|

معرفی برند NofuX

معرفی مانتو تابستونی 1402 از برند نوفاکس؛ جوانترین برند تولید مانتو در ایران را بشناسید

مانتو برند NofuX

این برند جوان ترین برندی است که از سال 2014 وارد بازار شده است و تا به امروز به طراحی و تولید مانتوهای جذاب و خاص مزونی مشغول می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل خانم های ایرانی است که انتخاب صحیح آن می تواند استایلشان را از یک استایل ساده به یک استایل جذاب و  خاص تبدیل کند و یا برعکس انتخاب اشتباه آن استایل آن ها را به طور کامل خراب کند. پس می توان گفت مانتو یکی از تاثیرگذارترین آیتم های استایل زنانه است که باید برای انتخاب آن حتما از برندهای به نام و طراحی های زیبا و منحصربفرد کمک گرفت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با یکی از برندهای جذاب و با کیفیت ایرانی که به صورت تخصصی به تولید و طراحی مانتو مشغول است آشنا شوید. برند نوفاکس جوان ترین برند ایرانی در زمینه تولید پوشاک محسوب می‌ شود که از سال 2014 محصولات خود را وارد بازار رقابت کرده است. برند NofuX بیشتر به جسارتی که در طراحی مانتوها به خرج می‌ دهد معر‌وف است. پس مژده برای ماکسیمال پوش ها، زیرا با انتخاب مانتوی خود از این برند می توانند استایلی جذاب و ماکسیمال داشته باشند بدون آنکه هزینه خیلی بالایی برایش پرداخته باشند. این برند با تولید مانتو بلند و مزونی مانند نمونه خارجی شما را از خرید مانتوهای گران قیمت و کمیاب خلاص کرده است.

به گفته خود موسسان این برند رضایت مشتری از لباسی که به تن دارند بالاترین هدف این برند است. منظور از رضایت هم، طراحی و مدل و هم از متریال تولیدی مانتوهای این برند می باشد.

مانتو تابستونی برند نوفاکس

مانتو تابستونی برند نوفاکس

برند نوفاکس NofuX را بشناسید؛ برندی جسور در طراحی و تولید مانتو

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم برند نوفاکس از سال 2014 به طراحی و تولید مانتو و پوشاک با کیفیت ایرانی مشغول است. برند نوفاکس بیشتر به جسارتی که در طراحی مانتوها به خرج می‌ دهد معر‌وف است. ویژگی بارزی که در طراحی های نوفاکس به چشم می‌ خورد، استفاده از کانسپت های کلاسیک در کنار فاکتورهای مدرن( مثل رنگ ها، اشکال و پترن‌ های مختلف) است. در ادامه تصاویری از مانتو‌های برند نوفاکس را می‌ بینید که در همه آنها یک‌ ویژگی مشترک دیده می‌ شود که خلاقیت و جسارت طراح در ترکیب الگوهای مدرن و کلاسیک می باشد. استفا‌ده از ‌پارچه‌ های سنتی ایرانی در کنار پترن‌ های جهان‌ پسندی مثل چهارخونه، برند نوفاکس را به برندی نوآفرین و خلاق تبدیل کرده است که طرفداران زیادی دارد.

مانتو تابستونی برند نوفاکس

مانتو تابستونی برند نوفاکس

جدیدترین مانتو تابستونی 1402 از برند نوفاکس؛ اورسایز و جذاب

یکی از ویژگی های برند نوفاکس طراحی لباس های اورسایز و راحت است، به طوری که شما با نگاهی کلی به همه مدل های این برند نمی توانید مانتو و یا لباسی را پیدا کنید که تنگ و یا جذب بدن باشد. حال این برند تولید مانتو با معرفی کالکشن تابستانی و جدید خود برای 1402 تحولی عظیم را در دنیای مد و فشن ایرانی رقم زده است. این کالکشن شامل مانتوهای کوتاه و اورسایزی است که نه تنها برای استایل کژوال بلکه برای ماکسیمال پوش های جسور هم گزینه مناسبی می تواند باشد. طراحی این مانتوها که در قسمت پایین  مشاهده می کنید به گونه ای است که شما را برای ست کردن آن ها باید از آیتم های ساده و تک رنگ استفاده کنید.

مانتو تابستونی برند نوفاکس

مانتو تابستونی برند نوفاکس

و اما معرفی شاهکار طراحی در کالکشن تابستانی برند نوفاکس

یکی از مانتوهای جذابی که در کالکشن تابستانی برند نوفاکس به چشم می خورد را می توان مانتوی بلند و آینه کاری شده سبز این برند دانست. این مانتو دارای طراحی ای خاص و جذاب است و با مانتوهای آینه کاری شده مجلسی و موجود در بازار بسیار متفاوت است. پس اگر به دنبال یک مانتو رسمی و کلاسیک هستید این مانتو برای شما مناسب نیست، در عض اگر یکی از خانم های جسور ماکسیمال پوش ستید این مانتو برای استایل شما حکم فرشته نجات را دارد. در استایل های ماکسیمال معمولا لباس ها دارای طرح های شلوغ و رنگ های زیادی هستند، پس این مانتو را می توانید با یک شلوار جین یا کتان رنگی ست کنید و به وسیله انتخاب اکسسوری های درشت و پر زرق و برق استایل خود را تکمیل نمایید.

مانتو تابستونی برند نوفاکس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها