|

معرفی برند مانگ و محصولاتش

معرفی ماه آسمان برندها؛ با کالکشن مانتو تابستانی برند مانگ، رقیب داخلی منگو آشنا شوید

برند mong

برند مانگ یک برندی ایرانی است که از سال 93 در صنعت پوشاک زنانه پا به عرصه گذاشت. این برند با کیفیت رقیب برند منگو از نوع داخلی می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نوبتی هم که باشد نوبت معرفی کالکشن جدید و تابستانی ماه آسمان برندها و رقیب داخلی برند منگو اسپانیا می باشد. برند مانگ یکی از برندهای جذاب و با کیفیت داخلی است که با کالکشنی قوی و زیبا تابستان امسال را قرار است برای شما جذاب تر کند. برای آشنایی بیشتر با این برند ایرانی بهتر است که بدانید در سال 93 برند مانگ در صنعت پوشاک زنانه پا به عرصه گذاشت. هدف کلی این برند رشد و تعالی در حیطه تولید و عرضه پوشاک زنانه با استفاده از توانمندی های داخلی است تا جایی که بتوان از آن به عنوان یکی از برترین و جامع ترین برندهای پوشاک زنانه با به همراه داشتن تنوعی قابل قبول و کیفیتی کم نظیر نام برد تا جایی که اولویت و انتخاب اول خریداران پوشاک بانوان شود. کالکشن تابستانی این برند برای امسال شامل مانتو ژاکارد، مانتو کتی مانگ البته از نوع تابستانی و لینن، مانتو سوزن دوزی و ترند سال 1402 و در نهایت مانتو وست است. پس برای تابستانی جذاب به هر سبک و سلیقه ای می توان گفت یک مانتو توسط این برند معرفی شده است، برای مثال چه کلاسیک بپوشید چه کژوال می توانید از این کالکشن مانتو انتخاب کنید.

استراتژی اجرایی مانگ در عرضه آثار و محصولات اینگونه بوده است که اولا از تولیدات و پتانسیل های داخل کشور استفاده کند و همچنین بهترین قیمت همراه با بهترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو برند مانگ آشنا شوید

مانتو مانگ

مانتو مانگ

مانتو ژاکارد مانگ؛ نگران استایل رسمی و مجلسی تابستان 1402 نباشید

قیمت مناسب و تنوع محصولات در مانگ نیز به گونه ای است که همه سلیقه ها و همه سنین را شامل می شود و همین عامل از اصلی ترین عوامل رضایتمندی مشتریان و وفاداری آنها به این برند بوده است. پس یکی از دلایلی که این برند را از دیگر برندها متمایز می کند، این است که می توان گفت مانگ فکر همه جا را کرده است و برای همه سبک های استایل و سنین در هر کالکشن نمونه هایی ارزنده و جذاب ارائه می دهد. پس اگر برای رفتن به مهمانی در تابستان همچنان مانتویی نخریده اید، پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مدل مانتو مجلسی از بین مانتوهای ژاکارد برند مانگ در کالکشن جدیدش است. برای دیدن مدل های دیگر و خرید آسان می توانید به سایت خود برند مانگ از طریق لینک مراجعه نمایید.

مانتو مانگ

مانتو مانگ

کت سوزن دوزی مانگ؛ مانگ فکر همه جا را کرده است

از آنجایی که کت سوزن دوزی یکی از ترندهای جذاب در سال 1402 می باشد ما امسال شاهد این چند نمونه از این کت زیبا در کالکشن برند مانگ هستیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ریشه لغوی مانگ از گویش کردی است که به معنی ماه آسمان می باشد. پس برازنده ماه آسمان برندها است که همچین کالکشن جذاب و زیبایی را ارائه دهد. در پایین با چند نمونه از این کت های سوزن دوزی از برند مانگ آشنا خواهید شد. این کت ها در طرح ها و نوع های سوزن دوزی های متنوع و یا حتی در سبک های مختلفی ارائه شده اند و می توان گفت باز هم مانند همیشه این برند با کیفیت فکر همه جا را کرده است.

مانتو مانگ

مانتو مانگ

جلیقه و وست مانگ را فراموش نکنید؛ خودش برات ست می کنه!

یکی از سخت ترین بخش های استایل های زنانه ست کردن مانتو آیتم اصلی با دیگر آیتم های استایل است. شما برای داشتن یک مانتو جذاب و در عین حال استایلی ترندی می توانید یک وست از کالکشن برند مانگ را انتخاب نمایید و برای ست کردن آن از خودش کمک بگیرید. شایر بپرشید چگونه و یا برایتان عجیب باشد ولی مانگ برای هر کدام از وست هایش شومیز معرفی می کند و شما می توانید در این حالت وست خود را به سادگی با یکی از پیشنهادات خود برند ست کنید و دغدغه خود را در زمینه استایل و انتخاب لباس کاهش دهید.

مانتو مانگ

مانتو مانگ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها