-دسته-گل-خواستگاری

از عروس شناختی ندارید؟ پس این گل هارو انتخاب کنید!

اما اگر از دست روابطی هستید که پیش از خواستگاری شناختی نداشتین، پس بهتره که از دسته گل های پیشنهادی در این مطلب استفاده کنید.

این روزا کمتر ازدواجی دیده میشه که حداقل کمی تا قسمتی دختر و پسر قبل از مراسم خواستگاری از هم شناخت نداشته باشن. بنابراین هرچه شناخت ها به خصوص در مورد خانواده ها بیشتر باشه، بهتره که دسته گل انتخابی آقای داماد بزرگتر باشه تا سخاوت خودش رو نشون بده.

و یا اینکه پسر از دختر شناخت بالایی داره ، پس برای خوشحال کردن عروس خانوم و البته جذب هرچه بیشتر، گل بزرگ و گران تری رو انتخاب کنه!

دسته-گل-رز-اِلینا-شماره-44

فراموش نشه این موضوع برای زمانیه که از گرفتن جواب مثبت اطمینان دارید و اگر اینچنین نیست و شناخت بسیار کم است، بهتره که هزینه بالایی داشته باشین و از دسته گلی متوسط و آراسته استفاده کنید.

اما بریم سراغ دسته گل هایی که برای مراسم خواستگاری مناسب تر هستند.

گل رز

گل رز از عاشقانه ترین گل ها می باشد که میتونه تاثیر زیادی بر روی عروس خانوم داشته باشه. این گل که پادشاه گل ها نامیده می شود در رنگ های مختلف موجوده و شما میتونید از یک رنگ و یا ترکیب چند رنگ دسته گل زیبایی بسازید.

گل رز گلیه که میشه به راحتی خشکش کرد و این موضوع برای بسیاری از دختر خانومها اهمیت داره که بتونن گلشون رو خشک کنن و نگه دارن.

f488_lay

گل لیلیوم

گل لیلیوم از دیگر گل های جذاب و مناسب برای دسته گل شما میتونه باشه چرا که دارای تنوع رنگیه خوبیه که هم میتونید به صورت تکی و هم ترکیبی ازش دسته گل بسازید.

مثلا لیلیوم اورینتال یکی از انواع این سبک گله که از بقیشون بزرگ تره و بوی بسیار خوشی داره. یادتون نره که بوی خوش این گل میتونه حس خیلی دلبرانه ای به افراد انتقال بده.

Untitled

گل ارکیده

اگر میخواهید یک مراسم خواستگاری خاص و لاکچری داشته باشید، پس قطعا از گل ارکیده غافل نشید چرا که این گل به خاندان سلطنتی انگلیس نسبت داده شده و میتونه یه انتخاب لوکس برای دسته گل شما باشه.

گل ارکیده میتونه سخاوتمندی شما رو نمایان کنه چرا که از دیگر گل ها گران تره و با توجه به اینکه دارای رنگهای متنوعی می باشد، دستتون تو انتخاب هم بازه!

دسته-گل-رز-با-ارکیده

رنگ گل چی بهتره؟ هر رنگ چه معنایی داره؟

فراموش نکنید که رنگ گل در این شب جذاب و تاثیر گذار، میتونه خیلی مهم باشه چرا که رنگ ها معنی های متفاوتی دارند. 

مثلا رنگ قرمز نشونگر عشق و علاقه فراوونه که خب خیلی پیشنهاد نمیشه و بهتره در خواستگاری این میزان آتشین بود رونمایی نشه.

و یا رنگ سفید به معنای صداقت پاکیه و از طرفی هم رنگ صورتی نماد علاقه و رادات افراده که خب بهتره از رنگ های صورتی و سفید استفاده کنید.

گل آبی هم میتونه خوشگل باشه!

f-58-800x800

دسته گل بهتره یا سبد گل؟ مسئله این است!

احتمالا سر اینکه دسته گل انتخاب کنید و یا سبد گل شک دارید که خب بهتره در جریان باشین سبد گل حالت رسمی تری داره و میتونه بهتر باشه. اما اگر هم دسته گل دوست داشتید پس بهتره که دسته گل کوچیک مد نظرتون نباشه چرا که خساست شما رو ممکنه برسونه!

Untitled

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی