|

تابستان امسال چه مانتوهایی بپوشیم؟

به نظرت تابستون امسال چه مانتوهایی مده؟ بیخیال مانتوهای عروسکی و کرپ، مانتو کنفی بپوش

مانتو تابستانی

لباس های پنبه ای و نخی با رنگ روشن و گشاد بهترین انتخاب برای فصل گرما هستند. پوشیدن لباس تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان را فراموش کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباس های پنبه ای و نخی با رنگ روشن و گشاد بهترین انتخاب برای فصل گرما هستند. پوشیدن لباس تنگ و پلاستیکی در فصل تابستان را فراموش کنید. مهم ترین عامل تاثیر گذار بر روی پوست در فصل تابستان، نور خورشید و گرمای حاصل از آن است که به دنبال آن تعریق و از دست رفتن آب بدن را به همراه دارد. پس اگر می خواهید تابستان امسال را خنک بگذرانید بهتر است لباس هایی با رنگ های روشن انتخاب نمایید تا از شر تعریق و گرمای شدید راحت شوید. البته اگر می خواهید در کنار استایل راحت شیک و ترندی لباس بپوشید می توانید مانتو نخی خود را از ترندهای سال انتخاب نمایید. پس برای این کار ابتدا باید ترندهای جذاب تابستانی سال را بشناسید، برای مثال مانتو کنفی و یا کت لینن می توانند دو تا از گزینه های ترند و جذابی باشند که استایل شما را می سازند. انتخاب رنگ های پاستلی و روشن این مانتوها می تواند علاوه بر اینکه استایل جذابی برایتان به ارمغان آورد همانطور که در ابتدا گفتیم  شما را از شر گرما به دور نگه دارد.

البته فراموش نکنید که هر کدام از فصل های سال در کشورهای مختلف آب و هوای مخصوص به خود را دارد و در نتیجه پوشش خاص خودش را می طلبد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو تابستانی آشنا شوید.

مانتو تابستانی

مانتو تابستانی

مانتو کنفی بپوشید؛ تابستونو ترندی و جذاب را تجربه کنید

یکی از ترندهای جذاب و دوست داشتنی تابستان امسال را می توان مانتو کنفی دانست؛ مانتوهای کنفی نه تنها برای تابستان بلکه برای بهار هم مناسب هستند. این مانتوهای ترند و جذاب اولین پیشنهاد ما برای تابستان امسال هستند، شما می توانید آن ها را با شلوارهای ستش خریداری نمایید و با هر کفش ست کنید. برای مثال اگر مانتوی انتخاب شما دارای سبک کژوال باشد ونس های سفید می توانند استایل بی نظیری را برای شما به ارمغان بیاورند، اگر هم مانتویی الگانت و یا کلاسیک به تن دارید می توانید از کفش های پاشنه بلند و رسمی برای تکمیل استایل خود استفاده نمایید.

مانتو تابستانی

مانتو تابستانی

با کت لینن راحت و تابستانی لباس بپوشید

پارچه لینن بسیار سبک، راحت و خنک است که امروزه استفاده از آن بسیار زیاد شده است. این پارچه از الیاف درخت کتان تولید می شود و نوعی پارچه کتان به حساب می آید. برای مانتو، شلوار و شومیز این پارچه گزینه مناسبی است. فراموش نکنید که در صورتی که با لباس نامناسب این فصل و عدم مصرف آب کافی، به مدت طولانی در برابر نور خورشید قرار بگیرید، دچار آفتاب سوختگی و گرمازدگی خواهیم شد. کت های لینن می توانند تابستان امسال را برای شما تبدیل به یک تابستان ترندی و جذاب کنند. برای ست کردن این کت ها بهتر است که از شلوارهای پارچه ای و نخی کمک بگیرید تا استایلی جذاب تر داشته باشید. البته این به این معنا نیست که نمی توانید از شلوار های جین و یا کتان استفاده کنید، بلکه برای استایل های کژوال می توانید از این شلوار ها هم کمک بگیرید و با یک کتونی استایل خود را تکمیل نمایید.

مانتو تابستانی

مانتو تابستانی

مانتو عروسکی بپوشید ولی به سبک 1402

درست است که همیشه گفته ایم که بهتر است سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که از پارچه‌های نازک دوخته شده‌ اند و بدون چین و لایه هستند. ولی جنس مانتو هم خیلی‌خیلی مهم است، برای مثال مانتوهای عروسکی خامه دوزی می توانند استایلی ترندی و در عین حال خنک را برای شما به ارمغان بیاورند. پس اگر می خواهید کمی متفاوت لباس بپوشید بهتر است تا از این مانتوها همیشه یکی در کمد خود داشته باشید. برای ست کردن این مانتوها فراموش نکنید بهتر است از لباس های ساده و سبک استفاده کنید، برای مثال شلوارهای ساده و شال های نخی ساده می توانند مکمل های مناسبی برای این استایل ها باشند. هرگز مانتوهای عروسکی را با لباس های پترن دار و شلوغ ست نکنید که استایلی ماکسیمال خواهید داشت.

مانتو تابستانی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها