|

استایل شبنم مقدمی رو بشناسیم

شبنم مقدمی با استایل های ماکسیمال و گل مَنگلیش ماه مجلسه؛ اینجوری باید پترن پوشیدااا!

بعضی از سلبریتی ها به خاطر استایل خای خاص و جذابشون خیلی به دل میشینند مثل شبنم مقدمی که با لباس های گل گلیش طراوت میده به هر مجلس.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شبنم مقدم از جمله بازیگر های بسیار دوست داشتنی و جذاب سینمای ایران است که تا حالا کار های بسیار خوبی رو هم به روی پرده برده اما فقط نقش های بی نظیر خانوم مقدمی نیست که باعث میشه ایشون مثل گل بدرخشه بلکه ظاهر متفاوت و جسورانه اش هم مزید بر علت میشه و خانوم بازیگر رو از دیگر سلبریتی ها متمایز میکنه. همون طور که میدونید و ما پیش از این هم بار ها در صفحه سلبریتی اشاره کردیم به طور معمول بازیگر ها و سلبریتی ها استایل های چشمگیری دارند و برای اوت فیت هاشون وقت زیادی رو صرف می کنند به همین خاطر هم می تونند الگوهای خوبی برای استایل کردن ما باشند. با توجه به این که شبنم مقدمی از استایل بسیار متفاوتی نسبت به بسیاری از سلبریتی ها برخورداره در ادامه نگاهی میاندازیم به اوت فیت های ایشون تا ببینیم ویژگی های خاص و منحصر به فرد سبک پوششی ایشون چی هستند.

استایل های شبنم مقدمی

1.شبنم مقدمی رنگی پوشی که خیلی دل و جرات داره

رنگی پوشیدن به طور کلی کار خیلی ساده ای نیست و نیاز به شهامت و جسارت در استایل کردن داره چرا که یک اشتباه کوچیک میتونه تمام استایل شما رو زیر و رو کنه به جای این که باعث درخشیدنتون بشه کاری کنه که ظاهرتون مثل یه تابلو نقاشی نامتعارف دیده بشه. بنابراین پر واضحه که شما موقع استفاده از رنگ ها در استایلتون باید بدونید که اون ها رو چطور در کنار هم قرار بدید تا تناسب و هارمونی داشته باشند. شبنم مقدمی بازیگر دوست داشتنی کشورمون که تا به حال نقش های خاطره انگیز زیادی رو هم ایفا کرده از جمله افرادی است که هم جسارت پوشیدن رنگ ها رو داره و هم سلیقه اش رو بنابراین از رنگ مشکی که مورد علاقه تمام سلبریتی ها در سر تا سر دنیاست گرفته تا رنگ های خاصی مثل بنفش و آبی فیروزه ای در اوت فیت های مختلف ایشون دیده میشه.

شبنم مقدمی رنگی پوشی که خیلی دل و جرات دارهشبنم مقدمی و رنگی پوشی

2.شبنم مقدمی ماکسیمال پوشی که عشق گل و بته است

به طور کلی اگر قرار باشه یک سبک پوششی برای غالب استایل های خانوم مقدمی معرفی کنیم  باید بگیم که ایشون ماکسیمال پسنده به معنای این که به طور غالبا استایل های ایشون دارای یک سری ویژگی های ثابت هستند از جمله استفاده از لباس هایی با برش ها و طرح های پیچیده، لایه لایه پوشی، همون طور که در بالا اشاره کردیم رنگ های متعدد و از همه مهم تر پترن و نقوش مختلف که در بین تمامی پترن ها، پارچه های گل پلی محبوب ترین آیتم مورد علاقه شبنم مقدمی به حساب میان و در تمامی جزئیات استایلشون هم به طور معمول ردی از گل و بوته هست.

شبنم مقدمی ماکسیمال پوشی که عشق گل و بته است

به گزارش شایانیوز، در کنار تمامی این موارد نکته ای که باید ذکر بشه اینه که شبنم مقدمی برخلاف غالب ماکسیمال پسند ها علاقه چندانی به اکسسوری نداره و ترجیح میده که خیلی ساده و صرفا یا یک ساعت و انگشتر، که معمولا هم حلقه ازدواجش است، استایلش رو تکمیل کنه، حتا خیلی وقت ها گزینه ساعت رو هم حذف میکنه و تنها به یک انگشتر در انگشت حلقه اش اتکا میکنه؛ که این موضوع چندان با سبک ماکسیمالیسم جور در نمیاد اما مسلما امضا شخصی خانوم مقدمی است.

شبنم مقدمی و ماکسیمال پوشی

3.شبنم مقدمی ماکسیمال پسندی که کژوال تن میزنه

با توجه به توضیحات بالا به احتمال زیاد با اصلی ترین ویژگی های یک استایل ماکسیمال آشنا شدید اما یک نکته دیگری که در رابطه با این سبک استایل کردن وجود داره اینه که گاهی ماکسیمالیسم بیش از اندازه به سمت شلوغ و دست و پا گیر یا به عبارت دیگه نه چندان تن کردن لباس میره، اما در ارتباط با اوت فیت های مختلف شبنم مقدمی باید بگیم که ایشون سلیقه ماکسیمالش رو با ته مایه کژوال ترکیب میکنه تا ظاهری راحت و آزاد اما در عین حال رها و متناسب با سلیقه اش داشته باشه که خیلی خارج از چارچوب نباشه، اتفاقی که برای هنرمندانی نظیر خانوم اندیشه فولادوند رخ میده، چون ایشون استایل هایی فوق العاده ماکسیمال و خلاقانه دارند که خیلی وقت ها شاید مورد پسند عرف قرار نگیره.

شبنم مقدمی ماکسیمال پسندی که کژوال تن میزنه

4.شبنم مقدمی خوش چهره ای که تو آرایش خوب به خودش میرسه

آرایش کردن برای همه خانوم ها خیلی لذت بخشه اما چیزی که باعث میشه آرایش باعث زیباتر شدن شخص بشه اینه که آرایشش در تناسب با استایلش و صد البته چهره اش باشه موضوعی که به زیبایی هر چه تمام تر در رابطه با خانوم شبنم مقدمی رعایت میشه. نکته بسیار جالب توجه و جذاب دیگه در رابطه با خانوم بازیگر ناخن های همیشه مرتب و زیباشونه که غالبا با لاک قرمز جلب توجه می کنند.

شبنم مقدمی خوش چهره ای که تو آرایش خوب به خودش میرسهشبنم مقدمی و آرایش زیبا

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل شبنم مقدمی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها