|

کت گلیمی را چگونه ست کنیم؟

تابستون امسال با کت گلیمی یه چیز دیگه است؛ البته ست کردن کت کراپُ نباید دست کم بگیری

کت گلیمی

آشنایی با کت گلیمی و استایل تابستانی با کت کراپ، جدیدترین مدل های مانتو تابستونی و یا کت های ترند 1402 به همراه عکس به صورت تک و ست با شلوار

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از جمله لباس هایی که به مرور زمان وارد دنیای مد و لباس شد و مورد علاقه قشر زیادی از افراد مخصوصا خانم ها علاوه بر آقایان قرار گرفت، کت تک و اسپرت می باشد، که قابلیت استفاده در مناسبت های مختلف را دارد. یکی از ترندهای جذاب زنانه امسال را می توان کت گلیمی زنانه دانست که می توان گفت نوعی کت کراپ نیز محسوب می شود، که به دلیل نوع طراحی ای که دارد برای ست کردن آن باید تا حد بسیار زیادی از باید و نباید های استایل زنانه آگاه باشید. همچنین استفاده از کت گلیمی در استایل های مختلف به شما ظاهری خاص و شیک می دهد و باعث تمایز شما از دیگر افراد خواهد شد.

یکی از دلایلی که باعث می شود کت گلیمی کوتاه برای استایل تابستانی گزینه مناسبی محسوب شود این است که رنگ بندی شاد و جذاب این مدل لباس ها برای استایل تابستانی می تواند معجزه کند.ابتدایی ترین ویژگی ای که می توان برای استایل های تابستانی نام برد این است که باید شاد و رنگی رنگی باشد و جالب است که استفاده از این کت ها دقیقا همچین استایلی را برای شما به ارمغان می آورد، پس جسور باشید و از انتخاب یا ترکیب رنگ های شاد با یکدیگر نترسید، شما می توانید نوع های شلوغ و رنگی رنگی این مدل کت ها را برای تابستان امسال انتخاب کنید و از استایل پر انرژی خود لذت ببرید.

البته فراموش نکنید که کت تک به عنوان یک لباس پرطرفدار برای داشتن یک استایل کژوال و راحت فوق العاده است و در صورتی که به درستی ست شود با آیتم های مختلف هماهنگی دارد. که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کت گلیمی آشنا شوید.

کت گلیمی

کت گلیمی

کت گلیمی و پیراهن؛ از زیر کت کفتان بپوشید

کت گلیمی  از انواع پارچه های مختلف و تقریبا ضخیم با طراحی های گوناگون تولید می شود. از ویژگی های بارز این سبک کت ها غالبا می توان به تیکه دوزی روی آرنج آنها و یا دوخت پلیسه در قسمت مچ دست و سرآستین اشاره کرد. خوب است که بدانید این کت ها کراپ می باشند و قدهای کوتاهی دارند و می توان گفت معمولا فاقد چاک و یت برش های اندامی در طراحی هستند. به طور کلی کت گلیمی های ترند تابستان 1402 اورسایز طراحی و دوخته می شوند، پس می توان گفت شما با هر سبک از استایل و سایزی می توانید از این کت ها استفاد نمایید. 

اولین پیشنهاد ما برای ست کردن کت های گلیمی استفاده از پیراهن یا کفتان است. برای مثال شما می توانید از پیراهن های آستین حلقه ای و یا کفتان های لینن برای تکمیل استایل خود استفاده کنید و با یک صندل بندی استایل تابستانی خود را جذاب نمایید. 

کت گلیمی

کت گلیمی

کت گلیمی و شومیز؛ تو استایل تابستونی دوای هر دردیه

اگر می خواهید تابستان امسال را با یک کت گلیمی جذاب و در عین حال ترندی بگذرانید ولی نمی خواهید خانومانه به نظر بیایید، بهتر است به جای انتخاب پیراهن و یا کفتان به فکر انتخاب شلوار جین و یک شومیز سفید یا لینن نچرال باشید. پیشنهاد ما برای تکمیل یک استایل تابستونی کژوال و دخترانه انتخاب یک شومیز نسبتا بلندتر از کت گلیمی است، برای مثال اگر کت کراپ را انتخاب کرده اید که یکی از ترندهای جذاب امسال است، این شومیز ها گزینه مناسبی محسوب می شوند. زیرا آن قسمتی از شومیزتان از زیر کت بیرون می آید باعث می شود شما ظاهری ترندی و در عین حال لایه لایه پیدا کنید.

فراموش نکنید که استایل های لایه لایه فقط برای فصل های سردی مانند تابستان و یا پاییز نیستند، بلکه شما با رعایت قوانین خاصی در استایل تابستانی هم می توانید لایه لایه و در عین حال خنک لباس بپوشید.

کت گلیمی

کت گلیمی

کت گلیمی یا جلیقه گلیمی؛ تابستون کدومش بیشتر مده؟ 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید علاوه بر کت گلیمی تابستان امسال جلیقه های گلیمی هم ترند شده اند و حتی می توان گفت تا حد بسیار زیادی از کت های گلیمی هم پیشی گرفته اند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را دخترانه و ترندی بگذرانید بهتر است به جای یک کت گلیمی یک جلیقه گلیمی خریداری کنید و در نهایت آن را با یک شومیز سفید ست نمایید. برای تکمیل استایل های اینچنینی شما می توانید از شلوارهای هم رنگ شومیز و پاچه ای کمک بگیرید. برای مثال اگر شومیز لینن نچرال را انتخاب کرده اید، شلوار لینن می تواند گزینه مناسبی باشد.

کت گلیمی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فاطمه ارسالی در

    میشه جلیقه گلیمی رو با ساحلی ست کرد رنگ جلیقه سفید مشکی ساحلی سبز

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها