|

بررسی استایل شبنم مقدمی

نگاهی به استایل های شبنم مقدمی کژوال پوش و فلورال؛ پرستوی شهر هرتُ بهتر بشناسید

استایل شبنم مقدمی

نگاهی به استایل های کژوال و فلورال شبنم مقدمی، پرستوی فیلم شهرت هرت بهتر بشناسید و با نقش ها و لیست فیلم هایی که تا کنون بازی کرده آشنا شوی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد 3 فروردین 1352 در تهران است که از سال 1376 فعالیت خود را با حضور در برنامه خانه کاغذی آغاز نمود. شبنم مقدمی دارای مدرک کارشناسی ادبیات‌ فارسی و دانش‌ آموخته‌ آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. شبنم مقدمی سابقه بازی در فیلم و سریال هایی همچون سرگیجه، خاتون، روابط، آباجان، اکسیدان، قاتل بی ‌رحم هسه کارلسون، بلوک 9 خروجی 2، یک روز طولانی، ابد و یک روز، نفس، خجالت نکش، هیولا، شبی که ماه کامل شد، شهر هرت و خداحافظ دختر شیرازی را در کارنامه هنری خود دارد. همچنین شبنم مقدمی اولین سیمرغ بلورین خود را برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم امروز در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

او دو سال بعد توانست این موفقیت را با دریافت دومین سیمرغ بلورین خود از هیئت داوران بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در همین عنوان، برای بازی در دو فیلم سینمایی نفس و زاپاس تکرار کند. شبنم مقدمی یکی از بازیگرانی است که به همان مقدار که در دنیای سینما جسور و متفاوت عمل می کند در دنیای مد هم همینگونه می باشد. برای مثال او بیشتر مواقع از لباس های گل گلی و شلوغ استفاده می کند که می توان گفت نشان دهنده استایل شبنم مقدمی به سبک فلورال هستند.

استایل فلورال یا گل گلی از دیرباز تاکنون جزو استایل های محبوب بانوان بوده است که در تمام فرهنگ ها ریشه دارد. زیبایی این طرح زمان و مکان نمی شناسد و درصد خانم های بسیار کمی هستند که در برابر جذابیت طرح فلورال مقاومت می کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های شبنم مقدمی آشنا شوید.

استایل شبنم مقدمی

استایل شبنم مقدمی

استایل فلورال و جذاب شبنم مقدمی در اکران شبی که ماه کامل شد

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم شبنم مقدمی از پوشیدن لباس های گل گلی و دارای پترن های شلوغ نمی هراسد و با اعتماد به نفس و دانشی که از استایل دارد این لباس ها را به بهترین شکل ممکن در استایل خود بکار می برد. گل همواره یکی از نمادهای طبیعت است که به نوعی نشان دهنده روحیه لطیف و زیبا برای خانم ها است. استایل فلورال هم سبکی است که در آن از لباس‌ هایی با طرح گل‌ های مختلف، در رنگ‌ های متنوع و سایز های متفاوت استفاده شده است. به عنوان مثال برند محبوب گوچی، لباس های جذابی با این سبک طراحی می کند.

جالب است که بدانید تنها هنرمندانی که بسیار پویا و جسور می باشند از این سبک استفاده می کنند، دقیقا مانند شبنم مقدمی که برای اکران شبی که ماه کامل شد در فجر یک کت فلورال را انتخاب نموده بود.

استایل شبنم مقدمی

استایل شبنم مقدمی

شبنم مقدمی با استایلی متفاوت در اکران فیلم خداحافظ دختر شیرازی

شبنم مقدمی یکی از طرفدارن سبک فلورال است که می توان گفت تا حد زیادی در انتخاب لباس های خود در این سبک تا به امروز موفق عمل کرده است. البته این به این معنا نیست که او اصلا کژوال و یا حتی کلاسیک نمی پوشد بلکه او در بعضی مواقع دقیقا مانند اکران فیلم خداحافظ دختر شیرازی استایل اسمارت کژوال را انتخاب می کند. اگر نخواهیم در حقش بی انصافی کنیم باید بگوییم که او تا حد زیادی در این سبک هم موفق بوده است.

شکل گیری استایل اسمارت کژوال یا Smart Casual به قرن 20 بر می گردد و می توان گفت این سبک تا حد زیادی طبق مُد روز پیش می ‌رود. استایل اسمارت کژوال تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد.

استایل شبنم مقدمی

استایل شبنم مقدمی

قرمز چقدر به شبنم مقدی میاد!

شبنم مقدمی برای شرکت در اکران فیلم کمبوس یک استایل مشکی و قرمز را انتخاب کرده بود و می توان گفت انتخاب این رنگ ها بهترین انتخاب های او در دنیای مد و استایل محسوب می شوند. او به همان اندازه که می تواند با شال و شلوارهای گل گلی و فلورال زیبا و جذاب دیده شود در این استایل هم به همان اندازه می درخشد.

استایل شبنم مقدمی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل شبنم مقدی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی