|

مانتو لینن را چگونه ست کنیم؟

لینن نچرال را چگونه ست کنیم؟ اگه لینن پوشی چه مانتو چه شلوار به این نکته ها توجه کن

لینن نچرال

آشنایی با انواع مانتو لینن نچرال و نکت های مهمی که درباره استفاد از آن ها در استایل باید بدانید. جدیدترین ترندهای مانتو و شلوار برای تابستان

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پارچه لینن نچرال نوعی پارچه نخی و طبیعی با قدمت طولانی می باشد. با تغییر فصل و آب و هوا اولین چیزی که در دنیای استایل تغییر می کند نوع پارچه های استفاده شده در لباس های ترند آن فصل است و جالب است که بدانید یکی از جذاب ترین و رایج ترین مدل این لباس ها را می توان مانتو لینن نچرال دانست.  پارچه لینن دارای منشا طبیعی است که با ویژگی های عالی خود یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در صنعت نساجی به شمار می آید. دوام و ماندگاری بالا از جمله مزایای خرید پارچه لینن نچرال می باشد.

لینن نچرال دارای حس لمسی لطیفی بوده و تنفس پذیری بالایی نیز دارد؛ البته باید بگوییم که بیشترین ویژگی ای که این پارچه را از دیگر پارچه های تابستانی متمایز می کند ویژگی ضد باکتریایی و عدم حساسیت او است. پس اگی می خواهید تابستان امسال را ترندی و در عین حال جذاب و خنک بگذرانید شایانیوز پیشنهاد می کند برای استایل خود یک مانتو و یا شلوار لینن نچرال انتخاب نمایید. البته فراموش نکنید که اگر ی خواهید با این پارچه های ساده و طبیعی بدرخشید لازم است تا حدودی ست کردن مانتو های لینن نچرال را بلد باشید.

از آنجایی که این نوع پارچه دارای بافت ساده و بدون پترن و البته رنگی خنثی است، بهتر است برای ست کردن آن از آیتم های تابستانی و رنگی رنگی استفاده کنید. لباس‌های لینن نچرال در سبک ‌های مختلفی از لباس‌ های ساحلی گرفته تا مانتو و شومیز وجود دارند. که شما بر اساس موقعیت مناسب می توانید بهترین آن ها را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با لینن نچرال آشنا شوید.

مانتو لینن نچرال

مانتو لینن نچرال

مانتو لینن نچرال از نگاه مد 1402 چگونه است؟

شاید کمی برایتان عجیب باشد ولی مانتوهای لینن نچرال در تابستان 1402 بیشتر از سال های قبل ترند شده اند برای مثال مانتو کنفی های دلبر که امسال در تمام دنیای مد حرفی برای زدن دارند جزو این دسته از مانتوها محسوب می شوند. پیشنهاد ما برای تابستان امسال انتخاب یکی از این مدل مانتوها است که با شلوار ستش همراه باشد. فراموش نکنید که شما هم مانند یک استایلیست باید از ترفندها و نکته های ظریفی که استایل ساده شما را جذاب می کنند آگاه باشید و تا جایی که امکان دارد برای ست کردن لباس های خود بدانید که از چه ترکیب های رنگی ای لازم است استفاده نمایید.

برای مثال انتخاب یک مانتو کنفی لینن نچرال به همراه شلوار ستش ممکن است استایل خسته کننده ای را برایتان به ارمغان بیاورد، ولی شما با انتخاب یک رنگ مکمل شارپ و جذاب مانند آبی کاربنی و یا سبز زارا می توانید استایل خود را به یک استایل جذاب و شیک تبدیل نمایید.

مانتو لینن نچرال

مانتو لینن نچرال

شلوا لینن نچرال را چگونه ست کنیم؟ پاهایتان هم باید نفس بکشند!

فراموش نکنید که تابستان اصلا وقت مناسبی برای پوشیدن شلوار جین و یا شلوار های اسکینی و جذب نیست، زیرا به دلیل گرمای هوا شما نیاز دارید یک شلوار آزاد مانند واید لگ را از پارچه لینن نچرال را به تن کنید. پاها هم دقیقا مانند بالاتنه نیاز به انتخاب لباس تابستانی دارند، پس به همان اندازه که انتخاب کفش بر روی سلامت قلب دوم بدن تاثیر دارد، انتخاب شلوار مناسب و متناسب با فصل هم بسیار مهم است.

شما برای ست نمودن این شلوارها یعنی شلوارهای لینن نچرال باد ابتدا به سراغ یک مانتو لینن نچرال بروید و بعد برای تکمیل استایل خود ا رنگ های شاد دست به کار شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مونت های رنگی و جذاب هم می توانند جایگزین مناسبی به جای مانتو لینن باشند.

مانتو لینن نچرال

مانتو لینن نچرال

لباس های لینن نچرال را چگونه بشوییم؟

یکی از دغدغه ای همه خانم ها برای انتخاب لباس های لینن نچرال این است ه چونه باید از این لباس ها مراقبت نمود و یا چگونه می توان لباس های لینن را شست که آسیب کمتری ببینند. برای این مدل لباس با جنس پارچه لینن ، لباس های لینن رنگی را از مشکی ها و سفیدها جدا کنید و جدا شستشو کنید، البته به یاد داشت باشید که برای آسیب نرسیدن به لباس حتما از مواد شوینده ملایم استفاده کنید. شستشو را با آب ولرم 30 درجه سانتی گراد و زمان بسیار کم انجام دهید .

از ماندن لباس در آب برای مدت زمان طولانی خودداری کنید و فراموش نکنید که دماهای بالاتر و یا پایین تر باعث آسیب به الیاف پارچه و بیشتر چروک شدن لباس و یا آبرفت بیش از حد معمول در پارچه می شوند و پارچه را تا 20 درصد تضعیف می کنند. از سیکل ملایم ماشین استفاده کند و بیش از حد شستشو و خشک کن ماشین را روی دور تند قرار ندهید  و همچنین از فشار زیاد به لباس و یا به اصطلاح چلاندن لباس خودداری کنید.

مانتو لینن نچرال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها