|

رنگ آبی را چگونه ست کنیم؟

معجزه رنگ آبی در استایل تابستانی زنانه؛ به نظرت مانتو آبی با شلوار جین بهتره یا سفید؟

مانتو آبی

آشنایی با انواع مانتو آبی و مانتوهای ترند تابستان 1402، جدیدترین مدل های مانتو آبی کاربنی یا مانتو آبی یخی با شلوار، استایلیست خود باشید. …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ آبی یکی از رنگ های جذاب و در عین حال مناسب برای استایل تابستانی است و جالب است که بدانید این موضوع جنسیت و یا سبک نمی شناسد. پس شما می توانید با هر سبکی از لباس پوشین و هر سنی از یک مانتو آبی برای استایل تابستانی خود کمک بگیرید. فراموش نکنید که شما در انتخاب لباس ها و یا ترکیب های رنگی در استایل های تابستانی دست باز باید عمل کنید، پس جسور باشید و برای تکمیل استایل های خود از رنگ های مکمل دارای تضاد و شارپ استفاده کنید. برای مثال اگر یک مانتو آبی کاربنی را انتخاب نموده اید برای ست کردن آن در استایل از رنگ نارنجی کمک بگیرید. 

البته درست است که مانتو آبی می تواند در یک استایل مونوکروم و کاملا آبی هم استفاه شود ولی جالب است که بدانید این مانتو ها هنگامی که با رنگ های دیگر ست می شوند استایل جذاب تری را برایتان به ارمغان می  آورند. پس مانتو آبی را می توانید علاوه بر سایه های خودش با رنگ های اصلی مثل قرمز، زرد و رنگ های ثانویه ای مانند نارنجی، بنفش و سبز ست کنید. البته برای استفاده از این رنگ ها در استایل تابستانی باید بیشتر از رنگ های دیگر احتیاط کنید. 

برای مثال شما خوب است که در ابتدا بدانید کدام یک از طیف های رنگی بالا با کدام نوع آبی ترکیب بهتری می سازند و یا چه رنگی برای چه آیتمی مناسب تر است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو آبی آشنا شوید.

مانتو آبی

مانتو آبی

مانتو آبی و معجزه رنگ پر انرژی نارنجی در استایل تابستانی

یکی از بهترین ترکیب هایی که برای استایل تابستانی می توان پیشنهاد داد ترکیب رنگی آبی و نارنجی است، زیرا این ترکیب رنگی می تواند به شما روح  و زندگی ببخشد. نارنجی در کنار رنگ آبی ترکیب بسیار زیبایی را به وجود می آورد، پس شما می توانید از این رنگ برای اکسسوری هم نیز استفاده کنید. البته سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چه نوع آبی ای را با چه نوع نارنجی ای باید ست کنیم تا نتیجه مطلوب و جذابی پیش رو داشته باشیم؟

منظور از مانتو آبی همان مانتو آبی کاربنی است که با شال نارنجی شارپ و جیغ ترکیب زیبایی می سازد، پس اگر این ترکیب رنگی مدنظرتان است بهتر است به سراغ مانتوها و رنگ های پاستلی نروید، زیرا این رنگ ها تا حد بسیار زیادی از انرژی و جذابیت استایل شما می کاهند.

مانتو آبی

مانتو آبی

مانتو آبی را با شلوار سفید بپوشید؛ ترند دوست داشتنی 1402

مانتو آبی از آن دسته از مانتوها است که به راحتی با رنگ های خنثی ست می شود، البته اگر بخواهیم واضح تر بگوییم باید بگوییم که مانتو آبی با رنگ سفید بهتر از رنگ های خنثی دیگر ست می شود. از لحاظ علم روانشناسی رنگ ها، آبی یک رنگ آرامش بخش و صمیمانه است و به عنوان نماد آرامش، صداقت، اعتماد، وفاداری، اعتماد به نفس، هوش و حقیقت در نظر گرفته می شود. رنگ آبی احساس خنکی، شادابی و سرزندگی را منتقل می کند از این رو یک پیشنهاد عالی برای استفاده در استایل تابستانی می باشد.

پس چه رنگ مکملی می تواند بهتر از سفید برای انتقال حس های ذکر شده به رنگ آبی کمک کند؟ در جواب باید بگوییم که هیچ رنگی به اندازه رنگ سفید مناسب این کار نیست، پس شما می توانید برای تکمیل استایل خود از شلوار و یا شال سفید کمک بگیرید.

مانتو آبی

مانتو آبی

مانتو آبی و سبز جنجالی؛ با فسفری های جذاب آشتی کنید

مانتو آبی را می توانید با شال و روسری هایی به رنگ شارپ یا تند مانند قرمز، مرجانی، گلبهی، فسفری، نخودی و انواع رنگ های پاستیلی ست کنید. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید از ظاهری آراسته برخوردار باشید می توانید از شال و روسری آبی کاربنی و سبز فسفری استفاده کنید تا استایلی جذاب و در عین حال دخترانه را تجربه نمایید.  فراموش نکنید که رنگ های فسفری می توانند استایل های جذاب تری را برخلاف رنگ های خنثی یزایتان به ارمغان بیاورند، پس اگر ماکسیمال پسند هستید این رنگ ها را انتخاب نمایید.

مانتو آبی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی