|

تابستان امسال این کفش ها را انتخاب کنید

زارا از کفش های تابستانی خود رونمایی کرد؛ باز هم جذاب ترین ترندهای کفش زنانه و زارا!

کفش زارا

زارا یک غول مد جهانی است که طرفداران زیادی دارد. این برند هر ساله از کفش های جدیدی رونمایی می کند که ترندهای دنیای مد را می سازند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زارا یک غول مد جهانی است که به سرعت به یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت مد تبدیل شده است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید خیلی از ترندهای دنیای مد از کالکشن های جدید این برند انتخاب می شوند. مانند کفش ترند و جذاب زنانه ای که در بهار و شروع سال جدید به اوج محبوبیت خود رسید. برند زارا (Zara) یک برند اسپانیایی معروف و خوش آوازه در زمینه تولید پوشاک، اکسسوری و عطر و ادکلن است که فعالیت رسمی خود را از سال 1975 میلادی در شهر ارتشیو در گالیسیا اسپانیا آغاز کرد. برند زارا هم اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین برند های تولید کننده پوشاک در دنیا شناخته می‌ شود که درآمد آن در سال 2018 بالغ بر 18.021 میلیون یورو برآورد شده است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این برند در سراسر دنیا نیز بیش از 2000 فروشگاه و نمایندگی رسمی دارد. حال بار دیگر این برند با معرفی کفش پاشنه بلند زارا و صندل زارا قصد دارد استایل تابستانی شما را به کل متحول کند و از آن یک استایل شیک و در عیم حال راحت بسازد.

یکی از ویژگی های منحصربفرد کفش های برند زارا داشتن طراحی های خاص و جذاب و در کنار ظاهر، داشتن پاخوری راحت و سبک می باشد. به طوری که شما می توانید ساعت ها با کفش های پاشنه بلند این برند راه بروید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کفش و صندل زنانه زارا آشنا شوید.

کفش زارا

کفش زارا

یه تابستونه و یه صندل؛ استایل تابستونی باید جذاب و خنک باشه

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم زارا از آن دسته شرکت‌ هایی است که علی رقم اینکه زمان زیادی از فعالیتش نمی‌ گذرد ولی توانسته خود را به برندهای چندصد ساله برساند. حال به نظرتان چرا؟ جواب درست طراحی منحصربفرد و کیفیت بالا است، بله این برند به دلیل طراحی ترندهای دنیای مد است که به این سرعت پیشرفت کرده و سر زبان ها افتاده است. یکی از کفش های ترند و جذاب تابستانی که از طرف این برند معرفی شده است صندل است، صندل برای استایل تابستانی اولین انتخاب هر خانم شیک پوشی خواهد بود. با نگاهی به تصاویر پایین با چند نمونه از جدیدترین مدل های صندل برند زارا آشنا خواهید شد که توانایی این را دارند تا از استایل ساده شما یک استایل خارق العاده بسازند.

صندل زارا

صندل زارا

کفش پاشنه بلند پشت بندی؛ زارا فکر همه جا را کرده است

همانطور که در تصاویر پایین می بینید راز موفقیت زارا تا حد زیادی به توانایی‌ اش در واکنش سریع نشان دادن به تغییرات مد بازار و در معرض تماشا گذاشتن مجموعه‌ های خود با کمترین تاخیر است. زارا در کالکشت تابستانی خود علاوه بر صندل های بندی و جذابش نوعی کفش پاشنه بلند پشت بندی را طراحی نمود تا علاوه بر استایل تابستانی و کژوال استایل رسمی و الگانت را هم پاسخگو باشد. پس اگر می خواهید برای رفتن به مهمانی آماده شوید و در عین حال لوکس و ترندی به نظر بیاید، بهتر است تا از جدیدترین مدل های کفش پاشنه بلند زارا برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید.

کفش زارا

کفش زارا

کفش ترنسپرنت و لوکس برند زارا؛ الگانت تابستانی را خاص تجربه کنید

ترنسپرنت‌ ها اکسسوری و پوشاکی از جنس پلاستیک، PVC (پلی وینیل کلراید نوعی پلاستیک انعطاف‌پذیر)، شیشه و یا پارچه‌ های توری و شفاف هستند که مدت زمان طولانی است در دنیای مد حضور دارند؛ اما امسال حضور آن‌ ها در دنیای مد پررنگ‌ تر شد و می توان گفت این ترند پرطرفدار سال‌ های اخیر تفاوتی اساسی با بقیه ترند‌های دنیای مد دارد. به همین خاطر است که شاهد یکی ار جذابترین کفش های ترنسپرنت در کالکشن جدید زارا هستیم، همانطور که در تصاویر پایین می بینید این کفش پاشنه بلند جان می دهد برای استایل های لوکس و الگانتی که برای مراسم های مهم انتخاب می شوند. پس ملکه خودتون باشید و با انتخاب آیتم های مکمل ترندی در مجالس بدرخشید.

کفش زارا

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی