|

آشنایی با برند NARIAN و محصولات جدیدش

برندی ایرانی با نگاهی جهانی در طراحی و کیفیت؛ کالکشن تابستانی مانتو و شومیز ناریان

مانتو ناریان

در شرایط حال حاضر صنعت پوشاک کشور که دست‌ خوش تغییرات شده است، در آن برند تازه‌ای خودنمایی می‌کند. ناریان برند تازه نفس صنعت پوشاک کشور است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و استایل دنیای وسیعی است و یکی از کمک هایی که در این دنیای پیچیده وجود دارد انتخاب لباس هایمان از یک برند خاص است، برندی که با سبک استایل شخصی و سلیقه ما هماهنگی داشته باشد و در عین حال که طراحی منحصربفردی دارد از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در شرایط حال حاضر صنعت پوشاک کشور که دست‌ خوش تغییرات زیادی شده است، برند تازه‌ای خودنمایی می‌ کند به نام ناریان، ناریان برند تازه نفس صنعت پوشاک کشور است که با نگاهی جهانی در طراحی و کیفیت فعالیت خود را در زمینه تولید پوشاک شوع کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ایده اولیه خلق برند ناریان، به پشتوانه حضور بلندمدت، ریشه دار و مستحکم در صنعت نساجی کشور شکل گرفت است. تجربه ای پرقدرت در شریان خانواده که طی سال های متمادی حیاتِ پایدارِ تک تک اعضا را تضمین کرده است. در ادامه به معرفی کالکشن جدید و تابستانی برند ناریان خواهیم پرداخت؛ این برند ایرانی در کالکشن جدید خود از چند نوع مانتو تابستانی و شومیز  یا حتی مانتو شومیزی رونمایی کرده است تا تابستانی جذاب و در عین حال خنک و ترندی را برای شما به ارمغان بیاورد.

خانواده ناریان فرآیند کامل تامین نخ، بافندگی، رنگرزی، چاپ و تکمیل پارچه، طراحی و تولید پوشاک را در اختیار دارد و همین ویژگی است که او را از دیگر برندها متمایز کرده اشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از محصولات جدید برند ناریان آشنا شوید.

مانتو ناریان

مانتو ناریان

سبک انتخابی برند ناریان؛ گری آکادمی به سبک جذاب

سبک غالب برند ناریان گری آکادمی است، البته همانطور که می دانید همه برندهای دنیا برای این موضوع که باید همه سبک ها و سلیقه های مختلف را پوشش دهند معمولا طراحی های مختلفی از همه استایل ها و سبک ها ارائه می دهند ولی سبک غالبی که در بیشتر لباس ها و کالکشن های ناریان مشاهده می شود گری آکادمی می باشد. برای آشنایی بیشتر با این استایل خوب است که بدانید یکی دیگر از انواع محبوب استایل‌ ها در دنیای مد، گری آکادمی است که در آن از تلفیق رنگ‌ های تیره و روشنی که در طبیعت می‌ بینیم، الهام گرفته می‌ شود و حالتی میانه دارد. در لایه‌ های عمیق‌ تر، بخش‌ هایی از این استایل که در آن از رنگ‌ های تیره استفاده شده به سبک گوتیک نزدیک است اما رنگ‌های روشن آن ترکیب‌ لطیف و زیبایی را خلق می‌ کنند.

شومیز ناریان

مانتو ناریان

مانتو 1402 از دید ناریان چگونه است؟

مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل خانم های ایرانی است، پس می توان گفت طبیعی است که پای ثابت همه کالکشن های تابستانی باشد. کالکشن جدید برند ناریان از چند مدل مانتو و شومیز تشکیل شده است که در قسمت پایین تصاویر چند مدل از آن ها را خواهید دید و البته برای خرید و دیدن مدل های بیشتر می توانید از طریق لینک به سایت برند ناریان مراجعه کنید. ناریان صاحب یکی از کامل ترین لابراتوارهای ایران است؛ که تمام تجهیزات صنعتیِ طراحی و تولید پوشاک را در اختیار دارد. پس همانطور که انتظار می رود تابستان امسال مانتوهای جذاب و باکیفیت این برند از مدل های کفتان، شومیزی، کتی و یا حتی نوع های بلند و اور سایز مجموعه کاملی را برای مخاطبان ارائه می دهند.

شومیز ناریان

مانتو ناریان

تابستان امسال را با شومیز ناریان خنک و شاد بگذرانید

یکی از آیتم هایی که در کالکشن تابستانی برند ناریان بسیار چشمک می زند شومیز است. شومیزهای رنگی رنگی و شاد با طراحی متوسط که این امکان را برای شما فراهم می کنند تا حتی از آن ها برای بیرون به عنوان مانتو شومیزی هم استفاده کنید. ست کردن شومیزهای ناریان به خاطر ساده و تک رنگ بودن کار آسانی خواهد بود، پس اگر جزو افرادی هستید که در ست کردن لباس هایتان مشکل دارید و یا گشتن به دنبال آیتم مناسب وقت زیادی از شما می گیرد می توانید یک مانتو شومیزی و یا شومیز ناریان را انتخاب نمایید تابستان را شاد و در عین حال بگذرانید.

شومیز ناریان

مانتو ناریان

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها